שאלה לבר-אילניסטים בנושא מגורים

  • פותח הנושא smtm
  • פורסם בתאריך

smtm

New member
שאלה לבר-אילניסטים בנושא מגורים

אני ובת זוגי (שתחיה), מתעתדים לשכור דירה באיזור המרכז. אילוץ מרכזי הוא שאהובת ליבי אמורה לפקוד את ספסל הלימודים הבר-אילניסטי החל מאוקטובר הקרוב למשך שלוש השנים הקרובות (לפחות). העניין הוא שאנחנו מתלבטים (אנושות) היכן לנטות את אוהלנו. עושה רושם שהאופציות המרכזיות הנן תל אביב ורמת גן. הפרמטרים העיקריים הנם (ואפילו לפי סדר עדיפות יורד) : נגישות לאוניברסיטה (זוגתי נטול רכב, שתדעו) מצב הדירה (גיל, גודל, חנייה ושאר זוטות) נגישות לעבודה (שעוד אין לה, אבל תהיה, אנו מקווים) סביבה חברתית (אנו חולמים על סטודנטים בשנות העשרים לחייהם, משופעים בסגנון חיים חילוני) צפיפות, פקקים ועוד כמה מילים שמביאות לך ת´ג´ננה (היא מוחה על הביטוי, אני חייב לסייג) קרבה למרכזי קניות, תרבות (אוה יהה!) ובילוי (כאילו שיש לנו זמן, אבל בשם האופטימיות) עלות מחייה (שכר דירה, ארנונה ועוד) - נו, כסף... שקט, מתבקש בלי להלאות אתכם, אני מעוניין לשמוע את דעתכם וגם את ניסיונכם. אנו מתלבטים בצורה מאוד מסגפת וקשה לנו להחליט. בכלל, היכן מתרכזים רוב הסטודנטים בני גילנו, שנוקטים בסגנון חיים פרו-חילוני ? אני מאוד אשמח לשמוע את דעתכם ואפילו המלצות על איזורים ספציפיים, אם יש. אנא עזרו !
 
תנסו

1. בגבעת שמואל, על אף ששכירות שם היא די יקרה. 2. גני תקווה, על אף שהאזור ברובו דתי. 3. פתח- תקווה, על אף שהיא קצת רחוקה. 4. גבעתיים, על אף שגם היא די יקרה. וכמו שאמרתם, גם רמת- גן ותל- אביב הן אופציות. ברמת- גן, הקרוב ביותר זו שכונת רמת- עמידר, אם כי לעיתים מעט מפחיד שם. לכו לראות את האזורים, ובואו לאוניברסיטה לקחת פתקים של דירות להשכיר. יש כאן בכמויות. בהצלחה!
 
תודה, אבל ../images/Emo4.gif

מה לגבי אופציית תל-אביב ? ההתלבטות שלנו היא בין תל-אביב לבין הפריפריות. אני לא גרה באזור המרכז, כך שאני אשמח לשמוע קצת יותר על האופי של המקומות הנ"ל. אין לי מושג ירוק לגבי גבעת שמואל, קריית אונו או גבעתיים ( נשמע לי מקום "משפחתי", ופחות "סטודנטיאלי" ). מעוז של דתיים לא בא בחשבון ( שום דבר נגדם, פשוט רוצים אנשים "משלנו" ). בונבונייה ( חצי מהזוגיה הנ"ל ).
 

o_k

New member
בנוגע לשכירות

בקרית אונו הדירות באופן יחסי יקרות, אבל ברמת עמידר (שזה ממש סמוך לאוניברסיטה - מרחק הליכה) הדירות זולות יותר, הציביון לא דתי, לדעתי ה יכול לענות על הקריטריונים שלכם. (אגב, המקום לא מסוכן בכלל ויש הרבה סטודנטים באזור) בקיצור לדעתי שווה לכם לבדוק באזור רמת עמידר או נווה יהושוע שזה מאחורי צומת תל השומר שגם זה מאוד קרוב. בהצלחה
 
למעלה