שאלה לגביי השינה

שאלה לגביי השינה../images/Emo199.gif

האם הרגלתם את ילדיכם לשקט בזמן שהם ישנים עוד בהיותם תינוקות? או שמרתם על דממה כשהם ישנו, בלי לעשות רעש בבית, כמו נקיונות, הזזת דברים, מוזיקה, טלויזיה וכו. ולגביי אחים גדולים אם נדרשו לשמור על שקט או להתנהג כרגיל. אני הרגלתי אותם לישון ברעש, ויכולתי לנקות חופשי, לשמוע מוזיקה וכו, וזה לא הפריע להם בשינה.
 

litzuf

New member
אני לא הרגלתי את הילדים לישון במשך היום ...

לא בחושך ולא בשקט... השינה שלהם הייתה במשך היום בחדר ולא בחושך מוחלט, כדי להבדיל בין היום לילה....
 

dafgol

New member
עם בר הקפדתי על דממת אלחוט בהתחלה

מהר מאוד הבנתי שאי אפשר לשמור על דממה, תמיד מישהו יעשה רעש בבית או אחד השכנים או הילדים בצ'כונה , או סתם ערס מצוי שיצפצץ מתחת לחלון בדיוק בשלאפטשטונדה .... וגם אנחנו בבית לא צריכים להיות בעוצר בית כי התינוק ישן. עם רזי כבר הייתי למודת ניסיון, ולא הייתי פנאטית או מתחרפנת מרעש ...וכמובן ברי בבית זה בלתי אפשרי שיהיה שקט... אז אני לא אפעיל שואב אבק או אשים מוזיקה בפול ווליום וכאלה....חחחחח אבל שומרת על שקט תעשייתי סביר.
 

לולי72

New member
אנחנו מהתחלה הרגלנו את יובל לישון לא בשקט ממש

ועד היום אין לה בעיה עם זה, תמיד כשחמי וחמותי באים והיא נרדמת הם בלחץ שאף אחד לא ירעיש, לא יצלצל, שלא יעירו אותה ואני כל הזמן אומרת להם שהשיטה הזו גרועה כי ככה הם חינכו את הבן שלהם (הבעל שלי במקרה
) והוא לא יכול לישון למשל כשהטלויזיה דולקת,אני כן ולפעמים זה מרגיז, כי הוא רוצה לישון ואני רוצה לראות טלויזיה ואני צריכה ללכת לסלון.
 
למעלה