שאלה לגבי אקדחי הלייזר של ניידות הת

יוסי212

New member
שאלה לגבי אקדחי הלייזר של ניידות הת

כאשר ניידת עומדת בצד הרכב ושוטר מכוון עלי את האקדח לייזר, הוא רואה גם את מספר הרכב או רק מהירות? במידה ולא הספקתי לעצור לסימון שלו שהיה ברגע האחרון (בגלל שהם מתחבאים) והמשכתי לנסוע ללא כוונה לברוח או משהו, מה הנוהל במצב כזה, הוא יכול לאתר אותי?
 

be_roo

New member
אם הוא ראה את המספר או לא

תלוי בעיניים שלו ולא באקדח הלייזר. אם הוא סימן לך לעצור ולא עצרת, או שירדפו אחריך, או שאם הוא הבחין במספר הוא שילח את הדו"ח בדואר (סיכוי קלוש), או שהוא יוותר (גם קלוש).
 

examiz

New member
הרכב לא עצר אין דו"ח

השוטר מחוייב לנציק לפניך את האקדח ולהראות לך את המהירות והמרחק שבו נקלט הרכב אתה יכול לישון בשקט
 

examiz

New member
אני מדבר מתוך נסיון

בתור אחד שמותקן לו באוטו volvo s40 T4 גלאי רדאר וולינטיין 1 ומשבש לייזר בליינדר M20 אני מכיר את החוק מצויין ואת ההנחיות החדשות בעיקבות הבג"צ האחרון תאורטית השוטר יכול לנסות להריץ את הדו"ח במידה והוא רשם את המספר אבל בבית משפט יהיה לו מאוד קשה מול עו"ד טוב 1) רישום מספר תחת לחץ זמן 2) ברגע שהוא החזיר את הממל"ז למקומו (מושב של הרכב) הוא ניתק קשר עין רציף עם הרכב דבר שהוא מאוד בעייתי במשפטי תעבורה ולכן אני כמעט בטוח ב 99.99 אחוז שהשוטר פשוט המשיך ללכוד טייסים אחרים
 

be_roo

New member
אז הנה הודית שהדבר אפשרי

ולגבי ההוכחה בבית משפט, בגלל זה צויין כי האפשרות קלושה, אך היא בהחלט קיימת ולכן לקבוע נחרצות י אם לא נעצרת אז אין דו"ח זו הטעיה. יש לך וולבו, לונטיין ובליינדר?! אפשר חתימה?
 

examiz

New member
זאת ממש לא הודעה

זה שיש סיכוי שמשפחת שרון קיבלה שוחד זה לא אומר שיאשימו אותה אני מוכן להתחייב בפניי הנהג הנ"ל שבמידה ומגישים לו דו"ח אני מסדר לו יצוג משפטי איך זה?
 

examiz

New member
פשרה

הדבר אפשרי אך נפל בעבר במסגרת בתי המשפט אף תובע של הפרקליטות לא יתעסק בזה רוב האנשים פשוט ישלמו את הדו"ח וזהו ועל זה הם בעצם בונים
 

examiz

New member
בו נגיד ככה

קראתי את כל התיקים המעניינים של הממל"ז בשלוש שנים האחרונות היה מקרה בכביש החוף לפני שנה בערך של רכב מהיר (אני חושב מרצדס) שנקלט נוסע במהירות של 180 קמ"ש. הם לא הספיקו לעצור אותו אבל רשמו את המספר הם נסעו עליו הביתה בחיפה ונגעו באוטו והרגישו שהוא חם. הבנאדם יצא זכאי מה תגיד על זה
 

be_roo

New member
אני אגיד לך שידוע לי על מקרים

נוספים ובבית משפט כל מקרה לגופו לפי הנסיבות ולכן הקביעה שלך אינה נכונה. ומאחר ואין שום דרישה בחוק לשוטר לעצור את הרכב הנמדד וגם לא להראות לנהג את הפרמטרים הנמדדים, הרי שמה שאמרת בהודעה הראשונה בפירוש אינו נכון.
 

examiz

New member
שוב טעות

אותו זקן מחיפה שנסע על 180 טען שמעולם לא הציגו לו את המרחק הנמדד ולא את המהירות (הציגו פיזית) בנוסף בגלל שהשוטרים לא ביצעו בדיקה לממל"ז בסוף המשמרת בגלל שהם נסעו ישרות לבתו של אותו אדם אז התביעה נפסלה על הסף מאז יש הוראה חד משמעית של מתנ"א להראות לכל נתפס את המהירות והמרחק שנמדדו.
 

be_roo

New member
זו הוראה פנימית של המשטרה

ואינה רלוונטית לקביעת אשמה בבית משפט. בדיוק כמו ההוראה לחבוש כובע מחוץ לניידת.
 

be_roo

New member
הוא נמצא בתחום אפור שטרם הוגדר

וטרם הועמד למבחן משפטי.
 

examiz

New member
כן ולא

בעיקרון הוא לא ממש חוקי עצרה אותי פעם משטרה על שיבוש(לפני חודש בערך) בסופו של דבר שיחררו אותי בלי כלום שמעתי על מקרים שהגשו כתב אישום פללי על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו אין עדיין הרשאות למיטב ידעתי
 

examiz

New member
מי שמשתמש במשבש

חייב לדעת איך להתנהג מבחינה משפטית שעוצרים אותו חשוב
 
למעלה