שאלה לגבי החלפת טיטולים- ממש זקוקה לעצה חמה

Effy2016

New member
שאלה לגבי החלפת טיטולים- ממש זקוקה לעצה חמה

היי בנות,
אני אם טריה טריה לראשונה בחיי ואשמח מאד לעצתכן מנסיונכן. ילדתי בשעטו'מ בן, הבעיה היא שבכל פעם שאני מחליפה לו טיטול הוא נזכר לעשות פיפי אבל לא סתם פיפי אלא משפריץ כמו מזרקת יעקב אגם לכל הכיוונים, כולל לפה של אמא שלו (אמיתי מאתמול). אני לא יודעת מה לעשות, אני מחליפה בכל פעם טיטול כפול :)
תודה רבה מראש, שנה מבורכת וגמר חתימה טובה לכולן
 

Dr T noki

New member
מזל טוב


התופעה ידועה

כשמורידים את החיתול יש לתינוקות רכים תגובה כזו. לנסות לא לקרר מאד את החדר, עם הזמן רוכשים את המיומנות לשים את החיתול בזריזות תוך כיסוי האיזור הבעייתי כדי שלא ישתין עלייך... עם הזמן זה משתפר וחולף
 

debby12

New member
מנהל
מזל טוב !

יש לי רק בנות - אז אין לי נסיון אישי. רק רציתי לומר ש

1) זה סימן מצוין שהוא יונק/אוכל היטב ואיננו מיובש
, וגם

2) גם בנות נוטות לעשות פיפי כשפותחים להן את החיתול. אני תמיד הייתי פותחת אותו, מחכה ל"מפל הקטן" שיתחיל (המקבילה אצל בנות ל"מזרקה") ואז "מקפלת" אותו חזרה ל-30 שניות. כלומר כאילו סוגרת אותו אבל בלי להדק או משהו. ורק אז הייתי מחליפה. ככה זה מבטיח שהחיתול החדש יתחיל את דרכו יבש ולא יהיה רטוב מהתחלה. זה גם מבזבז פחות חיתולים שהם זוועה לכדור הארץ.

החל מהבת השניה, ואחרי הטירוף של ה-8 שבועות הראשונים, השתמשנו בחיתולים רב פעמיים ברוב שעות היום למעט בבוקר שזו היתה בד"כ השעה שלהן "להפציץ". כשהן יונקות בלבד, אז יש לפעמים ימים שלמים בלי
 
פיפי טיפי

אני הייתי מחזיקה קבוע על שידת ההחתלה חיתול בד, עדיף טטרה. מיד עם פתיחת החיתול הייתי שמה את חיתול הבד על הפין. מחכה כמה שניות ואז מציצה לראות אם חיתול הבד רטוב. רק כשהיה רטוב הייתי מורידה וממשיכה עם החלפת החיתול.
אצלנו, דרך אגב, הוא היה משתין בעיקר על עצמו בקשת אחורה. אחותו, לעומת זאת, הייתה משתינה בכינון ישיר עלי. מי שאומר שרק בנים משתינים בקשת לא יודע על מה הוא מדבר.
 

עדיקים

Active member
מזל טוב


בתור אמא לבן ולבת איך שפתחתי הטיטול תמיד השפיץ עליי פיפי
, הטיפים שנתנו לך לפתוח ומיד לסגור או להחזיק חיתול טטרה עזרו גם לי מאוד.
 

נחמנית

New member
עוד טיפ קטן

בקנדה לימדו בשיעור הכנה ללידה להחליף חיתול ככה: להשכיב את התינוק ולהפשיט - אבל להשאיר את החיתול סגור. להניח חיתול נקי מוכן מתחת לחיתול הסגור - כאילו מוכן לחתל מחדש, רק אז לפתוח את החיתול המלוכלך, לשלוף מהר, ולכסות עם החיתול הנקי.
קקי תמיד החלפתי בכיור לפי שיטת הסבתא הפולניה שלי ואכן מדי פעם הם השתינו בכיור. מונע בעיות של פריחה על הטוסיק ואדמומיות. יש להן שיטה להחזיק תינוקות שעוברת (עברה) מאמא לבת וגם לכלות וחתנים ובנים ומה שלא יהיה. עובד
 
למעלה