שאלה לגבי המגן דויד

שאלה לגבי המגן דויד

מאוד באופנה עכשיו כל הקטע של "דמיין מגן דויד" דמיין "מגן דויד עוצמתי ענק" דברים של מנחות סדנאות כמו "דמיין מרכבה אנרגטית עצומה" כאילו אנשים הולכים קונים את המגני דויד מרכבות האלה, עם השמות של אלוהים חרוט עליהם וכו' ובכל זאת שש מיליון יהודים נשאו על צידי ידיהם מגן דויד מוצהב והם נרצחו באכזריות איפה נעלמה העוצמה של המגן דויד?
 

cookimonster

New member
תשובה

היי בובי, לגביי המגן דוד ספציפית אין לי תשובה, מה גם שזה לא סמל שממש מדבר אלי, בכלל, הרי מדובר בסך הכל בסמל.... לגביי הרציחות של 6 מליון, אחרי שנכנסים לעומק ה"רוחניות" וקוראים המון ספרים בנושא 2 מסקנות שעולות כמעט תמיד בכל הספרים האלה זה: 1. לפני שאתה מגיע לגלגול הזה אתה כותב בעצמך את קורות חייך כולל המוות (אם כי תוך כדי החיים אתה יכול לשנות...) 2. המוות הוא דבר יפה ונפלא, אחרי הכל כולנו מתים בשלב מסויים אז איך הוא יכול להיות רע? אלה השפיטות שלנו: למות ברצח= רע למות בגיל 80 במיטה= טוב אבל הרבה אנשים הולכים מרצונם החופשי ומתעסקים באקסטרים ספורט למרות הסיכון למות, כי הם רוצים לזכות "לחיות" לפני שהם מתים אנחנו פוחדים למות ואנחנו פוחדים לחיות.....:) מקווה שזה עונה על שאלתך....
 
נו זה הקטע המצחיק מה לא קלטת?

לשש מיליון היה מגן דויד על צד ימין וכולם מתו אז איפה האלמנט של השמירה והגנה .?????? ועכשיו ("אההההההההההההההההההההההה" "לא חשבתי על זה")
 

רותי 11

New member
בובי אין קשר בין שני הדברים

מגן דוד הוא סמל עידן הוא המרכבה של העידן הזה ומה שקרה בשואה זה משהו אחר זאת הייתה בחירה נשמתית של עם
 
בחירה נשמתית של נשמה??????

למות? איבדת את שפיות דעתך? מגן דויד זה מגן דויד, אין למגן דויד פירוש אחר מלבד מגן דויד לא יודע איך המיסטיקנים אוהבים לקחת משהו ולהשליך אותו על משהו אחר. מגן דויד מתיימר להיות סמל של עוצמה ושל שמירה והסמל הזה היה קלון בוז וסמל צעדת המוות של הרצח הגדול בהיסטוריה אז לקחת את הסמל הזה ולנפנף בו בסדנאות כמה הוא גדול מופלא ומהולל זה מטומטם, כי הסמל הזה שמירה בטוח לא מייצג.
 

רותי 11

New member
בובי היקר כל דבר שאנחנו עושים

הוא בחירה נשמתית שלנו. יש דברים שהם מעל מה שאנחנו רואים ביום יום יש תהליכים בריאתיים גדולים וחזקים מחיי היום יום שלנו ולגבי המגן דוד זאת אמונתך, זה שלך.
 
כתבתי תגובה ארוכה

בסוף מחקתי הכל, לא כי אני חושב שמה שכתבתי הוא לא נכון את נעולה על הדעות שלך, אני מדבר מנסיון בינתיים ראינו לאיפה הובילו כל הגישות המיסטיות האלה. ואנשים נעולים הם נעולים במיוחד עם הצהרות של "מתקשרת" הרי זה ברור שאת כבר בודהא ושאני מדבר שטויות.
 

רותי 11

New member
בובי לא זאת הייתה כוונתי

כל אחד חי באמונה שלו ואני לא מנסה להניא אותך מאמונתך כמו שאמרתי האמונה שלך היא שלך וכל אחד רשאי להאמין במה שהוא רוצה, וזה שאני מתקשרת עדיין אל עושה יותר טובה מכולם ולא אני לא בודהה.
 
שיוסיף ת'שאלות שלי גם כן שמה

כמו איך זה שבמעמד הר סיני הקימו פסל עגל ואחרי אלפיים שנה בתקופת ירמיהו הקריבו את בניהם לשדים כל התנ"ך אלוהים ויתעבר ויקצף וכו' אח"כ כל ההיסטוריה היהודית, שואה, אינקווזיציה, חורבן בית ראשון, חורבן בית שני(אם היה שלישי ורביעי גם הם היו נחרבים) כיבוש עותמאני , רומאי, צלבני, עותמאני, בריטי, 70 שנות קיום בטווח של האלפיים שנים האחרונות עם 9 מלחמות אין סוף פיגועי טירור , אסון מינכן, מכביה(למשל באסון המכביה קירוב לבבות של כל יהודי העולם לבוא ולהגיד שעכשיו הם בחרו בזה וכו' זה כבר הליך מטומטם, מה בחרו בזה? כל פעם שמישהו מפשל נגיד זה הוא בחר, או לרוב העם חטא, אבל להגיד שאלוהים הוא בן זונה חסר אחריות וטיפש זה אסור להגיד?) משפטים בתנ"ך כמו "ארץ זבת חלב ודבש" , בימי התנ"ך ליהוה לא היה מושג שיש נפט אז אלה היו הפרמטרים של שגשוג, אבל בפועל? "ארץ זבת דם חלב מחמיץ ודבש מזוייף שמוכרים בקלאבמרקט"
 

ע ו פ ר ה

New member
לטלאי הצהוב

מעולם לא קראו מגן דוד. קראו לו טלאי. וצורת מגן דוד אפשר למצוא גם בהודו. זו צורה עם אנרגיה מאוד חזקה. באהבה עופרה
 
זה טלאי מגן דויד, נו מה ההבדל?

וכשהגרמנים שמו אותו על ידיהם, הם לא חשבו על הודו עם חשבו על מה שהסמל מייצג, מגן דויד. אם כל הכבוד עופרה ויש כבוד, זה שזה מהודו לא הכי רלוונטי. גם צלב הקרס הוא סמל שקיים בתרבות אחרת, זה לא מוציא אותו מקונוטציה. מגן דויד הוא המגן שמזוהה עם הלאום היהודי, הלאום הכי לא מוגן מבחינה היסטורית.
 
למעלה