שאלה לגבי חידוש רשיון נשק שפוספס

היויו

New member
שאלה לגבי חידוש רשיון נשק שפוספס

שלום. הייתי אמור לחדש את רשיון הנשק שלי (יש לי רשיון נשיאה לאקדח. הסיבה - יישוב קו קדמי. מאז עברתי ליישוב שאינו עומד בקריטריון) בסוף השנה שעברה. הייתי בחו"ל כמה פעמים לצורך העבודה והיה לי המון לחץ בעבודה ובבית ועוד המון תירוצים אבל בשורה התחתונה - לא חידשתי עדיין. מן הסתם אני לא נושא אותו והוא מוסתש בארון נעול, רחוק מהילדים. מישהו יודע מה הפרוצדורה לגבי חידוש הרשיון ואם בכלל יחדשו לי אותו כעת?
 
כתוב שלהחזיק בלי רישיון זו עבירה פלילית

השאלה היא אם לא יגידו שהוא החזיק כמה חודשים בלי רישיון ואז יענישו אותו למרות שהם יכולים לראות במחשב את הנשקים שאין להם רישיון ולא הופקדו אבל כנראה הם לא שמים לב או מקילים ראש
 

ליאור451

New member
הערות

1. הביטוי "עבירה פלילית" מפחיד רק מי שאין לו רישום פלילי ועיסוקו תלוי בכך. בעצם כל עבירה בספר החוקים היא "פלילית". 2. לגבי האקדח - עם כל הצער שבדבר, אם מדובר ברשיון שהוצא אחרי 2001, הרשיון פקע ברגע שהפסקת לעמוד בעילה של מגורים ביישוב זכאי, אלא אם עברת ליישוב זכאי אחר. גם אז, לפי תנאי הרשיון, היית אמור להודיע למשרד הפנים / למשרד לביטחון הפנים מיד על שינוי הכתובת. אם הרשיון נמצא בעילת "תבחין אחר", לכאורה אין צורך לעומד בעילה היסטורית / להוכיח אותה, כל עוד אתה מחדש את הרשיון במועד. 3. לגבי הסדרת הרשיון מחדש - עליך לעמוד באחת מהעילות העדכניות להוצאת רשיון. מצטער, אבל אלה התקנות שממשלתוניו הותירו לנו.
 
ייתכן ואפילו לא יחדשו לך??!!

את האקדח תפקיד במשטרת ישראל הם ישאלו אותך ותצטרך לחתום על טופס אם אתה מעוניין להמשיך את הרישיון . א. אם כן במקביל תמלא טפסים חדשים ממשרד הפנים. ב. אים לא תפקיד את הנשק ואל תשכח לשמור את הקבלה (היות והאקדח שלך עובר למשטרת ישראל ובעתיד יתבצע בו שימוש , תמיד עדיף לשמור הקבלה זה נשק) . לגבי חידוש הרישיון צריך היום ממש סיבה טובה על מנת לחדש נשק אלא אם כן אתה עובד בשירות הבטחון. מאחלת לך הצלחה .
 
למעלה