שאלה לגבי חלום נבואי

MifletzetAnavim

New member
שאלה לגבי חלום נבואי

שלום לכולם, יש לי שאלה שמסקרנת אותי התשובה עליה בנוגע לחלום שחלמתי. ראשית, אספר את החלום: לפני כחודש וחצי בערך, חלמתי שאני הולכת בתוך מסדרון צבוע בז׳, שמובילות אליו כמה מדרגות, והוא מואר באור לבן-צהבהב. לאורכו של המסדרון, ומשני צדדיו, עומדים אנשים שמדברים בינם לבין עצמם, וכשהם רואים אותי הם שמחים לראותי. אני צועדת במסדרון הזה, ובהמשך המסדרון פונה ימינה, ומצד שמאל שלו ישנן מלתחות שבהן אני רואה עוד הרבה אנשים. סופו של המסדרון הוא גינה יפה מלאה בצמחים מטפסים ובערוגות פרחים מסודרות עם שבילים ביניהן. וכעת קצת רקע: בתקופה שחלמתי את החלום לא עבדתי. בדיוק עברתי למרכז הארץ מהצפון, וחיפשתי עבודה בתחום המקצוע שלי (תחום המדעים המדוייקים). שבוע וחצי לאחר שחלמתי את החלום זומנתי לראיון בחברה שבה אני עובדת היום, וכשנעשה לי סיור להכרת המקום ראיתי את המסדרון שהיה לי בחלום, כולל המדרגות שמובילות אליו, האנשים שעומדים לאורכו והמלתחות (אין גינה בסוף המסדרון הזה). אציין כי מעולם לא הייתי במקום לפני כן, ומעולם לא שמעתי תיאור שמתאר אותו. השאלה שלי היא בעיקר כיצד זה יתכן, מדוע זה קורה, והכי חשוב: איך זה קורה? אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי את פשר העניין (אשמח כמובן לפירוט, אבל לא חובה) תודה רבה לעונים :)
 

BigBadWolf

Member
שתילת זכרונות

חלומות הם מאוד אבסטרקטיים. נדמה לנו שהם הרבה יותר מפורטים ממה שהם באמת מכיוון שהמח שלנו בדיעבד משלים פרטים. אם לאחר החלום עברת במזדרון שהזכיר לך את אותו חלום, פתאום הדבר המעורפל שראית בחלום הפך למזדרון שאת בדיוק עכשיו הולכת בו.
מה אמרתי עכשיו לא ישמע לך סביר, את הרי זוכרת בדיוק מה שהיה. אלא שהזכרונות שלנו בוגדים בנו. לא קשה לשתול לבן אדם זכרון שהוא יהיה מוכן להשבע שבאמת קרה.
הינה ערך ויקיפדיה על הנושא: [URL]https://en.wikipedia.org/wiki/False_memory[/URL]
 

CommandeRiker

New member
את מתארת משהו מאוד דומה למה שמתואר

בספר - המשחק של אנדר, בה אחת הדמויות חולמת על העתיד.
בכל מקרה, קורה לנו לא פעם שאנו חושבים על מישהו ופתאום נתקלים בו.
בניסוי הנ'ל הראו בMRI שהנבדקים חשבו על האיזור המתאים של הזזת יד בהתאם לכפתור שבע שניות לפני!! שהכפתור נחשף לפניהם
http://exploringthemind.com/the-min...al-your-decisions-7-seconds-before-you-decide

אז כנראה שאנחנו עדיין לא יודעים הכל
 
למעלה