שאלה לגבי מבער מיינור

michal_sil

New member
שאלה לגבי מבער מיינור

סוף סוף שידרגתי למבער מיינור אחרי שנתיים של עבודה במבער פרה- מיקס. נתקלתי בתופעה שאינה מוכרת לי מהמבער הקודם- בזמן העבודה מצטברים על פיית המבער מן פירורים שחורים שמפריעים ללהבה. אפשר לסלק אותם בקלות, אך הם שבים וצצים אחרי זמן קצר. האם מישהו מכיר את התופעה ויודע כיצד למנוע אותה? המבער חדש לחלוטין וכנ"ל גם הצנרת.
 

mikirosen

New member
מצטער שאיני יכול

לעזור לך אך מה הכוונה "פרה מיקס" ובמה המיינור שונה ?
 

forestdevil

New member
Carbon build up הצטברות פחם !!!

שיוו, יא נקניקה, לא סיפרת לי ששידרגת!! מזל טוב וצהלולים, קולולו...
זה קורה לפעמים משימוש רב מידי בחמצן לפי הנסיון שלי. יש לי תאוריה... תגידי לי אם זה נכון... כשאני עברתי לסרפס מיקס, לא הייתי רגיל לכמה שקט שהוא (הם שקטים יותר). לכן הגברתי את החמצן כדי לקבל את הרעש שהייתי רגיל אליו, זה פסיכולוגת גרם לי להרגיש טוב יותר, שכאילו הלהבה שלי נותנת לי אישור שהיא חזקה מספיק. האמת היא שלהבה עם חמצן רב היא קרירה יותר והבערה אינה מושלמת ולכן נשארות שאריות (טוב נו, זה מה שאני הבנתי בכל אופן). נסי אולי לעבוד עם פחות חמצן, שיהיה לך שקט ונחמד.
אולי זה יעזור...
שוב מזל טוב, מגיע לך! אור.
 

michal_sil

New member
תודה על ההסבר!../images/Emo140.gif

נראה לי שהתאוריה שלך מתאימה למקרה שלי. קשה לשנות הרגלים ישנים.. בפעם הראשונה שהשתמשתי במיינור כיוונתי אוטומטית ללהבה בעובי סיכה (כמו שהייתי רגילה במבער הקודם).. אור, אולי אתה תסביר את ההבדל בין פרה-מיקס לסרפס-מיקס?
 

michal_sil

New member
הביצועים הם פונקציה של רמת העבודה

של האומן. המכשיר החדש מקל על החיים מבחינות שונות- לדוגמה,הלהבה רחבה יותר וטווח הכיוונון שלה גדול יותר- מה שמאפשר הכנת חרוזים גדולים בפחות מאמץ. גם במבער הקודם יכולתי להכין חרוזים גדולים, אך הייתי צריכה להזהר כל הזמן מהתקררות של החרוז- תהליך שגוזל הרבה אנרגיה.עוד נקודת זכות- המינור משתמש בפחות חמצן מהפרה-מיקס.
 

natali_rh

New member
וואלה זו הסיבה...

מתביישת לספר שאני כבר יותר משנה עם מינור ועדיין לא עליתי על מקור הבעיה (גם לא ממש חיפשתי אותה). מיכל תתחדשי ותהני מהצעצוע החדש
 

גליה שי

New member
../images/Emo49.gif תתחדשי

על המבער! קנית בטורקיה? ואכן השקט שלהם הוא יתרון רציני ביותר! גם החסכון בחמצן.. נכון שזה כיף?
 

פומיקיז

New member
אני יודעת שההודעה ישנה אך מאחר

והנושא עלה שוב - אפשר לשאול מה העלות של מבער כזה ומה עוד הוא מצריך לצידו? אני כרגע בשלב ההוט הד.
 
למעלה