שאלה לגבי סמינריון

zara29

New member
שאלה לגבי סמינריון

שלום לכולם! האם בכל הסמינריונים צריל לעשות פרזנטציה?? זה מאוד מדאיג אותי, כי יש לי קצת פחד קהל.... יש חיה כזאת - סמינריון ללא פרזנטציה? תודה ושתהיה שנת לימודים מוצלחת
 

amitco

New member
עד כמה שאני זוכרת

כולם דורשים פרזנטציה, לפחות ברוכסון, בוכניק ונירה שלום... אם עושים בזוגות אז אחד יכול לקחת על עצמו את המשימה הזאת וככה אפשר לברוח מזה. האמת היא שגם אני שונאת את זה והייתי נורא לחוצה מכל הפרזנטציות שנאלצתי לעשות אבל זה עובר איכשהו וגם אם נורא מתרגשים ורועדים- אנשים מבינים וזה לא כזה נורא בסופו של דבר. מה גם שיש אמצעי עזר כמו להכין מצגת ופשוט להקריא אותה ולבקש מכל הסטודנטים שלא ישאלו שאלות... שיהיה בהצלחה!!!
 

igreenwald

New member
פרזנטציות בסמינריונים

פרזנטציות נמשכים על פני כשני שליש מהסמסטר וזה חלק מהפצת הידע והרחבת האופקים שכרוכה בסמינריונים באשר הם. מאחר וזה סוג של העשרה ואף אחד לא ניבחן על התקציר של עבודות חבריו, הרי שהקהל נוטה להצטמצם לשני שליש - חצי ממי שמגיעים ב3-4 שיעורים הראשונים. ניתן כאמור אצל חלק מהמרצים לעשות עבודה בזוג ולמצוא לכך מישהו שאין לו פחד קהל. אחרי נראה לי 4 או 5 סמינריונים ופרזנטציות שעברתי - ראתי כאלו שהיו חיוניים זורמים ומשעשעים, ראיתי כאלו שעודדו דיון עם הכיתה, היו כאלו שהיו סבירים, היו כאלו שהכילו מבטא וטעויות דיקדוק בעיקר מקרב העולים (או צברים ורוסים בסמינריון באנגלית) וגם כמה שכללו קריאה מונוטונית יחסית בלחש מהדף, יתכן מאוד שמי שעשו את האפשרות האחרונה קיבלו 6 בפרזנטציה (כ10-20 אחוז מציון הקורס ניתן על הפרזנטציה) אבל גם זו אפשרות קיימת.
 
למעלה