שאלה לגבי פרסונליזציה של היט

OrlyNL

New member
שאלה לגבי פרסונליזציה של היט

האם ישנה אפשרות לבחור שאני אראה רק תכנים מומלצים מתוך פורומים, ולא אראה תכנים מומלצים מתוך בלוגים?
 

Tali1912

New member
היי אורלי

לגבי פורומים, בודאי שאפשר ואפילו מומלץ להעלות תכנים מפורומים. את ההמלצות על פורומים תראי יש לינק כזה שכתוב "מתוך" ומאיפה המליצו על התוכן -פורום סדירים, למשל. אם יש תכנים בפורומים שהם מעיינים אותך ואת בנוסף חברה בהם, את יכולה להמליץ גם עליהם. מנהלי פורומים שהם לא מתוייגים כפורומים רגישים מוזמנים להעלות דיונים מהפורום בניהולם ואני לא מדברת על הודעות שמכילות תוכן צ'אט או דומה לזה בסגנון של: כן.. ביי אמרתי לו והוא אמר לי והיא אמרה לו,שהספקתי לראות "היטים עצמונים - דירוג עצמאי אישי לגמרי" בצורת פטפטת.
 

OrlyNL

New member
לא הבנת אותי טלי

קודם כל, תודה על התשובה המהירה. אני אנסה להסביר את השאלה שלי: כשאני נכנסת לדף הראשי של היט, אני רואה רשימה של תכנים מומלצים, גם מהפורומים וגם מבלוגים. האם יש לי אפשרות לעשות סינון, ולראות תכנים מומלצים רק מהפורומים? (כי הבלוגים לא ממש מעניינים אותי)... מקווה שאני יותר מובנת עכשיו. תודה מראש
 

Tali1912

New member
טוף

כרגע את יכולה לראות את הפורומים וגם את הבלוגים בקטגורית טקסט או כמו האופציה הנוספת שהצעתי לך לבדוק מאיפה ההמלצה מהבלוגיה או מפורום __________ . אני אברר אם אפשר להוסיף את הסינון כמו שאת מבקשת בתוך "האיזור האישי" , אולי ליצור באיזור האישי משהו כמו בחירה אישית: פורומים ,בלוגים, אתר חיצוני ועלייך יהיה לסמן v מה שתבחרי לסינון, אולי אפילו תגיות באיזור האישי. את הסוגיה הזאת אוכל לבדוק בתחילת שבוע הבא שיחזרו מחופשת הפסח ולעדכן אותך.
 

siv30

New member
חשוב להוסיף סינון

של מקור וגם של סוג התוכן (טקסט/ תמונה)
 

siv30

New member
שיט, שירשרתי לא נכון

התשובה משורשרת להודעה שלי
 

siv30

New member
הסינון היחידי המותר היום

מתייחס לקטגוריה. אני חושבת שצריך לאפשר גם סינון בהתאם לסוג התוכן (טקסט/ תמונה) ומקור התוכן, סה"כ המקורות די קיימים אם מדובר בפורומים/ בלוגים/ Utube / Flix
 

Tali1912

New member
אני אגיד את זה ככה

יש שרוצים להמליץ על בלוג צילום והתמונות שמכילות את הרשומה ואז ממליצים בוחרים במקום בטקסט שזה משתייך לבלוג, לוחצים על תמונה כנראה כדי שהתמונה תופיע ב"אתם בחרתם את התמונות הכי טובות" דעתי האישית אם מדובר בבלוג צילום, צריך איכשהו למשוך את התמונה הראשית שהיא תהיה מוטמעת כמו שמעלים המלצות מאלבומי תפוז ואז אפשר לתייג רשומות מומלצות מבלוגים נוספים שלא קשורות לבלוגי צילום לקטגורית טקסט.
 

OrlyNL

New member
מעולה ../images/Emo13.gif

אשמח לראות את הסינון הזה קורה... שיהיה סוף שבוע נעים
 
למעלה