שאלה לגיטימית... עם יד על ה
, תגידו...

שאלה לגיטימית... עם יד על ה../images/Emo23.gif, תגידו...

אתם מתבאסים שבסוף אין שביתה?... כזאת רק של כמה ימים... רק בשביל לדחות את הקץ.. או שזו רק אני?! אני לא אמינה- יום ראשון... עוד יומיים :-|
 

עידוdee

New member
לא מתבאס בכלל, ההפך.

חשבתי שאם תהיה שביתה זה יוריד לי מהמוטיבציה וככה לא ארצה ללמוד בכלל. אבל ברגע שסיפרו לי שבוטלה השביתה הייתי די מאושר, ככה שאני די מסופק שהלימודים יתקיימו כסדרם (אלא אם כן הסגל הזוטר ישבות).
 

RichardSmith

New member
הייתי שמח לעוד כמה ימים...

השבוע הקרוב יהיה כל כך לחוץ. מקווה שבקרוב זה ישתנה.
 

Anwanis

New member
לא בדיוק התבאסתי

אבל כן הופתעתי. קצת בניתי על השביתה הזו להתארגנות אחרונה והשלמה עם הרעיון שאני סטודנטית. אבל מעדיפה להתחיל בזמן ולסיים בזמן וללמוד באופן נורמלי, מאשר לדחוס שנת לימודים לסמסטר ורבע.
 

ny22

New member
מנהל
../images/Emo45.gif כנ"ל...

אם הייתה שביתה של בוע זה היה עוזר לי...
 

Black Star

New member
ברור, לגמרי

לנו, הסטודנטים הותיקים יותר, כמעט ולא היה חופש, וממש לא היה מזיק לנו חופש של עוד שבוע-שבועיים... תבינו שביום א' יש לי מועד ב' של שנה שעברה
 

Black Star

New member
תגידי, כמה זמן לא דיברנו?...

מחירים. נכון שאת שולחת לי סיכום של חדשה ב' ביום ב' הקרוב? אני לא אהיה...
 

Neptunes Child

New member
שולחת, שולחת

בהצלחה במבחן מותק. ולא דיברנו *ממש* בערך מאז המבחן בחדשה א'... אני עדיין לא מאמינה שמתחילים ללמוד יום ראשון. אבל יש בזה גם משהו משמח, שיש סיכוי שהסמסטר הזה יגמר כמו שצריך.
 

Black Star

New member
וואו, מאז???

למרות שלא מדויק, לא דיברנו מאז הערב שאחרי המבחן, רק שאני לא זוכרת הרבה מאותו ערב
היה מה זה כיף...
 

steelwater

New member
אני לא מתבאסת

גם כי כבר היה נמאס לי לעבוד ואם הייתה שביתה אז הייית צריכה להישאר לעבוד עוד קצת כי חסירם עובדים, וגם כי כבר חיכתי מספיק זמן ואני כבר מתרגשת ומתה להתחיל ללמוד.
 
אם להודות באמת על האמת

דווקא הייתי צריך שביתה. הייתי אמור לסגור את התואר הראשון לפני תחילת השנה ולהירשם לתואר שני. לא הספקתי להשלים את כל העבודות שעלי להגיש מהשנה שעברה, והממוצע שלי מאוד גבולי - צריך להשיג 80 כדי להירשם לתואר שני (וזה רק לתואר לא מחקרי. בשביל תואר מחקרי צריך 85, וכנראה שבכל מקרה זה לא הדבר שהכי כדאי לי) והממוצע שיש לי כרגע הוא 77.55. כדי לשפר את זה אני צריך עוד זמן. בינתיים אני מאפסן קורסים - כלומר, אני נרשם לקורסים של התואר השני אך תחת התואר הראשון, וכשאסגור את התואר הראשון אירשם לתואר השני, ואעביר אליו את קורסי התואר השני שאעשה השנה. בכל אופן, את הסמסטר הראשון אעשה עם קורס אחד לכל היותר, כדי למנוע עומד ביחד עם המטלות שעלי להשלים (ולאפשר החלפת כוחות אחרי התואר הראשון). בקיצור - שביתה הייתה נותנת לי מרווח מתאים.
 
למעלה