שאלה לי אליכם

slashon1

New member
שאלה לי אליכם

שירתתי בצבא כמה חודשים ואח"כ עקב בעיה רפואית(לא נפשית) נתנו לי פרופיל 24 לחצי שנה. בינתיים עברה חצי שנה וזומנתי עוד מעט לועדה רפואית. יש לציין שלפי הערכות המסמכים שאיתם אני הולך המצב לא כ"כ השתפר וצריך עדיין טיפול ומעקב רפואי. רבים ממכם בטח עברו את זה אז אם אתם יכולים תספרו איך בד"כ מתנהגים שם במקרים כאלה? יש משהו מיוחד שצריך לדעת לקראת הועדה? לעשות משהו? יש סיכויים שבכלל יחזירו אותי? כי כשאני נזכר ברמה של הרופאים בצבא אני כבר מתחיל לפחד.
 

idanias

New member
נצלש-שרוטים שרוטות!

לכל השרוטים והשרוטות למינהם,הפורום שבו אפשר לדבר על הכל
ובאמת על הכל
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=1921 |הדש|תהנו
 
יש ויש

אני יכול להעיד שראיתי אנשים שקיבלו 24, חזרו לוועדה כשהם בקושי הולכים (קביים, גבס וכו') והתעקשו שהם יחזרו לבסיס כאילו כלום לא קרה. זה שמערכת הפרואה בצבא היא דפקוה זה עובדה גמורה. אבל - בכל כלל יש יוצא מן הכלל ואם נופלים על הבנאדם המתאים הכל אפשרי. בכל מקרה, אסור להתייאש כי אם הוועדה מחליטה דברים. תמיד אפשר לערער, תמיד אפשר לפנות לעוד גורמים.
 

slashon1

New member
טוב נקווה שיהיה שיהיה בסדר

ואם כבר יחזירו אני מקווה שיהיה לפחות שיבוץ מחדש. כי לפניי זה הייתי בקרבי ועכשיו גם אם מחזירים זה פרופיל 64. ( יתר לחץ דם לא מאוזן) אני רוצה להאמין שלא יחזירו אבל מה שיהיה יהיה כבר מהשנה שהספקתי לשרת למדתי שהצבא באמת שרוט
 
למעלה