שאלה לי לכם...

שאלה לי לכם...

אם תהיה מסיבת רוק במשתלה תהיה נוכחות? על תאריך אפשר לעבוד אז בינתיים אני רק שואלת אם אנשים בכלל יסכימו להגיע.
 

Alison Hell

New member
בטח שיכול

מנסיון של ארגון של בערך 5 מסיבות שם אני ממליץ לעשות את זה בסגנון של פאב עם תקלוט ולא להזיז שולחנות ולעשות רחבה זה לא מקום שמתאים לזה ואין אוירה, שימו PALYLIST טוב עם בקשות של הקהל, בחרו איזה DVD ברקע וזרמו עם זה, אנשים יבואו נ.ב רק חבל שביטל את הקנקן, זה לא אותו הדבר בלי הקנקן:)
 
אבל ככה זה ערב רגיל במשתלה חח

כל העניין הוא לעשות מקום לריקודים... הייתי ב-2 מסיבות רוק שם כשפינו את השולחנות והיה אחלה. חוץ מזה, שים לב שכשיש מקום לעמוד אז פתאום כולם מנגנים על גיטרת אויר.. אבל! כשיושבים פתאום כל אחד מתופף... זה מחזה די מטריד. וכן, הקנקן באמת חסר לי ):
 

DredLox

New member
נו מה, זה ברור שיבואו אנשים...

זאת לא תהיה מסיבת המטאל הראשונה במשתלה... אבל זה גם ברור מי יבוא...כל פעם אותם אנשים...אותה קהילה מצומצמת...רק אותם אנשים שקוראים פה בפורום או מכירים אנשים שקוריאם בפורום או חבורת הסלע...זה הכל : ) מידי פעם מישהו מביא חברים מחוץ לעיר... אבל הכל נובע מחוסר פרסום....אם תפרסמי את זה, בניגוד לדימה (אהההמ!!!) אז יבואו עוד אנשים שאוהבים מטאל ורוק ויהיה מגניב...לא שעד עכשיו לא היה מגניב : )
 

DredLox

New member
אההה, ו...

הלאה עם המשתלה, יוחזרו הקנקנים לאלתר!!
 

orange love

New member
מסכימה עם כל מילה

תעשו יחצון טוב. ומעבר לזה חבר מביא חבר.
 
האמת זה לא כל כך ברור מי יבוא..

לוליטה חקרה בקשר לפארקיסטים והם בעד... (לא כולם כמובן, אבל יש אנשים שמעוניינים). אני שואלת כאן כי הבנתי שהרבה אנשים פשוט ויתרו על הסיכויים שתהיה מסיבה טובה, ואני לא אגיד לעופר שאני מארגנת משהו כשאני לא בטוחה שיופיעו יותר מ-20 אנשים, ואני באמת לא בטוחה. בכל מקרה יהיה נחמד אם אנשים יאשרו נוכחות... בקשר לתאריך זה קצת בעיה כי יש מלא אנשים בצבא, יש את כל השיכבה שלי שכרגע עמוסים בבגרויות ויש סתם אנשים קקי שבטוחים שיש חיים מחוץ לאריאל, אז אני לא חיה באשליה שכ-ו-ל-ם יבואו. בקיצור צריך לעבוד על משהו שמתאים כמעט לכולם וזה צריך להיות בקרוב לפני שכל הבלאגן של הבגרויות מתחיל. אז נשחק משחק - אם התאריך נוח (ואני יודעת שזה "אם" גדול), מי מגיע?
 

סנעיר

New member
טוב, דיי לחיות בסרט. צריך להודות באמת המרה

אריאל זה לא המקום למסיבות רוק ומטאל. כמה פעמים כבר היינו בסרט הזה? כמה פעמים כבר ניסו להרים כאן "משהו גדול באמת"? כ"כ מהר שכחתם את פסטיבל המטאל חובק היבשות "אריהל רוק סיטי" שהצטייר כמשהו שעוד לא ראינו, לא באריאל ולא בכלל, ונגמר כמו הופעה של בכיין מזרחית בראשית דרכו? מי שמחפש דברים איכותיים צריך להדיר גלגליו למקומות שהציוויליזציה לא מתפדחת לדרוך בהם. כי הרי בסופו של דבר אנחנו יודעים שזה כן יהיה כל מה שאנחנו נשתדל שלא. עשו טובה לאלי המטאל ואל תבזו.
 
אויה, אתה רציני?

תעשה חיפוש בפורום - "מסיבת רוק" ותראה שם את ההצהרות האלה בדיוק, כמו גם את התגובה שלי... הויכוח הזה כל כך ישן וכל כך חוזר על עצמו שאני באמת לא מבינה למה העלת אותו שוב. לא באתי "להרים משהו גדול באמת". בא לי לקפץ ברחבי המשתלה לצלילי מטאל וצלילי מזיגת בירה ולא לשנות סדרי עולם. אני נהנתי גם באריהל רוק סיטי וגם במסיבות הרגילות במשתלה ובא לי שוב. ניסיתי לנסח את השאלה במובן שאי אפשר לפרש כהזמנה לדיון על "האם מסיבות רוק נוגדות את רצון האל?", אבל כמובן שאנשים תמיד חייבים לחפור על שטויות ולפזר את החוכמה שלהם all over the place לא רוצה? אל תבוא.
 

סנעיר

New member
עכשיו בקולנוע- "כשאחות של אשד שלפה ציפורניים"

מה קרה, פוסיקט? על מה ולמה המגננה? קודם כל את בפורום...כך שזה לא ממש אמור להפתיע אותך שמהודעה בודדת מתפתח לו שרשור
עם הודעות
ותוכן!
דבר שני, בהתחשב בכך שניתחת פה בצורה מלומדת לו"זים של תלמידי תיכון, חיילים בסדיר וסתם פארקיסטים, חשבתי שאת מכוונת לאירוע מושקע יותר, אחרת לא הייתה סיבה לפתוח את השרשור הזה מלכתחילה, היית פשוט הולכת למשתלה, מזמינה בירה ואולי אפילו זוכה לג'סטה מפילי שהיה שם לך כמה שירי מטאל. קיצר, לא צריך לקחת קשה. שבי, תרגעי, תנשמי, תשתי משהו ואל תגיבי מהבטן. אני אבוא לעשות לך "יאללללללללללללה" בכל מקרה.
 
בחיים ש'ך אל תקרא לי פוסיקט! חחח

וכל העניין הוא לעשות מסיבת רוק... לשבת במשתלה אני יכולה כל הזמן... כל הקטע הוא להזיז את הספות כדי שתהיה רחבה ולהכין איזו פלייליסט שתתאים לכולם (אני בטוחה שיש מספיק אנשים שיכולים לעשות את זה), אבל אם פילי שם רק סגנון מוזיקה אחד (אהממ, מסיבת רוק, אהממ) אז הוא מפסיד לקוחות אחרים. מה שאומר ש - הוא צריך כמות מסויימת של אנשים שבטוח יגיעו.... מה שהוביל אותי ללשלוח את ההודעה, ואל ה"דיון" הזה שלא כל כך ברור לי... בכל מקרה, מקווה שהבהרתי את כוונותיי. ועוד דבר! אל תגיד לי לא להגיב מהבטן! ב-6 בבוקר יש לי זכות מלאה להגיב מכל מקום שבא לי.
 

סנעיר

New member
אני לא מבין איך

נקבה צעירה ופוחזת כמוך מרשה לעצמה לפנות אליי במילים שהן לא "געעערק, תוציא אותו קצת", ועוד משתמשת במשפטים שהמשפחה שלי הייתה מחסלת אותי אם הייתה יודעת שנתתי לך להפנות אליי, אבל נגיב בכל זאת, למען האווירה הטובה בפורום: מה נראה לך!!! שאני מתנגד למסיבות מטאל באריאל? שאני אומר לך "לא! שלא תעזי לארגן פה ערב רוק ומטאל!"? כל מה שאמרתי מסתכם בשורה פשוטה אחת- ההתארגנויות הקודמות האלה שוות לטע'חת! כי בניגוד אליי, זה שמתלונן ובא בסוף, יהיו כ"כ הרבה שיאשרו לך הגעה ולא יגיעו בסוף! וזה מה שגורם לי לפקפק בכל הנסיונות האלה, קדושים ככל שיהיו! ההודעה שלי לא באה לעודד\לשלול שום פעולה, היא נאמרה כהערת ביניים, ואני בטוח שבכלל לא היית מגיבה אם לא היית מתעוררת עצבנית בגלל מחזור ארוך מדיי ואדוויל שגילית שהוא בכלל כדורי B-12! אז קישטה לפינה! ודבר אחרון- כל עוד הניק שמופיע לייד ההודעה שאת מגיבה עליה הוא כחול- הניק הזה יקרא לך איך שהוא רוצה ויגיד לך להגיב איך שהוא רוצה
כל הזין לך.
 

Alison Hell

New member
אחי היקר...

אולי זה מכיוון שאתה שחור ועוד בהולדתך נדונת לחיות חיי נידוי וחוסר יכולת לקנות בארומה החלטת לירוק רעל לכל כיוון :) בכל אופן מספר דגשים ברשותך: 1. בחמישי שעבר במוסד ברחבת במטאל היו 30-35 אנשים בלחץ כשבערבים היותר מוצלחים במשטלה הגענו גם ל70 ולא ירדנו מ45 2. אתה כבר זקן ויש לך את עומר שתמיד מסיעה אותך אבל אתה שוכח שלא לכום יש אפשרות לרדת לת"א, לשלם 60 ש"ח כניסה למוסד + דלק + אוכל ושיט שזה מגיע בכיף ל120 - 100 שקל, המסיבות פה מציעות אלטרנטיבה טובה, הרבה יותר איכותית (כי לרוב יש לך דיברו עם הדיג'י וכל החברה באים) ובמחירים הרבה יותר טובים (כניסה + אלכוהול), החיסרון שהוא גם היתרון הוא שאתה מכיר את רוב אנשים וכלן.... לא תזיין היום :) 3. אם כבר התייחסת ל"ARIHELL" אז ככה, אני יכול להגיד לך בביטחון של 100% שבארגון ובאיכות האירוע לא רק שלא ירד אלא אפילו עלה על רוב האירועים שראתי למטה, אם זה הדיוק בזמנים, כמות הלהקות והמחיר. העניין הוא נטו במנטיליות, אנשים מוכנים לשלם 60 שקל על תקלות מונוטוני וחוזר במוסד או הופעה של איזה להקה מתחילה בקולטורה אבל לא מוכנים לשלם 55 שקל בשביל הופעה של 6 להקות, 4 מתוכן חרשו את הארץ וגם את חו"ל בהופעות(אם זה דיסוננט שחיממו את קאליבן ואם זה וינטרהורד שחיממו פה את דארק פיונרל וחזרו עכשיו מטור בפסטיבלים באירופה). מתוך כולה 200 אנשים שבנינו עליהם (אחרי מגבלת הגיל שבלעדיה אין לי ספק שהיו באים הרבה יותר) הגיעו 100 שאני יכול להגיד לך בביטחון מלא שאף אחד לא התלונן ונהנה, אלו שלא הגיעו, לכולם היה את התירוץ בעלוב של "בחייך זה באריאל" שזה די מה שאתה כותב עכשיו. לא בנינו על הקהל מבחוץ אלא על חברה מפה שבישבילם גם ארגננו את ההופעה אבל כנראה שפשוט אנשים לא רוצים שיארגנו להם דברים. מסיבות רוק ומטאל יש באריאל עוד מליפני שאני ואתה ידענו מה זה, החל מהמקלט של קלפסודרה אי שם בשנות התשעים, דרך השדואו, הסקרים והטרמינל וכלה בפילי. ההבדל העיקרי שפילי עשה הוא מגבלת הגיל, להבדיל מהטרמינל אין לך פה ילדים בני 14 שקופצים בין הרגלים, יש הרבה חברה ליפני ובצבא והרבה אחרי צבא ועדיין הגענו לכמיות יפות. לאחות של אשד: 1. אבא שלך מכר לי עכבר דפוק, הגלגלת נשברה אחרי שבוע אבל חוץ מזה המחשב אחלה, אני מרוצה 2. אל תפגעי מהחזאי, זה מה ש60 שנות קיפוח במעברות עושות, אם הוא רוצה לשלם 120 שקל בת"א על מה שיכול לקבל ב60-70 באריאל שיבוסם לו. 3. אני עדיין חושב שהעניין של הרחבה לא טוב, מנסיון הערבים הקודמים כשרוצים לרקוד אנשים פשוט מפנים מקום וקמים, ככה שלא צריך לכפות עליהם וגם אלו שלא רוקדים יכולים להינות מאווירה טובה נ.ב אני אוהב אותך, תעשה לי ג'חנון
 

DredLox

New member
עכשיו כתבת תגובה שלמה...

שמסבירה שאליאור הוא שחור וטיפש ונחות, אבל כתבת עם כל כך הרבה שגיאות כתיב שאפשר למות...אז אתה הוא הנחות! אבל חוץ מזה, כל מילה לעניין. בדיוק הנקודה!!
 
למעלה