שאלה לכולנו וגם לכולכם...

BigD00

New member
שאלה לכולנו וגם לכולכם...

למה אני חושב שהפורום הזה מת? נראה לי ככה. אני רוצה בבקשה קצת להט, קצת צחוקים, בנתיים אין כלום רק מחאות על "הסדנה". בוא נעשה איזשהי תחרות של משהו. מופע "הסטאנדפ המתחיל"... כל אחד יציג קטע בין 4 בתים של כל נושא בעולם, פוליטיקה, ספורט, סדר יום יום, וכו'. תעשו את זה, עוד מעט אני יתחיל מן טופיק. וזה לא כמו "הסדנה" כי הסדנה זה רק נושא אחד כל שבוע, זה פשוט משהו שהנושאים מעורבבים.
 
אני מעוניינת,אבל לא הבנתי לגמריי...

מדובר בחרוזים? אך ורק 4 בתים ולא יותר? אני אצרף משהו שכתבתי-בחרוזים,תגיד אם לזה התכוונת... ספור דומה,הלקח שונה לגמריי... 'תסתכלו בשאלות הנפוצות' היה היה צריפון קטן: חדר של נוחיות וכיור גם. ויום אחד צבעו הדלת, לזהירות תלו שם שלט: 'צבע טרי-אל נא תגעו! בבקשה,הזהרו!' נכנס אדם,ולא הבחין. ידיו לכלך,וגם הכתים... איך לא ראה ההודעה, באותיות 'קדוש לבנה'?? כיצד עלה בי הספור? אסביר בקצור- בכל פורום בתפוז, (הזכרתי לא לשם חרוז...) רבים השואלים, ולא רואים, כי שאלו כבר בעבר, פעמים רבות- מספר, על אותו עניין ממש. ואז המנהל חש- ללה לענות נא להסתכל בשאלות הנפוצות... ========================================================= הזהירות משתלמת(??) אותו צריפון קטן, (עם שירותים וכיור גם), אדם שונה בכל תכלית, כמעט נגע בה בידית... כשראה את זה השלט, אשר הכריז: 'צבועה הדלת'. בזהירות רבה פתח, בזהירות גדולה נכנס, וכל אותו זמן, הטריד אותו זה העניין: איך יוודא,שלא יוכתם, כשייצא,מייד,מכאן? כשהדאגה אוכלת, (כשחושבים רק על הדלת) אז שוכחים להזהר, מדברים חשובים אולי יותר... שקוע כך בהרהורים, נבצר ממנו להבחין... שבצריפון אין כלל נייר... אבוי,עתה כבר מאוחר... ומי יודע?-עד היום, אולי תקוע האדון, עדיין באותו צריפון... ואנחם אותו בזה: כשיום אחד סוף סוף תצא... הצבע בוודאי ייבש, ולא יוכתם לך הדש... כן,פעמים רבות, מוחנו טרוד במחשבות- על 'מה אם צרה זו תבוא'? מרוב פחדים,וחששות- עיננו טחות מלראות- צרה אחרת, מזדחלת.
 

BigD00

New member
הסבר...

כמו שבאקדמיה לצחוק יש 2 דקות מופע נגיד לנוסבאום, אורבך או לצחי נכון? יש להם 2 דקות להציג את הקטע שלהם נכון? אותו דבר זה מה שהסברתי. יש הבנה?
 
לא, כי...

מעולם לא ראיתי את האקדמיה לצחוק... אני גרה בחו'ל,אז לא יצא לי לצפות בזה. טוב,אחכה לראות דוגמא... כשמישהו פה ייענה לאתגר וייכתוב קטע,בוודאי אבין את הפרנציפ.
 

BigD00

New member
חבר'ה...ואנשים טובים...

"התחרות לצחוק" תתחיל בעוד כמה זמן, החלטתי לתת שם נחמד כזה, תוסס. אני יפרסם טופיק עם הסברים מדיוקים ועוד, כנראה מחר או עדיין היום. תהנו ושבת שלום.
 
למעלה