שאלה לכל הבנים החמודים..

עינב20

New member
שאלה לכל הבנים החמודים..

הי קוראים לי עינב ורציתי לשאול שאלה קטנה.. מישהו שהתחיל איתי אתם יודעים רמזים וכל זה.. ראה שאני נענת בחיוב ופתאום הוא שכח שאני קיימת מתעלם ממני לא מדבר בהתלהבות איתי יותר. מכיון שאני רואה שכך אני גם לא מתייחסת אליו. השאלה היא מה הקטע שלכם בנים להתחיל עם בחורה ואז לשכוח ממנה.. ב. שכל אחד יגיד לי מה הוא מעדיף בחורה פלפלית ושובבה או בחורה עדינה אני פשוט רוצה לעשות סקר ולראות.. בי בי אוהבת עינבוש
 

טל קר

New member
אהלן עינב, רציתי לדעת מה מטרת

הסקר, למה נבחרו דווקא שתי תכונות אלו ולתהות על הדיכוטומיה, אנחנו אנשים עם יותר מתכונה אחת בולטת. בכל אופן, מה תעשי עם התוצאות? אני מקווה רק שלא תנסי להשתנות בהתאם. טל
 

לירוי25

New member
קצת קשה לדעת לפי הדברים שלך

מה זאת אומרת פתאום שכח שאת קיימת? איפה זה קרה? אולי הוא ראה חתיכה אחרת מול העיניים? אולי הוא נזכר שיש לו חברה שמחכה לו בבית? תפרטי יותר ובלי הכללות.
 

עינב20

New member
ללירוי

קודם כל זה קרה בעבודה. וב. הוא סיפר לי שהוא וחברה שלו נפרדו והוא מחפש מישהי למטרה רצינית תמיד הוא רמז לי רמזים עד שהוא ראה שאם הוא יבקש ממני לצאת איתו אני ישר אומרת כן. ולא יודעת פתאום הבן אדם פשוט מתעלם וזה ממש פוגע. אמרו לי שבחורים מאוהבים בכוונה לא מראים את זה . זה נכון?
 
וזאת עוד הכללה...

לא כל הבחורים המאוהבים מתנהגים באופן דומה. לא שאני הלקסיקון המוגמר לנושא... אבל כבר נתקלתי בכמה סוגים של התנהגויות מהחברים שלי, ומעצמי. יש את הילדותיים שמנסים "כאילו" להראות שהם לא מעוניינים (השד יודע למה הם עושים את זה)... ויש את הביישנים שמובכים נורא בכל פעם שתצליבו מבט... יש את הנועזים שמנצלים כל רגע שלכם ביחד כדי להגשים ולקדם את הרגש שלהם כלפייך... ויש את המתונים שאוהבים לקחת דברים בקלות, לא ממהרים לשום מקום ומתחילים בקטן, אם בכלל.
 

עינב20

New member
לנוטה להאמין

תודה רבה על התשובה. הצלחתי קצת להבין אתכם - העולם של הבנים! עינבוש
 

ליאן.

New member
עינב, פני אליו ושאלי אותו מה קורה.

אם הסכמת להצעה שלו לצאת, למה הוא נעלם באמת ? היחיד שיודע את התשובה זה רק הוא. אל תתביישי לשאול, היחיד שצריך להתפדח כאן זה הוא. לדעתי, הוא פשוט חזר לחברה או שאפילו לא נפרד ממנה מעולם ופשוט רצה להפגש איתך ללילה בתוענות שוא, אבל חטף רגליים קרות. יש עוד מבחר סיבות אפשרויות, אבל מיותר להתעמק.
 

עינב20

New member
ליאן, תודה רבה

 

אלדד26

New member
היי עינב,

א. יש כל כך הרבה סיבות שיכולות להסביר למה הוא שכח ממך... אולי הוא פגש מישהי אחרת בינתיים, והוא חושב שהיא יותר מוצלחת? אני לא משוכנע שהוא שכח ממך רק בגלל שנענית לו (מין קטע כזה של "כבשתי - עזבתי"). חוץ מזה, די עם ההכללות. גם אם יש אחד כזה, או חצי מהגברים כאלה, זה לא אומר שכולנו כאלה. ב. מזתומרת, גם וגם וגם וגם
פלפלית בהתפלפלויות, שובבה במיטה, עדינה ליד אמא, הכל ביחד
את לא רוצה מאהב לטיני במיטה, פרופסור לפיזיקה ילד טוב ירושלים ליד אמא, וגבר נחשק מכל בחינה אפשרית ליד כל החברות?
אז גם אנחנו רוצים בדיוק את אותו הדבר, רק שיהיה גם מהמין השני
 
למה או או? טל קר צודקת.

אנחנו לא נשים כמו פלקאט! אנחנו לא דמויות cartoons יש לנו קצת יותר רבדים ותכונות אישיות (זו תקוותי). אז למה ליצור סקר כל כך שטחי ומיותר. לדעתי תהיי את עצמך- זה מעייף כל הזמן להיות מישהי אחרת, ועוד בשביל מה? בשביל שבסוף תתעצבני שזה לא את ותזרקי את המיועד? וחוץ מזה עברו ימי הביניים בהן נשים לא יכלו להביע קולן ברמה ולומר את שעל ליבן. אז זהו הסק מיותר, תהיי מי שאת ומי שלא הוח לו שא תלא עדינה או שאת לא ההיפך- (ומי בכלל אמר שההיפך זה פלפלית) אז שחריי אותו לחופשי כמו ציפור דרוד bye bye bird . די כבר נשים תתעוררנה זכותנו להיות מי שאנו ומי שלא נוח לו שיילך לחפש לו נשים אחרות. ולידיעתך עינב -ה"עדינות" היא תכונה שהבחברה והתרבות דרשה מהאשיה להדגים וככה זה השתרש כנוהג זה מאות בשנים. אחרת למה את לא חושבת שנשים היו יותר מעזות להרים את קולן בחיים הציבוריים והפוליטיים ואפילו במשפחה וביחסים עם בני הזוג? חומר בשביל כל נשות הצאט. ואולי גם לגברים.
 
למעלה