שאלה למי שגר בדרום ועובד במרכז

ק א סי

New member
שאלה למי שגר בדרום ועובד במרכז

איך מתייחסים הבוסים שלכם? האם קיבלתם איזו הקלה/עזרה? אצלי זו התעלמות כללית. אף לא אחד שאל מה קורה איתי, אם יש לי סידור לילדים. בטח שלא הציעו לי עזרה או התחשבות מיוחדת. עסקים כרגיל. ולאמא הדבר הכי קשה זה להיות במקום בטוח כשהילדים שלה בחזית.
 

דינהלה1

New member
שלום לך

אני לא במצבך אבל ללא קשר מצאתי לנכון לענות לך. שמעתי על ארגונים שכן מתחשבים בעובדים שלהם ואף מסייעים. במקרה שלך מציעה לך שאם יש לך צורך בהתחשבות פשוט פני למנהל שלך ובקשי זאת, ואם הוא לא יבוא לקראתך פני למנהל שמעליו או למחלקת כ"א. קשה לי להאמין שאם תפני ותבקשי לא יתיחסו לבקשתך. ואם זה יקרה אולי כדאי שתשאלי את עצמך האם את רוצה להמשיך לעבוד במקום כזה...
 

ק א סי

New member
רוצה להמשיך לעבוד שם?

במצב הכלכלי הנוכחי, אני צריכה לשמוח שיש לי פרנסה...
 

ברוריהה

New member
עד היום, אין לי על מה להתלונן

דאגתי לעדכן את הבוס שלי כבר עם תחילת המבצע שאנחנו מסוגרים בבתים. כן עשיתי מאמץ להגיע באופן מאוד חלקי ביומיים הראשונים (בראשון עם הבת שלי). כבר ביום ראשון נשאלתי אם יש משהו שהחברה יכולה לעשות כדי לעזור לי. ביקשתי אישור עבודה מהבית וקיבלתי את כל הכלים לכך כבר ביום שני. אני מצידי משתדלת לתת מענה מלא ככל האפשר, גם אם התשובה זה "אני אצא מחדר הביטחון ואבדוק" (וכבר קרה לי כמה פעמים). היום באופן מפתיע נשאלתי אם מחר אני כבר אגיע לתל אביב והבהרתי חד משמעית שלא מחר ולא עד להודעה חדשה. כל זמן שאין מסגרות חינוך לילדים, האופציה לא קיימת מבחינתי ! אני כן עושה מעל ומעבר לתת מענה מהבית, וזה לא קל עם שני ילדים, פצמ"רים, בעל בכוחות הביטחון, מעורבות קיבוצית, ובית שרועד יומם וליל עקב פעילות צה"ל.
 
הזוי שדברים כאלה לא מעוגנים בחוק.

כולה שנתיים וחצי מאז הפעם האחרונה ולא טרחו לעשות כלום? למה אני לא מופתעת...
 
למעלה