שאלה למקצוענים שבינכם

שאלה למקצוענים שבינכם

>יש 78 קלפים בחבילת קלפי טארוט >יש 56 קלפים בחבילות אחרות. >יש 14 קלפים מרובעים ל 4 איורים >יש 64 קלפים (ישראליים=של אהרון בן-ארי) ולי לפתע יש 2 חפיסות (מתוך כמה) עם 79 קלפים שאין לי כל צל צילו של מושג למה או למה השאלה : למה נועד זה הקלף ומה משמעותו של חובק זה??? והרי תאור הקלף ה 79 בחלקו העליון יורדת מחוגה פסוקה (הסמל של הבונים החופשיים) אל סולם ומשולש הפוך (האות ד בפרעונית) משני הצדדים דמות אריות בעלי כנף. מתחת לסולם מעגל (כפול) עם אותיות יווניות ובחורה ערומה-רגלה הימנית ישרה על השעה 6 והשמאלית משולבת מאחורי הימנית אל השעה 7 גבה נישען על חצי קשת העוברת אל מעל המעגל ידיה מונחות ימין על 10 שמאל על 2 וראשה על 12 על צווארה משולש ומתחתיו (כיחידה אחת) צלב. באמצע הקלף רשומות האותיות =OROאSCNLN= (במקום ה-א יכול להיות Y או כל דבר אחר). הרקע לכיתוב הוא שחור עם ניקוד כשל כוכבים והכתוב עצמו בצבע צהוב על רקע (רק לאותיות) כתום כאילו צבע האש. בחלק התחתון פרוכת תכלת ואביר אוחז בידו הימנית חפיסת קלפים (ידו מקופלת במרפק ל 90 מעלות) ועל קיבורת זרועו עכבר (אל מול פניו) ומאחורי העכבר מטבע (כמופיע על קלפי המטבעות בחפיסה) מתחת לידו גביע היורד בבסיסו אל מחוץ למסגרת מול ידו בכאין הטיה חרב היוצאת גם היא אל מחוץ למסגרת אל בסיס הגביע. על כתפו השמאלית נישען המטה המוחזק כנראה בידו. המסגרת היא מעוגלת (כפולה) בחלק התחתון כשבחציה העליון היא מקבלת מדרגה פנימה עד לתחתית האריות-במדרגה שנוצרה יש כעין עמודים. אציין כאן שהקלפים הם בעלי רקע נעים ואופטימי בצבעים של תכלת כשה-22 שוזרים בתוכם בהרמוניה ירוק או חום. בקלפים רשומות = אותיות תנכיות (עיבריות) יווניות רוסיות ולטיניות עם סימנים מוסכמים (זכר-נקבה-חצי סהר ועוד.)ול-22 יש גם כיתוב - של - כתר בינה - כתר חוכמה - חוכמת בינה - ועוד. הריני עונה מראש לכל המחפשים תשובה לשאלתי זו. *אבקש גם מאלו הרוצים לתת (במקום לזרוק) **חפיסות טארוט להודיעני ואני אבוא לקחתם ***ואף אומר תודה מקרב לב לכל הנותן לאוספי תוספת.
 
השאלה עד כמה אתם טובים?

אם אין תשובה לשאלתי זו הרי שאני מטיל ספק בשאר הכישורים הנוגעים לקלפים שכן אני חובב ולא מקצועי ומסתבר שגם אתם אזי אחפש בשדות זרים את התשובה ל=מי ומה ולמה הקלף ה-79 ?
 

liorasara

New member
בחפיסות מודרניות מוסיפים לעתים קלף ``גוקר``

ק3לף כזה כאילו מציב את הא`דם השואל באותה פוזיציה מעבר לגורל. כאילוהוא חופשי לפעול כאוות נפשו (בין אםזה חיובי או שלילי) לא התייחסתי לתאור של הקלףׁ כי לא קראתי את התאור בהתעמקות וגם לא מוכר לי במיוחד
 
סליחה לא נראה לי

יש מספיק קלפים כדי להעביר מסר כך שאין לדעתי צורך בגוקר יש כאלה הנותנים משמעות הפוכה לקלף הפוך ואני דוגל בחושבים שזה מיותר גם בקלפים העתיקים שהיו להם 4 םנים והם היו מרובעים הכילו רק 14 יחידות כלומר 56 אפשרויות ועוד הארקנה הגדולה.
 
למעלה