שאלה לניצולי המתא"ם - בהווה ובעתיד

דיסוצ

New member
שאלה לניצולי המתא"ם - בהווה ובעתיד

הקדמה קצרה: אני לא מתמודדת טוב עם ההכרח לחכות לציון הזה. לפחות פעם ביום אני מוצאת את עצמי תוהה איך זה יכול להיות שתמיד הזמן טס כל כך מהר, ודווקא עכשיו הוא זוחל... החרדה והאובססיביות בנושא הובילו אותי לשאלה שאין לי עליה תשובה ברורה: מאיזה ציון אהיה מרוצה? הרי ציון טוב לא מבטיח קבלה למגמה הרצויה ואפילו לא מבטיח ריאיון, כך שקשה לשים את הגבול המדויק שקובע מהו ציון טוב/לא טוב. וגם יש שמועות שציון גבוה "מדי" הוא לא טוב... אז מאיזה ציון תהיו מרוצים? ולמה?
 
היי

אני שמחה לדעת שאני לא היחידה שעסוקה בציון המתא"מ על בסיס יום-יומי. אני חושבת שההתעסקות הזאת בציון, אצלי בכל אופן, נובעת מהעובדה שאין לי מושג איך הלך לי. במבחנים בד"כ יודעים פחות או יותר באיזה טווח ציונים נמצאים ובמבחן הזה - פשוט אין לי מושג... הכל יכול להיות. בכל אופן, אני חושבת שאני אהיה מרוצה מאוד מציון שהוא מעל 110 כי אני רוצה להתקבל למגמה התעסוקתית ולפי מה שהבנתי זה הרף שלהם. אני לא שואפת ליותר, רק לעבור את הרף... בתקווה...
 

orit49

New member
אני איתכן..

גמאני חושבת הרבה על הציון ולי זו הפעם השנייה שאני מתמודדת עם העניין. בשנה שעברה קיבלתי ציון מעט מעל הממוצע וניגשתי שוב השנה כי למבחן הקודם ניגשתי כמעט ללא ניסיון בקריאת מאמרים באנגלית ואילו בשנה האחרונה הקפדתי לקרוא. קיוויתי לשפר ב-10 נק' (בכל זאת, צריך להיות ריאליים...) אבל הפעם החלק של הסטטיסטיקה היה קשה יותר מאשר בשנה שעברה, ככה שאני ממש לא בטוחה שאצליח לשפר... באסה
 

1strawberry1

New member
בדיוק אתמול חלמתי שהגיעו הציונים...

מתברר שגם אני לא מתמודדת היטב עם ההמתנה. המחשבה על לגשת שוב לבחינה הזאת עושה לי רע, והעובדה שמאוד קשה לי להעריך איך הצלחתי לא עוזרת. באופן עקרוני- לצערי, אני יודעת שאיזה ציון שאני לא אגיד, אני עדיין אתאכזב קצת שלא קיבלתי יותר. בייחוד, כיוון שזה די קריטי מבחינתי. ממוצע התואר שלי לא מבריק ביחס לחוג (שיהיה בסביבות 91, בתקווה ליותר), ולכן מאוד חשוב לי שהציון יהיה גבוה כדי "לפצות".
 

1strawberry1

New member
אופס. לגבי הממוצע- התכוונתי שאני

מאמינה שהוא יהיה בסופו של דבר בסביסות 91 אולי קצת יותר. >בתחילת שנה ג'<
 

eladyo2

New member
91?

זה אחלה ציון, ברגע שיש לך את הסף לא אכפת להם אם זה יותר, ברגע שאת מוזמנת לראיונות מה שחשוב זה יותר ההמלצות והרושם שאת עושה. אני שמעתי על אנשים שזומנו לראיונות עם ממוצע 88 ואפילו 87 ומתאם לא משהו . אז תתעודדי.
 

1strawberry1

New member
אתה מדבר על קלינית?

כי אצלנו (את"א), השמועות אומרות, שאלא אם ציון המתא"ם שלך ממש גבוה, לא טורחים לזמן אפילו למרכז ההערכה עם ציון שנמוך מ-92. אה וכמו שאמרתי- אני מאמינה שהוא יהיה בסביבות ה-91 בסוף השנה, כרגע הוא יותר קרוב ל-90...
 
באמת?

זו כבר השנה השניה שאני עומדת על ממוצע 89.2 ואני ממש מקווה שאני אעלה אותו הסמסטר... בכל מקרה, האם זה בכלל אפשרי להתקבל עם ממוצע שהוא פחות מ-90 (אני שואפת לארגונית)??? אם כן - היכן זה אפשרי???
 

eladyo2

New member
להיפופיזה

מה ששמעתי זה דווקא על הקלינית שאנשים עם המלצות טובות במיוחד התקבלו. לגבי הארגונית השמועות אכן אומרות לצערי שפחות מ92 זה בעיה, ואת זה שמעתי ממרצה שלי שהוא פסיכולוג תעסוקתי.
 

nms6

New member
אני די הדחקתי את הנושא

וכן גם שאר הסטודנטים שסביבי... אני חייבת לציין שחלק הסטטיסטיקה היה קשה ביותר!
 

zoe80

New member
חלק הסטט' היה אכן קשה, ואילו החלק

באנגלית היה סביר בהחלט, לדעתי. באופן כללי, הבנתי שהמבחן היה ממש קשה יחסית לשנים קודמות (ביחוד החלק בסטט').
 
כן... אני יודעת

זה די מדכא ואני בטח אמצא את עצמי ב"ועדת חריגים" בשנה הבאה מתחננת שישלחו לי לפחות זימון לראיונות. בכל מקרה, אני במקביל גם מחפשת עבודה בכח אדם/משאבי אנוש מישהו כאן יודע אולי על איזה מקום שמוכן להעסיק סטודנטים ליומיים-שלושה בשבוע???
 

aviviel

New member
זה תלוי מאוד מאוד באוניברסיטה.

באב"ג - אכן דרישת הסף היא ממוצע 87. באת"א - נאמר באופן גלוי ומוצהר שהציון הקריטי הוא באיזור ה-92 (משתנה כמובן לפי הביקוש משנה לשנה).
 
למעלה