שאלה לעמנואל

mayabee23

New member
שאלה לעמנואל

בזמנו דיברנו ואמרת שצריך לעשות הפסקות בזמן נטילת התמציות אתה יכול להיות יותר ספציפי בבקשה אני כבר חודש + נוטלת את התמציות השיפור עצום אך מנסיון העבר ברגע שמפסיקה חלה רגרסיה ובעצם הכל חוזר לקדמותו ואז נוטלת שוב את אותן התמציות,ושוב אותן ריאקציות..עד להטבה איך בעצם גורמים שינוי שגם יתמע וישאר תודה
 
כאשר תחליטי

קודם ללמוד ואחר כך לבלוע תמציות באך הדברים יראו לך הרבה יותר פשוטים. כשתביני שלא לכל דבר ("בעיה") פרחי באך זה הדבר הכי מתאים. או אז יש סיכוי שאוכל לענות לשאלה המאוד כללית שאת שואלת אותי. נ.ב. אין לי מושג מי את ומתי אמרתי לך מה ובאיזה הקשר.
 

mayabee23

New member
כשתחליט לפתוח קבוצה אז אולי אצטרף

כרגע אני צמודה למה שד"ר באך כתב בלבד מה שלקחתי עזר עד מאוד וזה מה שחשוב לי,אני חושבת שיש לי מספיק שכל בראש לדעת מה טוב בשבילי. אני יודעת שלא תסכים איתי, זכותך. לא נראה לי שד"ר באך רצה שרק מעטי מעטים יוכלו להשתמש בתמציות לכן הוא קרא לספרו Heal Thyself ולא "לך למטפל חכם שיעזור לך"
 

mayabee23

New member
תוספת קטנטנה

that it will be a guide to those who suffer to seek within themselves the real origin of their maladies, so that they may assist themselves in their own healing.
 
מעולה!!!!

אם תצמדי ל-2 הספרונים של באך את בדרך. בהחלט לא צריך מטפלים מוסמכים לפרחי באך, הכוונה המקורית היא שכל אחד יטפל בעצמו ואפילו שיפיק בעצמו את התמציות. אף אחד לא אמור להיות תלוי בחיזוקים של אנשים אחרים על מנת לדעת מה הוא יודע. אז אולי תתפלאי אבל אני לגמרי מסכים איתך בעניין הזה. החוסר הסכמה בינינו זה (על פניו) הרצון שלך לקבל טיפולים רק של פרחי באך... ולקבל טיפולים ללא הפסקה, אם לא תעשי הפסקות לא תאפשרי לגוף לעשות בעצמו מה שהתמציות לימדו אותו. וגם צריך לקחת בחשבון (תמיד) שהכי קשה זה לראות את עצמנו, את האחרים יותר קל לראות. נ.ב. אני עדיין לא יודע מי את אבל נראה לי שאני מתחיל לנחש.
 

mayabee23

New member
יופי!

"החוסר הסכמה בינינו זה (על פניו) הרצון שלך לקבל טיפולים רק של פרחי באך... ולקבל טיפולים ללא הפסקה, אם לא תעשי הפסקות לא תאפשרי לגוף לעשות בעצמו מה שהתמציות לימדו אותו." אני גם בטיפול שיחתי - דמיון דמיון מודרך עם מטפלת נפלאה ולגבי ההפסקות,זה בדיוק מה ששאלתי בשאלה הראשונה! רק רציתי שתרחיב..אני מעוניינת להפסיק עכשו,מכיוון שההטבה שחיפשתי הושגה אז הורדתי מינון למתי שפתאום באה לי מחשבה על התמציות,שזה בערך פעם ביום,קודם זה היה המון ביום. ואז אפסיק לחלוטין ואז מה? לכמה זמן? זה מה שביקשתי טיפה הכוונה מהניסיון שלך,או שעלי להקשיב לאינטואיציות שלי וזהו. אני תמיד נתקעת בשלב הזה ואז מה שיוצא זה ששורש הבעיה לא מטופל אלא כל הזמן אני מסתובבת מסביב.
 

mayabee23

New member
ועוד משהו..

אני חושבת שמאוד קל לי לראות את עצמי,אני מאוד מנסה לא ליפות או לטאטא מתחת לשטיח את הדברים הפחות"יפים"שלי אני מודעת לפאקים שלי הייטב. הפסקות ארוכות אני עושה ואז חלה הרגרסיה,לכן שאלתי לגבי זה,אולי ההפסקות ארוכות מידיי
 

mayabee23

New member
יופי!

מותר לשאול לפי מה הגעת לזמנים האלה? ולגבי המחזור,מה אם הריון? אני בשבוע 16
 
הגעתי לזמנים האלו

מהנסיון הקצר שלי. לגבי הריון...אישית הייתי ממליץ לך לקרוא את הפרק על חובות ההורים וזכויות הילדים בספר של דר' באך. אני מאוד ממליץ לא לקחת שום תרופה בשלושה החודשים הראשונים של הריון (אך כעת קצת מאוחר לזה)... נותר לי רק לאחל לך לידה קלה ולרך שיוולד שיהיו לו הורים שלא מנסים לקבע אותו, לאלף אותו ולגרום לו לראות את העולם בדרך שהם רואים אותו.
 

mayabee23

New member
אמן

האם אתה חושב שנגרם נזק לתינוק? מן הסתם לעולם לא אדע.. היה לי קשה הייתי מלאה ברגשות שליליים והייתי חסרת אנרגיה,אני יודעת שבחרתי בדרך הקלה,אבל זה כל כך עזר שהייתי ממש מאושרת מההטבה. ולגבי השאר אמן תודה
 
מניח ומקווה שהתינוק בסדר.

הגישה שלנו לחיים מאוד שונה (ככל הנראה) לעניות דעתי אדם מלא רגשות שליליים וחסר אנרגיה שבוחר בדרך הקלה לא אמור להחליט להביא ילד חדש לעולם.
 

mayabee23

New member
כנראה שאף פעם לא היית בהריון../images/Emo8.gif

בשלושה חודשים הראשונים ההורמונים משתוללים ועוברים על האישה דברים שונים ומשונים
 
בדיוק זאת הסיבה

למה ומודע עדיף לא לקחת שום תרופה בשלושת החודשים הראשונים של ההיריון. זאת גם הסיבה למה צריך לקבל החלטה מודעת להביא ילד לעולם לפני שנכנסים להריון. .
 

mayabee23

New member
ומה עם

כאלה שמפחדות להכנס להריון,ואז קופצות למים , מי כמוך יודע שהריון זה תהליך ארוך ומשמעותי לאישה,ושהיא עוברת המון מצבים תוך כדי ולבסוף כשבא התינוק היא כבר לא אותו אדם מתחילת התהליך,היא עברה כברת דרך. וגם אם היו לה פחדים וחששות ועוד המון דברים שעיכבו אותה מלעשות ילד,תוך כדי הפחדים מתמוססיםוכשהילד נולד הכל משתנה ואז כבר יש התמודדויות חדשות. כמובן שיש יוצא מן הכלל אבל בגדול אני לא לחלוטין מסכימה עם דבריך. אתה צודק שעדיף לא לקחת כלום בזה אני מסכימה לחלוטין, אבל אני לא יכולתי לשאת את התחושות ו בחרתי לקחת בערך בחודש השני+ תמציות זה לא השפיע מיד ככה שרק בעצם אחרי -החודש השלישי התחילה הקלה . אם נעשה נזק..וואלה.. גם לנשום את האויר החרא שאנחנו נושמים גורם לנזק וללדת בבית חולים גורם לנזק,ולחסן את התינוק כנ"ל
 
לא נראה לי שיש ביכולתי לענות לך בפורום הזה.

אם את מעוניינת להמשיך את הדיון ולשמוע את דעתי ללא צנזורה את מוזמנת לפתוח שרשור בנושא הזה בקומונה שלי. עם כל הכבוד למנהלת הפורום, אני מניח שהיא לא תשמח לקרוא את התשובות שלי בנושא הזה כאן.
 

Balancedflow

New member
בטח שמת לב שהשאלה הראשונית היתה

מופנית אליך. אני משתדלת לא להדחף למקומות שבהן דעתי אינה רצויה.
 
כן, שמתי לב.

עניתי כל עוד אני בגבולות המותרים (עד כמה שאני מבין) בפורום הזה, ברגע שהתשובה שלי חורגת (על פניו) ממה ואיך אפשר לכתוב כאן הצעתי למאיה להמשיך את ההתכתבות בקומונה שלי, אם את חושבת שאין לך בעיה אם אמשיך את השירשור כאן אז לי בטח אין שום בעיה... הנחתי שלא תשמחי אם אכתוב כאן בדימויים מסויימים... אולי ההנחה שלי לא נכונה.
 
למעלה