שאלה לענין תשלומים

galitgali1

New member
שאלה לענין תשלומים

הבת שלי אמורה לצאת לטיול ומן הסתם עלי לשלם, השנה החליטו שצריך לשלם גם לטיול וגם את כל תשלומי בית הספר ביחד - מי שלא ישלם, לא יכול לשלם רק לטיול לבד, וזה לא הוגן, הם אומרים שהם עושים את זה בכוונה כי יש הורים שלא משלמים - גם אם הם יעשו הנחה, אני עדיין רוצה לשלם קודם כל רק לטיול ואחר כך לבית הספר [לי באופן אישי לא היתה בעיה, תמיד שילמתי]. האם יש להם את הזכות להתנות את זה ככה?
 

זהבה נ

New member
galitgali1

בנושא תשלומי הורים יש את תשלומי הרשות ואת תשלומי החובה, שימי לב כי תשלומים אלו שהם תשלומי רשות אין מחובת ההורים לשלם אותם ואם זאת תשלומי החובה חייבים ההורים לשלם. לפי מיטב ידיעתי טיולים זה חלק מתוכניות הלימודים בבית הספר והתשלום לא נכלל בתשלומי רשות. אנסה להביא את הקישור של ועדת החינוך בכנסת המאשר בכל שנה את התשלומים. אני לא יודעת גם מה מרכיבי הפירוט של שאר התשלומים שבית הספר דרש מכם ההוןרים והאם זה מעורב במידה ויש עירוב בן תשלומי הרשות והחובה עליך להעלות בפ]ני הנהלת בית הספר או וועד ההורים את הסוגיה. עדכני אותנו בכל הפרטים או אפילו סרקי את טופס התשלומים והעלי לכאן את הקובץ הסרוק, ללא פירוט של שמות או סימנים מזהים ונוכל לנסות ולסייע לך מכאן. בהצלחה.
 

galitgali1

New member
אז ככה

נניח שהטיול עולה 200 ש"ח ואמרו לנו לשלם 700 ש"ח תוספת הוצאות חובה, נניח שמדובר בהוצאות חובה - איפה השאלה שלי בעצם? זה שהם אמרו אין לשלם רק לטיול כי אחרי הטיול יש הורים שבוחרים להתחמק ולא לשלם ואז קשה לגבות מהם כסף יותר. אז הם אמרו שנשלם עבור הכל ביחד [אבל בתשלומים כמובן - כאשר הם בודקים כל מקרה לגופו אם הוא זכאי להנחה] - אז אם זה החובה או רשות אין בעיה עם זה אני אבודק - ואציין לך כאן שתגידי לי [כשאקבל את הקבלה בשבוע הבא] אבל האם מותר להם לגבות ביחד ההכל הכל כדי שהורים לא יתחמקו אחר כך? [נכון שמדובר בשיקים פרוסים אבל מעצבנת אותי ההתניה הזו]. אם לא תשלמו הכל עכשיו הילד לא יסע לטיול, - זה יוצא היינו האך אבל אולי רציתי לזכות לעוד הנחה חוץ מבית הספר מגורמים אחרים? וכך יוצא שאחרי התשלום לא אזכה בהנחה נניח מרשות מסויימת אשר כן היתה עוזרת לי. על תשלומי בית הספר.
 
למעלה