שאלה לשחקנים ששיחקו מVanilla

reivel

New member
שאלה לשחקנים ששיחקו מVanilla

קודם כל הייתי רוצה לדעת - יש עדיין אנשים ששיחקו מהמקורי ועדיין משחקים? אם כן, הייתי רוצה לשמוע ממכם אם אתם חושבים שהמשחק טוב כרגע כמו שהיה פעם? האם אתם משחקים כי פשוט אין MMO יותר טוב? אני אישית שיחקתי מונילה וחזרתי\פרשתי הרבה מאוד פעמים עד תחילת WOTLK שפשוט השתעממתי ממנו רצח על ההתחלה.
 
תשובה שלי

האמת אני התחלתי לשחק רק מtbc. ממש ששמעתי ונילה היה הכי הכי אבל לא יודע תמיד אומרים פעם היה יותר טוב אז כבר לא יודע למה להאמין. מאז tbc המשחק השתפר מאד לדעתי אני כרגע ממש נהנה ממנו. לצערי הייתי רוצה יותר הרגשה של pvp במשחק שאין. מבחינת pve אני מאד נהנה . למרות שהלילה היה לנו raid לא משהו
(נאלצנו להכניס כמה pugs אבל עדיין היה הרבה צחוקים בגלל זה בוונט). תכלס אני משחק עם חברים אבל אני חושב שמי שמשחק יחסית סולו אז כן ,המשחק נהיה די משעמם בשבילו. (האספקט במשחק הוא על דגש הקובצתיות יותר מפעם , לדעתי לפחות).
 

picpc

New member
הוונילה ממש לא היה יותר טוב

אז המשחק היה שבור במלוא מובן המילה,pvp היה קטסטרופה מבחינת איזון,ולהתקדם בpve היה סיוט וזה בלי להכנס לדברים ספציפים שהיו מייגעים כמו מוניטין וחרישות אין סופיות של דברים שלא נדבר על הדברים הקטנים שלא ניו כמו לרוץ 5 דקות לתיבת דואר או לעצור כל תחנה שטסים לאן שהוא וללכת לbattlemaster להכנס לBg. ודווקא אני חושב שהמשחק הפך להיות הרבה יותר "סלחן" לאנשים שמשחקים סולו לראיה אין שום קווסט לדוגמא שדורש ממך אשכרה עוד אנשים לסיים אותו כמעט כל קלאס עכשיו יכול לעשות סולו למובים שפעם היו עלית והיום הם כבר לא ויש לך גם את lfd לחרוש לבד יותר בקלות 'ויש מספיק פאגים כדי שמישהו יוכל להתקדם סולו (כמובן עד רמה מסויימת). כדי להיות בטופ ולא משנה כרגע אם זה pve או pvp אין מה לעשות חייבים אנשים אחרים כי זה הקטע של המשחק זה mmo ולהיות חלק מקהילה טובה זה אחד הדברים שבאמת מחזיקים אנשים במשחק. בקשר לpvp אני מסכים איתך וגם בליזרד מסכימה,rbg לא תפס וארנה עדיין מה שאנשים מעדיפים וכרגע המשחק מאוזן מאוד לא טוב ולא דווקא על קלאס ספציפי אלא יותר לכיוון קומפים כאלה ואחרים שהם op ברמה מטורפת. wpvp זה משהו שנעלם בעיקר בגלל שכולם יכולים לטוס בכל מקום לכל מקום ויחד עם זה יש פורטלים לכל חור תוסיף לזה את הlfd המחסור בתמריצים לעשות wpvp וזה מה שהרג את הwpvp. ראתי לא מזמן איזה פוסט כחול שאמר שבליז רוצים לעשות איזה qd חדש לנסות להחזיר קצת מהאלמנט של wpvp למשחק אבל זה לא משהו שנראה לי שנראה בקרוב. בכל מקרה אני איבדתי אמונה שבליז באמת ישקיעו מאמץ גדול בpvp שמרבית השחקנים הם pve וכל דבר שמשנים לטובת pvp משפיע על pve אז הסיכוי שיהיה איזה משהו גדול שיקרה נמוך,רק ברגע שהם יפרידו את שני האלמנטים האלה במשחק המצב יהיה טוב. לדוגמא אני לא רוצה שידחו לי את הנשקים של pvp רק בגלל שאנשים לא התקדמו מספיק בpve.
 

Kingeh

New member
כן, אני משחק מהונילה

ואני מאוד נהנה מהמשחק. אני כבר אמרתי את זה בכמה הזדמנויות אבל אני אחזור על זה שוב, לפי דעתי כל מי שאומר שבונילה היה טוב יותר משקר לאחרים אבל בעיקר לעצמו. זה עוד פעם העניין של "פעם זו הייתה התקופה הטובה ביותר" ואני ממש לא מסכים עם זה. בונילה המשחק היה שבור רוב הזמן, היית משועבד למשחק כדי להתקדם. הריידים היו פשוטים ולא מאתגרים מבחינת הקושי של הבוסים. רוב הקושי במשחק היה הארגון של דברים. לארגן קבוצה של 40 אנשים לא היה משהו פשוט. לצייד 40 אנשים לא היה פשוט. לתחזק גילדות היה עסק קשה ומעיק מאוד. בנוסף לזה, הייתה בעיה לאנשים שרצו לנסות קלאס אחר. כלומר, אם התחלת נניח לשחק דמות כלשהי, נניח לוחם לצורך העניין. היה לוקח לך תקופה ארוכה יחסית להגיע לרמה המקסימלית, אחרי שהגעת היית צריך להצטייד בשביל להכנס לריידים הראשונים במשחק. לא משנה אם כרגע התוכן העיקרי הוא AQ40, היית צריך לעבור דרך ZG, MC, AQ20 ואז BWD בשביל להכנס לגילדה שמסתובבת בAQ40. תופעת הPUGs הייתה קיימת אבל הייתה גם זוועתית פי כמה ממה שהולך היום בחוץ. בנוסף לכל זה צריך לזכור את אלמנט החרישה האינסופית שהיה צריך לעשות לדברים כמו מוניטין. זה לא כמו היום שהכל הולך מהר יחסית. לא היו tabards ולא היתה דרך מהירה להעלות מוניטין. היה צריך לעשות את זה במאמץ וזה היה פשוט... מעיק. ככל שעובר יותר זמן במשחק, אנשים מחפשים משהו חדש לעשות ולנסות. לכן אנשים עושים Reroll לקלאס אחר, לכן אנשים פותחים אלטים. אבל אם היית צריך לעבור דרך כל רייד אפשרי בשביל להכנס לתוכן הנוכחי עם האלט שלך שוב ושוב, אנשים היו משתעממים ופורשים. בליזארד הפכו דברים לקלים יותר לתפעול והכניסו כל מיני מערכות כדי לדחוף אנשים לראות תכנים שהם עושים. הם לא רוצים שיהיה מקרה נאקס 40 שהם עבדו חודשים על הפאץ' של נאקס, הוציאו אותו ובסופו של דבר 2 אחוז מכל השחקנים ראו את נאקס 40. זה אומר של98% מהשחקנים הפאץ' הזה היה לא רלוונטי בעליל. לכן בליזארד פישטו את המשחק. כן, אין שום ספק שהייתה תחושת סיפוק גדולה יותר להסתובב עם tier 2 פעם ממה שהולך עכשיו כשאתה לובש T11 מלא. היה משהו מאוד "קסום" בללכת לרייד עם 40 אנשים, אבל גם זה היה שוחק ואין סיכוי שהמשחק היה שורד בתנאים האלו. נחזור למה שהולך כיום במשחק. ההילה של "הירואיקס זה קשה" תמה מהמשחק, אנשים רצים הירואקים היום בלי שום בעיה, התוכן של הריידים על נורמל הוא לא קשה מאוד ואספקט הPVE מצויין כיום. אני עכשיו עושה הרבה PVP וחייב לציין שאני נהנה מאוד. אני ממשיך לשחק לא כי אין משהו יותר טוב, אני משחק כי אני באמת נהנה מהמשחק עדיין. כשלא בא לי לשחק אני לא משחק זה פשוט עד כדי כך.
 
כן

אני מסכים עם הכל (חוץ ממה שאמרת לגביי הונילה ששם אני יכול רק תיאורטית כי לא שיחקתי שם). לגביי pvp חשוב לי לציין שאני לא אומר שאני לא נהנה ממנו. אני מאד נהנה. התכוונתי שבתקופת סוף tbc והיו גם תקופות בwotlk שהיו פשיטות אין סופיות על ערי האוייב ועל הערים שלך מבחינת world pvp אני מרגיש הרבה חוסר (אולי זה רק בשרת שלי). אני יותר אוהב את הrppvp שחסר היום (ואני בשרת rppvp) הייתי רוצה יותרקווסטים שמתמקדים בpvp וכדומה . להשיג התקדמות בעולם מבחינת pvp ולהרגיש שעשיתי משהו ששינה (כיבוש עיר וכדומה ולא רק tb) . אני יודע שwow זה יותר על בסיס pve . אבל זה מה שאני יותר אוהב אישית. למרות הכל בכללי אני עדיין אוהב את wow למרות החסרונות שציינתי. מצטער על החפירה.
 

NoOneSpecial

New member
שיחקתי ב vanilla,

עשיתי שתי הפסקות מאוד גדולות וחזרתי לא מזמן קצת לפני שיצא cata. המשחק היום הרבה יותר טוב. נקודה. מהיר, כיפי, מלא תוכן. בהתחלה הוא היה מייאש ומתיש. אני ממשיך לשחק גם כי אין משהו יותר טוב מזה, וגם כי אני מאוד נהנה.
 
למעלה