שאלה מדוע הישוב צור יגאל אינו קיים ?

שאלה מדוע הישוב צור יגאל אינו קיים ?

שלחתי שאלה למשרד הפנים מדוע הישוב צור יגאל אינו מופיע ברשימת הישובים באתר משרד הפנים?
 
תשובה- הישוב בוטל

תשובת משרד הפנים "הישוב צור יגאל בוטל, הוא אוחד עם הישוב כוכב יאיר תחת מרחב תכנון מצפה אפק" אז אני לא גר בצור יגאל- כי הישוב בוטל אני לא גר בכוכב יאיר צור יגאל- כי אין ישוב כזה (שוב לפי רשימת השמות בצור יגאל) מסתבר שעברתי לגור בכוכב יאיר מבלי לזוז מילמטר מזכיר לי משהו מתורת הקוונטים
 

yaronst

New member
שם הישוב

תומר ידידי כבר מזמן על הדאר של תושבי צור יגאל (לשעבר) רשום שם הרחוב והמילה צ"י ושם הישוב כוכב יאיר. והפרוש שכונת צ"י (צור יגאל) בישוב כוכב יאיר. כתוצאה מהאיחוד צור יגאל היא שכונה בכוכב יאיר (כך מבחינת הרשויות). הרשות היחידה שקוראת לישוב כוכב יאיר צור יגאל היא כמובן המועצה שלנו (בכדי לא לעורר מלחמת עולם על השם).
 

אנימו

New member
ירון - לא ידעתי. היה ברור שהשם המסורבל לא

יחזיק מעמד והוא ניתן למראית עין. ימים יגידו איך יקרא הישוב וסביבתו באחרית הימים....
 

yaronst

New member
שם הישוב

אנימו זה לא נכון ששם הישוב לא החזיק מעמד, מה שנכון הוא שמשרד הפנים סיפח את צור יגאל לשטח המועצה המקומית כוכב יאיר ולכן מאז ומעולם הוא קרא לישוב כוכב יאיר. המועצה שלנו החליטה ליקרוא לישוב בשם אחר. אתה יכול גם ליקרוא לישוב המאוחד "מנדולינה" עדין במשרד הפנים הוא ניקרא כוכב יאיר. בדיוק כמו שבירושלים יש שכונת תלפיות כך בכוכב יאיר יש שכונת צור יגאל. צר לי תושבי צור יגאל (כמוני) בעלי גאוות היחידה אבל זה המצב.
 
למעלה