קטן נמוך קרח עם משקפיים......
קטן נמוך קרח עם משקפיים......
האם גם אתה היית נחמד אם היה מחכה לך קנס?זה נורא בעייתי וזה מעצבן
עוד יותר עיצבן אותי התגובה של הנהג. יותר מאשר המקרה שנאלצתי לרדת כ"כ רחוק מהיעד שלי. ובאמת כמו שאמר דרקוניסט , שאם היה שלט על שמשת האוטובוס שזה קו מהיר ולא מאסף, זה היה חוסך את כל הברדק הזה. אני משום מה מנחש שאני ואתה לא היחידים שזה קרה להם. עכשיו סתם שאלה, במקרה אתה זוכר איך הנהג הזה במקרה שלך היה נראה? האם גם הוא היה קצת בשנות ה 50 לחייו, שיער ארוך לבן, משקפיים ומעט כרס בירה ודיבור בוטה?
להבא תוציא את האוזניות מהאוזניים כשאתה עולהשאלה... מה הייתם עושים אם...
מקרה שקרה לי. עליתי על קו 47 מקינג ג'ורג' בת"א על מנת לרדת באבן גבירול בסמוך למגדל המאה. [קו 47 נוסע מכרמלית- ת"א עד רעננה] כאמור, אני יודע שיש תחנה בסמוך למגדל המאה ולכן עליתי על קו זה כדי לרדת שם. כשצלצלתי בפעמון על מנת לרדת, הנהג לא פתח לי את הדלת בטענה שזה שעה של קו מהיר לרעננה ולא מאסף, ולכן אין לו פה תחנת ירידה, התחנת ירידה הבאה זה ברכבת האוניברסיטה שעל דרך רוקח. אמרתי לנהג שלא ידעתי זאת כי בד"כ לא יוצא לי להיתקל בקו הזה בשעות שהוא עושה "קו מהיר", ושאני חייב לרדת פה כי בסופו של דבר מה אני אעשה עכשיו על דרך רוקח סתם? שזה מרחק עצום קדימה והמון דרך. הנהג טוען כי כשעליתי לאוטובוס הוא אמר את זה, וכי היו לי אוזניות מוזיקה באוזניים ולא שמעתי. וזה שקר, משום שכשעליתי לאוטובוס, שמתי רגע HOLD במוזיקה, והייתי קשוב לרחשי הסביבה והנהג לא אמר דבר - אבל לך תוכיח עכשיו מי צודק. בקיצור, החלטתי לזרום איתו ולתת לו להיות צודק. אז אמרתי לו בשפה הכי פשוטה - "נהג, אוקיי, אולי לא שמעתי אותך, טעיתי, קורה, אני בנאדם בדיוק כמוך.. יצא שטעיתי, לא תוכל להוריד אותי באחת מהתחנות פה ברחוב ושאני ארד וזהו? מה הקטע לעשות לי עכשיו דווקא ולתת לי לרדת כ"כ רחוק מהיעד שאני צריך להגיע ולגרום לי להיות מטורטר ולחזור חזרה אחורה עם אוטובוס נוסף סתם? זה לא שזה מזיק לך להוריד אותי פה.. כולה שניה יורד והייתי פה.. תיהיה קצת אנושי..." יש לציין שדיברתי אליו הכי בסימפטיות שיש. והוא פשוט השיב לי בזלזול ובטון רגזני שזה בעיה שלי ושהוא לא יכול לעצור לי ושאני ארד ברוקח. החלטתי שלהתווכח איתו כרגע זה לא יועיל לי, ובטח גם לא לו. ופשוט עזבתי אותו ונאלצתי בהחלט לרדת ברוקח ולנסוע חזרה לאבן גבירול. אבל מה? לא ממש ויתרתי, רשמתי לי את מס' לוחית הרישוי של האוטובוס, ואת מס' הבר-קוד של האוטובוס שרשום בתקרה מעל הדלת הקידמית - והחלטתי שאני רוצה להתלונן על הנהג הזה. אני בהחלט יכול לומר לכם בכנות שהרגשתי מושפל, הרגשתי רע, והרגשתי שאני סתם הייתי לרגע נתון למצב רוח אכזרי ומתעלל ומתוסכל של נהג שהחליט פשוט לעשות לי דווקא. ולא מדובר פה כרגע על חוקי עבודתו, הוראות או איך שלא תקראו לזה. תכלס, אם באמת הוא היה רוצה והוא היה מעט אנושי, הוא היה מוריד אותי בתחנה כלשהי שיש ברחוב [ובאבן גבירול יש מלא תחנות אוטובוס לאורך כל הרחוב] וחוסך לי ולו ויכוחון שהתפתח שם. אני שוקל להתלונן. יש בידיי מספיק פרטים אני חושב. לדעתכם, האם יש לי עילה לתלונה? אני צודק? הוא צודק? שנינו כן? שנינו לא? עד כמה הולכים להתייחס לתלונה שלי בכלל לדעתכם? זה לא שאני מחפש שיתנו לנהג בראש עכשיו כן? אלא שסה"כ יעמידו אותו בטעותו ושיפנים שבירוקרטיה זה לאנשים טיפשים. וששירות לקוחות מעל הכל, זה אנושיות מעבר לבירוקרטיה. אני בטוח ש 90% מהאנשים פה עובדים בעבודה של שירות לקוחות כזה או אחר, ושלא פעם יצא לכם להקל ראש על מנת לצאת אנושי עם הלקוח ולא ללכת לפי הספר שיוצר לכם מראה של אנשים רעים ומקובעים. נכון? נכון. בסופו של דבר, מה עליי לעשות?
אם תקרא טובלהבא תוציא את האוזניות מהאוזניים כשאתה עולה
ובכן, אדון מנהל פורום!אם תקרא טוב
אז תראה שם בין המילים שכתבתי שהמוזיקה הייתה על HOLD , לא שמעתי כלום. הייתי קושב די והותר לרחשי הסביבה. חכמולוג אדיוט
תשובה ליוני יוני היחידשאלה... מה הייתם עושים אם...
מקרה שקרה לי. עליתי על קו 47 מקינג ג'ורג' בת"א על מנת לרדת באבן גבירול בסמוך למגדל המאה. [קו 47 נוסע מכרמלית- ת"א עד רעננה] כאמור, אני יודע שיש תחנה בסמוך למגדל המאה ולכן עליתי על קו זה כדי לרדת שם. כשצלצלתי בפעמון על מנת לרדת, הנהג לא פתח לי את הדלת בטענה שזה שעה של קו מהיר לרעננה ולא מאסף, ולכן אין לו פה תחנת ירידה, התחנת ירידה הבאה זה ברכבת האוניברסיטה שעל דרך רוקח. אמרתי לנהג שלא ידעתי זאת כי בד"כ לא יוצא לי להיתקל בקו הזה בשעות שהוא עושה "קו מהיר", ושאני חייב לרדת פה כי בסופו של דבר מה אני אעשה עכשיו על דרך רוקח סתם? שזה מרחק עצום קדימה והמון דרך. הנהג טוען כי כשעליתי לאוטובוס הוא אמר את זה, וכי היו לי אוזניות מוזיקה באוזניים ולא שמעתי. וזה שקר, משום שכשעליתי לאוטובוס, שמתי רגע HOLD במוזיקה, והייתי קשוב לרחשי הסביבה והנהג לא אמר דבר - אבל לך תוכיח עכשיו מי צודק. בקיצור, החלטתי לזרום איתו ולתת לו להיות צודק. אז אמרתי לו בשפה הכי פשוטה - "נהג, אוקיי, אולי לא שמעתי אותך, טעיתי, קורה, אני בנאדם בדיוק כמוך.. יצא שטעיתי, לא תוכל להוריד אותי באחת מהתחנות פה ברחוב ושאני ארד וזהו? מה הקטע לעשות לי עכשיו דווקא ולתת לי לרדת כ"כ רחוק מהיעד שאני צריך להגיע ולגרום לי להיות מטורטר ולחזור חזרה אחורה עם אוטובוס נוסף סתם? זה לא שזה מזיק לך להוריד אותי פה.. כולה שניה יורד והייתי פה.. תיהיה קצת אנושי..." יש לציין שדיברתי אליו הכי בסימפטיות שיש. והוא פשוט השיב לי בזלזול ובטון רגזני שזה בעיה שלי ושהוא לא יכול לעצור לי ושאני ארד ברוקח. החלטתי שלהתווכח איתו כרגע זה לא יועיל לי, ובטח גם לא לו. ופשוט עזבתי אותו ונאלצתי בהחלט לרדת ברוקח ולנסוע חזרה לאבן גבירול. אבל מה? לא ממש ויתרתי, רשמתי לי את מס' לוחית הרישוי של האוטובוס, ואת מס' הבר-קוד של האוטובוס שרשום בתקרה מעל הדלת הקידמית - והחלטתי שאני רוצה להתלונן על הנהג הזה. אני בהחלט יכול לומר לכם בכנות שהרגשתי מושפל, הרגשתי רע, והרגשתי שאני סתם הייתי לרגע נתון למצב רוח אכזרי ומתעלל ומתוסכל של נהג שהחליט פשוט לעשות לי דווקא. ולא מדובר פה כרגע על חוקי עבודתו, הוראות או איך שלא תקראו לזה. תכלס, אם באמת הוא היה רוצה והוא היה מעט אנושי, הוא היה מוריד אותי בתחנה כלשהי שיש ברחוב [ובאבן גבירול יש מלא תחנות אוטובוס לאורך כל הרחוב] וחוסך לי ולו ויכוחון שהתפתח שם. אני שוקל להתלונן. יש בידיי מספיק פרטים אני חושב. לדעתכם, האם יש לי עילה לתלונה? אני צודק? הוא צודק? שנינו כן? שנינו לא? עד כמה הולכים להתייחס לתלונה שלי בכלל לדעתכם? זה לא שאני מחפש שיתנו לנהג בראש עכשיו כן? אלא שסה"כ יעמידו אותו בטעותו ושיפנים שבירוקרטיה זה לאנשים טיפשים. וששירות לקוחות מעל הכל, זה אנושיות מעבר לבירוקרטיה. אני בטוח ש 90% מהאנשים פה עובדים בעבודה של שירות לקוחות כזה או אחר, ושלא פעם יצא לכם להקל ראש על מנת לצאת אנושי עם הלקוח ולא ללכת לפי הספר שיוצר לכם מראה של אנשים רעים ומקובעים. נכון? נכון. בסופו של דבר, מה עליי לעשות?
אם הייתי הנהג לא הייתי עוצר לךשאלה... מה הייתם עושים אם...
מקרה שקרה לי. עליתי על קו 47 מקינג ג'ורג' בת"א על מנת לרדת באבן גבירול בסמוך למגדל המאה. [קו 47 נוסע מכרמלית- ת"א עד רעננה] כאמור, אני יודע שיש תחנה בסמוך למגדל המאה ולכן עליתי על קו זה כדי לרדת שם. כשצלצלתי בפעמון על מנת לרדת, הנהג לא פתח לי את הדלת בטענה שזה שעה של קו מהיר לרעננה ולא מאסף, ולכן אין לו פה תחנת ירידה, התחנת ירידה הבאה זה ברכבת האוניברסיטה שעל דרך רוקח. אמרתי לנהג שלא ידעתי זאת כי בד"כ לא יוצא לי להיתקל בקו הזה בשעות שהוא עושה "קו מהיר", ושאני חייב לרדת פה כי בסופו של דבר מה אני אעשה עכשיו על דרך רוקח סתם? שזה מרחק עצום קדימה והמון דרך. הנהג טוען כי כשעליתי לאוטובוס הוא אמר את זה, וכי היו לי אוזניות מוזיקה באוזניים ולא שמעתי. וזה שקר, משום שכשעליתי לאוטובוס, שמתי רגע HOLD במוזיקה, והייתי קשוב לרחשי הסביבה והנהג לא אמר דבר - אבל לך תוכיח עכשיו מי צודק. בקיצור, החלטתי לזרום איתו ולתת לו להיות צודק. אז אמרתי לו בשפה הכי פשוטה - "נהג, אוקיי, אולי לא שמעתי אותך, טעיתי, קורה, אני בנאדם בדיוק כמוך.. יצא שטעיתי, לא תוכל להוריד אותי באחת מהתחנות פה ברחוב ושאני ארד וזהו? מה הקטע לעשות לי עכשיו דווקא ולתת לי לרדת כ"כ רחוק מהיעד שאני צריך להגיע ולגרום לי להיות מטורטר ולחזור חזרה אחורה עם אוטובוס נוסף סתם? זה לא שזה מזיק לך להוריד אותי פה.. כולה שניה יורד והייתי פה.. תיהיה קצת אנושי..." יש לציין שדיברתי אליו הכי בסימפטיות שיש. והוא פשוט השיב לי בזלזול ובטון רגזני שזה בעיה שלי ושהוא לא יכול לעצור לי ושאני ארד ברוקח. החלטתי שלהתווכח איתו כרגע זה לא יועיל לי, ובטח גם לא לו. ופשוט עזבתי אותו ונאלצתי בהחלט לרדת ברוקח ולנסוע חזרה לאבן גבירול. אבל מה? לא ממש ויתרתי, רשמתי לי את מס' לוחית הרישוי של האוטובוס, ואת מס' הבר-קוד של האוטובוס שרשום בתקרה מעל הדלת הקידמית - והחלטתי שאני רוצה להתלונן על הנהג הזה. אני בהחלט יכול לומר לכם בכנות שהרגשתי מושפל, הרגשתי רע, והרגשתי שאני סתם הייתי לרגע נתון למצב רוח אכזרי ומתעלל ומתוסכל של נהג שהחליט פשוט לעשות לי דווקא. ולא מדובר פה כרגע על חוקי עבודתו, הוראות או איך שלא תקראו לזה. תכלס, אם באמת הוא היה רוצה והוא היה מעט אנושי, הוא היה מוריד אותי בתחנה כלשהי שיש ברחוב [ובאבן גבירול יש מלא תחנות אוטובוס לאורך כל הרחוב] וחוסך לי ולו ויכוחון שהתפתח שם. אני שוקל להתלונן. יש בידיי מספיק פרטים אני חושב. לדעתכם, האם יש לי עילה לתלונה? אני צודק? הוא צודק? שנינו כן? שנינו לא? עד כמה הולכים להתייחס לתלונה שלי בכלל לדעתכם? זה לא שאני מחפש שיתנו לנהג בראש עכשיו כן? אלא שסה"כ יעמידו אותו בטעותו ושיפנים שבירוקרטיה זה לאנשים טיפשים. וששירות לקוחות מעל הכל, זה אנושיות מעבר לבירוקרטיה. אני בטוח ש 90% מהאנשים פה עובדים בעבודה של שירות לקוחות כזה או אחר, ושלא פעם יצא לכם להקל ראש על מנת לצאת אנושי עם הלקוח ולא ללכת לפי הספר שיוצר לכם מראה של אנשים רעים ומקובעים. נכון? נכון. בסופו של דבר, מה עליי לעשות?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.