שאלה - מודיעין-סטטוס מועמדות

אופיר91

New member
שאלה - מודיעין-סטטוס מועמדות

עד היום סטטוס המועמדות שלי לאלמו"ג באתר היה "הנך מועמד" והיום ראיתי שרשום "נמצאו מועמדים מתאימים יותר" ולא כתוב שאני מועמד שם למסלול אחר (חוץ מ: "מסלולי הערבית בחיל-הנך מועמד"). מה המשמעות? *ד"א, נקבע לי ראיון שני לאחד שעברתי בהצלחה את הראיון הראשון*
 

LightbuIb sun

New member
היי אופיר יש לי שאלה אליך

איפה יש את סטטוס המועמדות שלך לאלמוג? אצלי יש רק סטטוס של מועמדות במסלול ערבית...למרות שנאמר לי שאני מועמד לאלמו"ג. אגב- איזה זימונים עברת עד כה? האם עברת "מבחנים מתקדמים בערבית" ?
 

אופיר91

New member
תגובה

אחרי הרבה זמן הופיע לי סטטוס מועמדות לאלמו"ג בנוסף לסטטוס של מסלולי הערבית... נדמה לי שמייעדים אותי גם לאד"ם/אולפן תרגום אך זה לא מופיע לי באתר... עברתי את המבחנים הראשונים בבית השריון ואת הראיון הראשון בבית אליהו. יש לי זימון לראיון שני.
 

LightbuIb sun

New member
מוזר מאוד

אני עברתי גם את המבחנים הראשונים בבית השיריון וגם את הריאיון הראשון בבית אליהו- וגם אני מועמד לאלמו"ג- אך אני לא קיבלתי זימון לריאיון שני- קיבלתי זימון ל"מבחנים מתקדמים בערבית" בבית השיריון. מוזר מאד . אבדוק עכשיו באתר של איתור מודיעין אם גם לי כתוב שאני מועמד לאלמו"ג שם.
 

LightbuIb sun

New member
טוב עדכונים...

כתוב לי שאני מועמד לכל הדברים הבאים: אלמו"ג רשף אד"ם (מוזר שאני מועמד לאד"ם. ציינתי בבירור שאינני מעוניין בקורס טר"צ)
 

LightbuIb sun

New member
תודה

יש סיכוי שיש לך קישור איפשהו באינטרנט שיש פירוט לגבי מה זה רשף, אד"ם, אלמו"ג? סיפרו לי בריאיון האישי אך עבר זמן מאז...אני זוכר רק מה זה אלמו"ג, ואני זוכר שדירגתי את אלמו"ג בעדיפות עליונה.
 

אופיר91

New member
אמ..

אין לי קישור לתת לך...מצטער. בריאיון הראשון דירגתי במקומות גבוהים את אלמו"ג, אד"ם ואולפן. אמרתי שהכי פחות אני רוצה האזנות. עכשיו, לפי מה שהבנתי מזו שצלצלתי לחמ"ן, אני לא מועמד יותר לאלמו"ג אבל היא-הנציגה אמרה שכנראה אהיה מועמד להאזנות וזה מה שדירגתי הכי נמוך! כשהבנתי שהאולפן תרגום, המסלול הבכיר, זה טר"צ אז אני לא רוצה ללכת לשם ונאשר לי אד"ם שזה מסלול שקשור נראה לי למחשבים. ואין לי מושג מאיפה היא הקריצה לי שכנראה אהיה מועמד להאזנות..
 

LightbuIb sun

New member
אוקי..

תודה על כל המידע. אני ממש לא רוצה האזנות ולא רוצה מחשבים נטו, אלמו"ג נשמע לי הכי טוב כי אני מתעניין בנושא. מקווה שיהיה טוב בינתיים ביום ראשון יש לי מבחנים מתקדמים בערבית
 
סתם כי אולי כדאי שתשמעו עוד דעות בנושא...

אד"מ דווקא נחשב למסלול מעניין מאוד ועצם זה שלא יודעים עליו יותר מדי פרטים אומר משהו...וזה לא נטו מחשבים. ובקשר לאלמו"ג זה המסלול הכי "בנאלי" הייתי אומרת...מדובר בתקשורת גלויה אז ביותר מדי חומר מסווג קשה להתקל...
 
למעלה