שאלה מסקרנת.......

שאלה מסקרנת........./images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

בתור אחת שדי התייאשה ממקומות הבילוי החיפאים.....שבוא נגיד שזאת סיבה שהרבה עוברים מהעיר ה"קטנה" לעיר ה"גדולה",ונגיע לשאלה העיקרית... מהם מקומות הבילוי המועדפים עליכם בערבים?? במיוחד בימי שישי.......?! (מועדונים,פאבים,בארים למינהם וכו´) ואם יושב ראש,מנהל הפורום,יסלח לי.....זה כמו מן סקר קטן שלי!!
אתה תסלח לי נכון?
LOVE ענת.
 

Weird Eyal 21

New member
היי אני חדש כאן

חיפאי בערך 22 שנה בחיפה חוץ מהשנים שגרתי בחו"ל ואגב לגביי מקומות בילוי....יש שניי פאבים שאני נורא אוהב beer house ומקום לשבט שניי הפאבים הכי טובים בחיפה!!
 
לגבי מועדונים.......

המועדונים הכי מוצלחים שאני מכירה שהולך בקרב הצעירים כיום זה: החורבה זליג סטייג´ 27 סיטי הול לונה ועוד כמה שלא נמצאים בחיפה עצמה...... ורטיגו טרמינל אולטראסאונד לדעתי האישית חסרים מקומות בילוי בחיפה......!! מה אתם חושבים על זה??? LOVE ענת.
 

Weird Eyal 21

New member
לי אישית לא חסר האמת

אני יוצא הרבה להופעות פאנק ואחר למקום לשבט או משהו כזה מה גם שבמקום לשבט הם כולם שם חברים שלי אז ככה ששם אני מרגיש כמו בבית ולמועדונים אני לא יוצא לא אוהב את זה
 
כן אבל........

יש שני דברים ששכחת........ דבר ראשון כל אחד וסוג הבילוי המועדף עליו. אלה שאוהבים את ה"בלאגן" ולעשות חיים משוגעים זה אוהבי המועדונים, שיש קצת חסרון בזה בחיפה! ודבר שני,גם כשיש לאיפה לצאת כמה אפשר להיות באותו מקום????? זה כבר נמאס בשלב כלשהו,לא חושב?! LOVE ענת.
 

IC4

New member
if punk´s not dead...

ima go shoot it
יש מועדון בעל שם לא הכי טוב נראה לי בשם הנמלה the ant או בשם אחר RECTOR שבימי חמישי יש ערב 18+ (אלכוהול חופשי) כניסה = 50 שח (בעצם 45 כי תמיד מוצאים הזמנה ממישהו...) יש שלושה חדרים: חדר ראשון זה אלקטרוני אינדסטריאל סינתפופ מה שרק אנשים ירצו לקרוא לזה חדר שני רוק ישראלי (למזלי לא הרבה ישראלי) אלטרנטיבי בלהבלהבלה חדר שלישי מטאל - מטאל
מקום די נחמד על אף שהוא עלול למצה את עצמו מהר מאד אם באים אליו כל שבוע
 

רינת24

New member
אני יוצאת לפחות פעם בשבוע לרוקו ביץ

הערבים שם די משתנים ככה שאם לא באיפם באותו היום יש אווירה שונה בימי שלישי יש דאנס בר בימי שיש יש בהתחלה זמר כושי ששר וזה הופך לדאנס בר בימים מחישי ומוצא"ש יש הופעות של זמרים תמיד כדי לטלפן לשם לפני שבאים לברר מה יש באותו ערב אפשר גם לצאת למסעדות סרטים חברים לא חסר מה לעשות בעיר שלנו אוטוטו מגיע הקיץ ואז בטן גב בים
 
אז ככה...

קודם כל אני אפתח בזה שאני שמח מאוד שאחרי יום עבודה במשרד, עם בוס שרק אלוהים יודע איפה הוא הניח את החוכמה, לראות פורום מתמלא מפה לפה...זה משמח!!! ענתי, אני סולח לגבי הסקר הקטן שלך.
אני חושב שאני אהיה מנהל פורום די לארג´...זה חשוב. בכל מקרה, אני אוהב להיות באולטראסאונד ביגור. מקום פצצה!!! לפני שבועיים הייתי במקום בצומת אלונים שליד קריית טבעון במקום שנקרא "גאזיבו", רבותיי וגבירותיי!!!
. <--זה סימן של "לא". כי המקום הזה ממש לא. אין מקומות ישיבה ומאבטחים ממשיכים להכניס אנשים למרות שהם ביודעין כי אין מקומות ישיבה, המוזיקה = צרות, גועל וממש סוג של מוזיקה של ערבי-כיתה ב´... בקיצור יש מקומות טובים בחיפה. לא חסר. בהמשך נביא המלצות!!!
 
וואלה כמה שאתה צודק.....

גם אני הייתי שם לפני שבועיים בערך בגאזיבו.......המקום על הפנים. לא מומלץ בכלל......... ברחנו משם כמה שיותר מהר........היישר לחורבה!!
LOVE ענת.
 
למעלה