שאלה- סוגיה...לגרוזינים הצעירים.

תמי 80

New member
שאלה- סוגיה...לגרוזינים הצעירים.

אני יודעת שיש פה חברה צעירים בני עשרים או אפילו פחות...השאלה היא אם היום וגם לכם יש את הקטע של השידוך, ואם אתם או ההורים מעדיפים שתתחנו עם גרוזינים...או שלאט לאט נטמעים בחבר'ה וזה כבר לא משנה...
 
יש ויש...

יש משפחות שעוד אפשר למצוא בהן את עניין השידוכים ויש משפחות שלא... אצלי למשל במשפחה אפשר להגיד שזה כבר לא כ"כ קיים. אין אצלנו שידוכים אבל כשמביאים בן זוג לבית המשפחה ישר מנסה לדחוף לאירוסין וכל זה... בעיקרון אפשר לראות את זה פחות בקירבנו אבל לא הגענו למצב שזה לא קיים. אני גם חושבת שיעברו הרבה שנים ודורות עד שהמנהג יעלם. ועוד משהו שהבחנתי בו... שהעולים החדשים יותר מודרניים מהעולים הותיקים ונוהגים פחות לשדך לעומת הותיקים.
 

mike sp

New member
קפיץ... ../images/Emo105.gif

באמת סגויה מדוברת.. ועוד שאלה, מה דעתכם על הגרוזינים כפי שהוצגו בסרט "חתונה מאוחרת"?
 

תמי 80

New member
מתה על הסרט הזה...

מה שהכי כאב לי שזאזה יצא בסוף כזה לא גבר שויתר על האהבה שלו בשביל סתם שידוך...ולמרות זאת הלך בסוף עם המרוקאית מהצד...סרט ממש יפה...לא כמו האידיוטי החדש "אכזבה משמים".
 

za za

New member
סרט חביב למדי

רק קטע החתונה הרס אותו. זה חתונה גרוזינית זה??? פחחחח... ולא לשכוח את פיצ'חדזה, שיותר מוכר כצייר, אבל הסרטים שלו... כל סרט צ'רוצ'חלה.
 

totoa1

New member
חחחחחחח ../images/Emo6.gif אצלנו השידוכים עדיין |ק

קיימים
 

פלפלת 19

New member
השידוכים קיימים כיום רק אצל הסבתות

הרכלניות שאין להם מה לעשות כלום יותר בחיים
ומתחילים להיכנס לפאקינג חיים שלנוו!!!! ככה אצל ההורים זה כבר פאסה הם יכולים לחפש תחתונה קיבינימאט שמאלה ואחכ ימינה כי אנחנו שולטים על החיים שלנו בדור הזה לפחות אצלי במשפחחהההה ועוד כמה משפחות שהתחילו לחשוב קצת יותר בפתיחותתת אאזזז תודה שניגמרו החטטנויות האלהההההה
 
למעלה