שאלה על ביטוח לנכה-שהוחלט לבטלו לפתע

meאני7

New member
שאלה על ביטוח לנכה-שהוחלט לבטלו לפתע

שלום,
זה סיפור ששייך למישהי אחרת. בעצם היא מאוד מתוסכלת כי הביטוח עושים לה את המוות.
אני לא מכיר את כל הפרטים אבל בגדול, היא עבדה 20 פלוס שנה בבית ספר ויום אחד נהייתה נכה , עשתה בדיקות רפואיות -ועדה רפואית של ביטוח לאומי וכו...והוחלט שאסור עליה לעבוד. הובטח לה תשלומי ביטוח מהעבודה מרגע זה. זה קרה לפני 4 שנים בערך . הם התחילו לשלם.
לפני שנה בערך, הפסיק לפתע הכסף מהביטוח להיכנס לה לחשבון ,וכאשר היא בדקה למה, היא גילתה להפתעתה שהביטוח מטעם הבית ספר מבקשים שהיא שוב תוכיח שהיא בעלת נכות של 75% ואי כושר עבודה של 100% (כפי שרשום לה בביטוח לאומי) . בנתיים דרשו כל מיני מסמכים כי הרי מה שביטוח לאומי קובע לא מספק אותם כנראה. יש לה קיצבת נכות מביטוח לאומי! בגלל אי כושר עבודה! היא בנתיים לא עובדת ולא מתפרנסת מכלום כי היא איננה יכולה. נאסר עליה לעבוד. כל הבריוקרטיה הולך שלא לטובתה ו"מריח" כמו שהביטוח רק מנסה להתחמק מלשלם לה! העניין האחרון שהיה לה - היא הלכה לרופא מוסמך מטעם הביטוח שיבדוק אותה (בינואר)...וקיבלה עכשיו מכתב של תוצאות הבדיקה שבו נאמר שהיא צריכה להמציא מסמכים שמוכיחים את נכותה ב75% כדי שימשיכו לה את הביטוח. מה שיותר מעניין זה שהרופא "המוסמך" כתב במכתב שהיא "כרגע עובדת חלקית"... ולכן צריכה להמציא אישורים לגבי העבודה...
היא לא עבדה מאז הנכות!!! מסתבר שאו שהרופא שיקר פשוטו כמשמועו או שחלה טעות. זה הזוי מה שהוא כתב שם.

יתר על כך, היא נדרשה ללכת לרופא אחר שיבדוק אותה ומסתבר שהיא לא יכולה לעשות זאת דרך הקופה אלא בפרטי- שעולה 2000 שקלים וגם הרופא לא הבטיח תוצאות , ככה שאולי התשלום תיזרק לפח...
בכל מקרה אני לא מכיר את כל הפרטים ויתכן ויש חורים פה ושם אבל בגדול מרגיש לנו כאילו הביטוח מנסה לטרטר ולשגע אותה עד שהיא תיכנע.
מה שהכי עצוב זה שמדובר על בן אדם טוב שתמיד הולך לפי החוק ולא פגע באף אחד. ששילמה את חובותיה כלפי המדינה והרשויות כנדרש.

מה עושים? מה ההמלצה איך להתקדם ולהילחם על הזכויות מול חברת הביטוח?
תודה מראש.
 
הפסקת תשלומי גמלאות אובדן כושר עבודה

שלום רב, הסיפור שסיפרת הוא קלאסי. חברת ביטוח מפסיקה, ללא סיבה אמיתית, לשלם תגמולי אובדן כושר עבודה בתירוצים שונים. מטרטרים את המבוטח כמה חודשים ובסוף מקווים שיתייאש. מדובר בסיטואציה קלאסית ומרגיזה. ישוב לפנות לייעוץ ולהפסיק חשץף פעולה באופן עיוור עם כל הדרישות המופרכות של חברת הביטוח. חשוב להגיש תביעה בהקדם וכל יום שעובר רק מחליש את עמדתה של החברה שלך.
 
למעלה