שאלה על הבינתחומי בהרצליה

pshycokiller

New member
שאלה על הבינתחומי בהרצליה

ראיתי כי הבינתחומי בהרצליה מציע תואר ראשון בדיפלומטיה ואסטרטגיה.. למרות שהבינתחומי הוא לא אוניברסיטה האם הוא נחשב למוסד טוב? אני פיספסתי בכמה ימים את היום הפתוח אז אולי מישהו מכיר את התואר הזה ויכול להסביר לי עליו קצת? תודה רבה..
 

lironk25

New member
היי

התואר נחשב לתואר טוב ( ממה ששמעתי ממרצים) ,אך חשוב לזכור שתואר מאוניברסיטה זה לרוב (אני לא רוצה להגיד תמיד) יותר טוב. כדאי לך לשלוח ל : idc (שם המשתמשת של זו שפרסמה על היום הפתוח פה למטה בפורום) בקשה לפרטים נוספים. כנציגה של המקום היא תשמח ליצור איתך גם קשר טלפוני. אני מצטערת שאני לא יכולה לעזור פה, למדתי בפתוחה ועכשיו בחיפה כך שאני לא מכירה את המקום.. בהצלחה לירון :)
 

pshycokiller

New member
עוד שאלה קטנה..

ביררתי את נושא המחירים והבנתי שהבן תחומי הוא לא ממש אופציה בשבילי {31 אלף לשנה, פי שלוש מאוניברסיטה!!}. אבל התואר שם של דמוקרטיה ואסטרטגיה מאוד מושך אותי. הסתכלתי באתרים של שאר האוניברסיטאות אבל לא מצאתי משהו דומה. מישהו פה אולי מכיר אוניברסיטה שמתעסקת בנושא הזה ספציפית? {ולא מדעי המדינה או יחסים בין לאומיים כללי}.
 

Schellingrocks

New member
פחות חשוב

מה שם התואר מאשר מה מלמדים בו בפועל. אם תבדוק את הקורסים עצמם הנלמדים במהלך התואר ספק אם תמצא כי התכנים של "דמוקרטיה ואסטרטגיה" שונים מאלו של יחסים בינ"ל ומדע המדינה באוניברסיטה. בהצלחה
 
למעלה