שאלה על הפרוייקט

גרי רשף

New member
שאלה על הפרוייקט

בסיפור המעשה יש משהו לא ברור: מצד אחד מצויין במפורש שיש רק שתי ישויות חוקיות (Company Codes) שהן חברת היצור וחברת השיווק, ומצד שני מצויין שיש להן מטה משותף. אם המטה המשותף אינו ישות חוקית בעצמו- אז מה הוא כן? נניח שיש לו הוצאה (משכורת? ציוד משרדי? טלפון?)- בספרים של מי זה נרשם? אני מתכוון לרישום הפיננסי הרישמי שמתבסס על המבנה החוקי. ההגיון שלי אומר שהמטה גם הוא ישות חוקית- כנראה חברת בת של שתי האחרות, אבל זה בניגוד לנתון.
 

dalia sap

New member
בוא נעשה קצת סדר ....

גרי יקירי , 2 החברות (יצור ושיווק ) - שהן למעשה company code ,בשפת SAP, יש להן מטה משותף בדימול ברמת גן שזו רמה מעל company בשפת SAP ומעליהן יש את קבוצת MEA שהיא company Group בשפת SAP . למשעה המטה עושה קונסולידציה של החברות שלו כי הוא צריך לדווח לרמה מעליו - חוקית כמובן . הקוץ הוא בחברה השלישית בקפריסין - שעליה אין חובת דיווח חוקית (לפחות לא במסגרת הפרויקט שלנו ) ולכן זכותינו להחליט לתת לה פונקציונליות כרצונינו . מקווה שהבהרתי שלך ! דליה
 

גרי רשף

New member
לא ענית על מה ששאלתי..

המטה- הוא Company Code בעצמו- כן או לא? אם כן- אז יש שלושה Company Codes (ולר 2 כפי שכתוב במפורש), ואם לא- אז לאיזו ישות חוקית שייך המטה? זה בכלל לא קשור ל-SAP ולצורת העבודה שם, אלא לישויות חוקיות הרשומות במשרד המשפטים אצל רשם החברות..
 

dalia sap

New member
קבל שיפור ...

ראשית אם הדברים לא ברורים - וודאי שאין סיבה לשיר ... וברצינות המטה הוא company המרכז את הדוחות מהחברות שלו . הבנתי שאתה מוטרד מכך : המטה עצמו איך והיכן מבצע את הרישומים עבור העלויות של עצמו ? - אין בסיפור התעסקות כלשהיא בכך ושווה לשאול ... לגבי החברות (שווק ויצור) יש להם מחלקות והתעסקות רבה סביב הוצאות הכנסות וכולי ואת המאזנים שלהן הן מציפות כלפי מעלה .
 
למעלה