שאלה על לידה טבעית וניטור רציף בלידה

שאלה על לידה טבעית וניטור רציף בלידה

אני עם סכרת הריון - מאוזנת לחלוטין רק על ידי דיאטה, משבוע 6. כל כך מאוזן שאני בכלל לא שומרת ובודקת פעם בכמה ימים. חשוב לציין שמעולם העובר לא היה גדול, אני שבוע 38+3 ולפי הערכת משקל מלפני שבוע הוא אפילו לא הגיע ל 3 קילו, כך שאני לא רואה סיבה לשיעשו לי בעיות... אני מתכננת באסף הרופא או בקפלן.

האם מישהי יודעת? לגבי מים ומוניטור??? להתקשר אליהם???
יכול להיות שאני מאוזנת (היו לי אולי 10 חריגות קטנות כל ההריון) והתינוק לא יהיה מאוזן?

תודה!!
 
בהצלחה

כל הכבוד לך על השמירה על איזון! תבררי מראש מה המדיניות שלהם. בגדול בחדרי לידה מסויימים (בדרך כלל בטיבעיים) יש מוניטור אלחוטי שיכול להיכנס גם למים ואז אין בעיה. סביר להניח שירצו לעשות לך מוניטור רציף אז מוניטור אלחוטי זה פריבילגיה משמעותית. ובמצבך אני הייתי מתעקשת שלא יחפרו לך יותר מידי. את מתכננת לידה טבעית?
 
תודה! כן אני יולדת רק טיבעי, לידה שלישית


זה ממש מוזר, כאילו רק ההעמסה של ה 100 יצאה עם 3!! ערכים לא תקינים ומאז כאילו לא היה - הכל מאוזן, אני אולתפחממות, קמח לבן, שוקולד, ה כ ל !!! הדבר היחיד שהקפיץ לי היה אורז... אז רק בזה קיצצתי.

ממש לא שמרתי על כלום. וכל יומיים שלושה אני בודקת, הצום הכי גבוה הוא 85 ואחרי אוכל הכי גבוה 125, נדיר שהייתי מגיעה אפילו ל 130.

זה הגיוני???
 
כנראה את גבולית

בעבר ילדת במרכזי לידה טבעית? אני די בטוחה שבתל השומר מקבלים למרכז עם סכרת מאוזנת כמו שלך בייחוד שעברת ככבר 2 לידות טבעיות....אפשרות נוספת זה מיילדת אישית. אני ילדתי גם 2 כבר טבעי עם סכרת פעם אחת רק דיאטה ופעם איסולין ובבתי חולים לא מכירים את המיקרה שלך לעומק והם די היסטרים שהם רואים כותרת סכרת הריון אז אם יש לך אפשרות להירשם למרכז לידה טבעי או מיילדת אישית לכי על זה היא תעזור לך מולם
 
יש לי דולה... לא הייתי אף פעם במרכז לידה טבעי

החדרים הרגילים מספיקים... העיקר שיש מקלחת שזה הכי קריטי לי.
 
כן הגיוני

בסוכרת הריון הגוף מתקשה להתמודד עם כמויות גדולות של סוכרים\פחממות. החריגות בהעמסה ובאכילת האורז הוכיחו שלגוך יש קושי.
כנראה הכמויות שאת אוכלת בד"כ הן כאלו שהגוף שלך כן יכול להתמודד איתן בהצלחה
 
למעלה