שאלה על תחבורה ציבורית לבר אילן

TalyaMM

New member
שאלה על תחבורה ציבורית לבר אילן

איך מגיעים לבר אילן מתל אביב? אני עוברת בחודש הבא לתל אביב ואגיע לבר אילן פעמיים בשבוע, חלק מהשיקולים במציאת הדירה היא קירבה לתחנת אוטובוס לבר אילן. חיפשתי באתר של אגד, באתר של האוניברסיטה ולא מסבירים איך מגיעים !! תודה לכל העונים טליה
 

אילת441

New member
תשובה

יש את האוטובוסים 64, 68 ו-70 שמגיעים עד לגשר בר אילן (על כביש גהה), ויש את קו 45 שגם מגיע קרוב לאוניברסיטה. תלוי איפה בתל אביב את נמצאת, ולאיפה בדיוק באוניברסיטה את צריכה להגיע.
 

TalyaMM

New member
תשובה בחזרה ועוד כמה שאלות

תודה על התשובה , אני חושבת שאגור במרכז ת"א וכבר נכנסתי לאתר של דן ומאד מפורט שם האם אלו קווים בעלי תדירות גבוהה? כמה זמן לוקח להגיע בשעות העומס וכשהדרכים פנויות? אני הולכת ללמוד תואר שני בלימודי מידע, אני לא יודעת איפה באוניברסיטה , למעשה בתוך האוניברסיטה הייתי לפני 5 שנים בפסיכומטרי. אני מתכוונת לעשות סיבוב הכרות לפני כמובן. שוב תודה טליה
 

אילת441

New member
אז ככה:

68 ו-70 מגיעים בתדירות די גבוהה (כל 10-15 דקות), והנסיעה בהם לוקחת בסביבות ה-20 דקות בלי פקקים (שוב, תלוי איפה בדיוק בתל אביב). 45 מגיע פעם ב-20 דקות בערך ועושה סיבוב די גדול ככה שהנסיעה בו יותר ארוכה (לא יודעת בדיוק כמה זמן). 64 מגיע רק פעם ב-40 דקות, המסלול שלו קצת שונה בתוך תל באביב ואני לא יודעת כמה זמן הוא לוקח, אבל אח"כ הוא ממשיך כמו 68 ו-70 דרך גהה שזה די מהר.
 

אילת441

New member
אגב,

הסתכלתי עכשיו במפה של בר אילן, והתחנה בגהה יוצאת לך די קרובה. אני מצרפת לך קישור למפה הוירטואלית של בר אילן (לימודי מידע מתקיימים בבניינים 502 ו-503).
 
למעלה