שאלה קורסים בטכני בחיפה....!

DOR552

New member
שאלה קורסים בטכני בחיפה....!

רקע אני תלמיד בכיתה יג חשמל! וחתמתי שאחרי הלימודים אני הולך לחיל האוויר חושב שאני יעשה רק יג עכשיו יש לי כמה שאלות: 1) מה הדרישות לקורס אבנט כחול? 2)לכל אחד נותנים רשימה של קורסים מה הדרישות לקורסים ה יוקרתיים? 3)האם הציוני שלי בכיתה יג משפיעים על הקורסים שאני יקבל או ישנו משהו בקבלה לקרוס מסויים? 4) האם מיסתכלים על תעדות הגרות על הציונים לקבלה?
 

DOR552

New member
פייי אז מה הקריטריונים לקבלת קורסים יוקרתיים?

 

nirze

New member
אל תחשוב שאם למדת י"ג זה אומר שיהיו לך...>>>

"קורסים יוקרתיים" כמו שאתה אומר כי זה סתם חרטא... אולי יתנו לך יותר אפשרויות של קורסים (וגם לא בטוח) אבל אין הבדל כמעט למי שמגיע ישר אחרי שהוא סיים י"ב או למישהו כמוך (וכמוני) ::] שנה טובה!
 

maxlvo

New member
האמת היא שיש הבדל..

יעדיפו הנדסאים וטכנאים על פני י"ב-ניקים.. אין לי מושג האמת מה משפיע על ההחלטות שלהם, אבל בטח אם יש לך תעודה יפה אז תוכל להשוויץ בה קצת בוועדה לשיבוץ וזה אולי ישפיע..
 

DOR552

New member
אז זה טימטום ............

זה טימטום לילד עם ניכשל ביג יתנו קורסים יוקרתיים שהוא רק אפילו לא חלם עליהם , שילד שהשקיע ביג קיבל ציונים טובים ווגם בבגרות ומקבל את אוותם קורסים............
 

FireRescue

New member
אחי מאיפה החארטה הזאת?

אל תעשה מעצמך צחוק...אתה לא יודע אל תדבר שטויות... בשלב השיבוץ אין שום העדפות לטכנאי\הנדסאים על פני י'בניקים...כמו כן אין קשר לציונים של הבן אדם...חיל האוויר משבץ אנשים בהתאם לצורך שלו ולא לפי הציונים או גיל המלש"ב....
 

maxlvo

New member
מנסיון

זה נכון שח"א משבץ קודם כל לפי הצורך, אבל כשיש לך צורך להרבה מקומות אז יעדיפו להביא את הקורסים היוקרתיים יותר לאנשים עם השכלה גבוהה יותר. שוב, אני לא יודע במדוייק איך הולכים ההחלטות שלהם, אבל תסתכל על הסטטיסטיקה - כמעט כל מי שהולך לאבנט הוא הנדסאי/טכנאי/שוחר ולא סתם י"ב-ניק. בנוסף לזה אני מכיר מישהו ששובץ לקורס ממ"ס (לא טכנאי/הנדסאי/שוחר) , הראה בוועדה (לא יודע איזו) ידע טוב באלקטרוניקה, והעבירו אותו לקורס של אלקטרוניקה.
 
למעלה