שאלה :קטנים ומתוקים

tookmy

New member
אין לי הרבה ברירות

בתקופה שנתתי לה לטעום כמט הכל, היא גם טעמה יום אחד מהסוכריה על מקל של בן אחותי, ליקקה קצת והיתה מרוצה. לא כל כך כי היה לה טעים כמו שהיא מקבלת מה שהוא ושזה שלו והוא מתחלק איתה וכו'. הערב אכלו אצל הורי עוגת יום הולדת, די מגעילה לטעמי. כלומר לא טעמתי כדי שהבת שלי לא תרגיש מקופחת (מי שכבר מכירה אותנו יודעת שהיא פשוט אלרגית להרבה מאד סוגים של אוכל)- אמא שלי קבוע קונה אותה. לפני כחודשיים כשהחלטתי לנסות איזו תקופה לתת לה חופשי הכל לראות אם האלרגיות פחתו, רדפתי אחריה איזה שלושה ימים עם עוגת השוקולד שאחותי אפתה לה ליומולדת והיא בקושי הסכימה לטעום ממנה. המסקנה שלי? היא התרגלה לאוכל יחסית בריא ולא בער לה לטעום דווקא שוקולד ודווקא מתוק. נראה מה יהיה בהמשך, אולי זה שאני מונעת ממנה היום ייצור תגובה של התנפלות, אבל כרגע אין לי הרבה ברירות בעצם. הרבה יותר קשה לי למנוע ממנה פירות בשלב זה של החיים.
 

ayala26

New member
אני מקווה שגם בתחום הזה

בני ילמד מהדוגמה האישית שאני מנסה להעביר לו כי אני גם לא צרכנית ממתקים.. לעומת אבא שלו.. כך שלהגביל ממתקים בבית יהיה קשה כי יש אותם (בעיקר סוכריות סוס שחורות בכל מיני צורות
) אם אני מלקקת פעם בכמה שבועות סוכריה על מקל אז אלו סוכריות דלות סוכר או על בסיס יוגורט שמותאמים לילדים. יש גם ממתקים יותר בריאים מאחרים מסתבר
גם בתחום הפירות והירקות שאני ממש בשבועיים האחרונים מתחילה להציג לו אני מקווה שיקח אותי כדוגמה כי אבא שלו לא אוכל בכלל פירות! הדוגמה של אחותך היא דוגמה מצויינת לכך שלדעתי, קיצוניות לאף צד היא לא מועילה.
 

נופשת

New member
שלום:)

חדשה פה, אבל שמחה על הפורום החשוב הזה. ויש לי שאלה, בילד הראשון מאוד קל להחזיק וליישם עקרונות נגד ממתקים, או בעד אוכל בריא. לפחות עד גיל מסויים. מה לגבי הילדים הבאים? אלו שנולדים לילדים שכבר נחשפו ויודעים?
 
למעלה