שאלה קצת אוֹפֿית

yuval k

New member
שאלה קצת אוֹפֿית

אני חובב צילום, וכבר כמעט חצי שנה שאין לי גישה לחדר חושך. בנוסף (
), אני סטודנט באוניב' העברית. בצלאל ענו לשאלה אם אוכל להשתמש (בתשלום, מן הסתם) בחדר חושך אצלם ב־definitely no [sic], והפנו אותי ל"בית הלל" כי פעם (מסתבר) היו שם חוגי צילום. כששאלתי שם, נאמר לי שאין שם חדר חושך, אבל גם נתנו לי טלפון של רכזת יזמות (או משהו כזה) כדי אולי להתחיל עניין כזה. אני לא יודע עד כמה באמת אהיה מעוניין לקדם דבר כזה במצב העניינים כרגע, אבל בכל מקרה חשבתי לשאול אם מישהו פה יודע על חדר חושך באיזור האוניב' שפותח שעריו בפני חובבים(־רציניים
), ואם לא, אולי יש מישהו שגם יהיה מעוניין בדבר כזה...
 

d a p h n a

New member
לא יודעת לגבי האוניברסיטה....

אבל אני יודעת שבמוזיאון ישראל עושים חוגי צילום ויש להם חדר שבו ניתן לפתח תמונות. אני לא יודעת אם צלמים חובבים יכולים להשתמש בחדר בתשלום או שמה לא, אבל כדאי לשאול.
 

tayenka

New member
../images/Emo32.gif אז אני רואה שבסוף אכן הגעת

לאונ' העברית... ובכל אופן, אין לי תשובה ממשית, אבל לצערי לא הייתי בונה שמשהו יזוז בבית הלל כ"כ בקלות...
 

1234aaa

New member
אני לא מבין

איך עד עכשיו אף אחד לא שם לינק ?? התמונות שאתם הולכים לראות דיי קשות ואני רוצה להדגיש 2 דברים: האנשים שאתם רואים מייצגים אחוז זניח מכלל הסטודנטים בטכניון. האנשים שאתם הולכים לראות מייצגים אחוז זניח עוד יותר של עתודאים ואין להסיק מכתבה זאת משהו על כלל אכלוסית העתודאים בטכניון. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3328885,00.html
 

C H 4

New member
אתה יודע אם יש מקום עם כל הסרט

או לחילופין איך קוראים לו? הוא גם הגיע לשיעור ספורט שלנו (ריקודי עם) ובוא נגיד שהיה לי שיעור אחד להשלים
 

1234aaa

New member
זאת סדרה שלמה

ה"כוכבים" שם מופיעים בהרבה פרקים. יש כמה קטעים ביו טיוב,תעשי חיפוש. הסיפור המלא הוא כזה ,המפיקה באה לפקולטה שלנו וחיפשה אנשים שמושיק עפיה יגור אצלהם. שמעתי על כמה שלא רצו ואיכשהוא הם הגיעו לבחור שאתם רואים בסדרה (הוא ממדמ"ח ולא מחשמל!!!!!!!). היא שאלה את חבר שלי: "אם הם יגורו אצלך,תוכל ללמד אותם תוך שבוע פתרון משוואה בשני נעלמים" הוא חשב וענה: "הממ מקסימום חזקות שליליות אני אצליח להסביר להם..."
 

C H 4

New member
../images/Emo6.gif אני אחפש. נראה לי שבחרו את זוג

הנעליים הכי חסר סיכוי במדינה.
 
נראה לי ש..

ה"זוג נעליים" האלו,כמו שכינית אותם,יצאו יותר טוב מהיצורים היצוריים האלו בסרטון. פשוט זוועה..
 

maverick 42

New member
שמעי, מתמטיקה זה לא הכול

אז החבר'ה בסרטון יודעים להתקין לינוקס. יופי להם. הם יודעים את פאי עד לנקודה העשרונית ה 20 בע"פ. נהדר. אבל ה social skills שלהם שואפים לאפס. אני מוכן לשים כסף שלמעלה מ 90% מהם בתולים (לא שזה כזה קנה מידה חשוב, סקס זה לא הכול בחיים, אבל זה בכל זאת מעיד בצורה מסוימת על יכולת ההתקשרות הבין אישית שלהם ויכולתם ליצור קשר משמעותי עם אנשים אחרים בנושאים שונים ממתמטיקה, פיזיקה ומחשבים). ואת זה אומר לך בן אדם שלומד פיזיקה+מדמ"ח באונ'. אני מודע לכך שהם בטח יכולים להוציא ציונים יותר טובים ממני. אז מה? אני לא מקנא בהם בשיט. ומה הקשר של כל מה שאמרתי למה שאת אמרת? שמושיק עפייה לא כזה נעל. הוא אולי לא מתמטיקאי דגול, אבל מבחינת social skills הוא שם את כל החבר'ה האלה בכיס הקטן. ולא רק social skills - הוא לא היה מגיע לאיפה שהוא נמצא היום בלי קצת כישרון וחוש לעסקים. החיים זה לא שחור לבן. חוכמה אינה נמדדת רק ביכולת של אדם להבין דברים טכניים. זאת חוכמה מסוימת, אבל בהחלט אינה יותר חשובה או משמעותית.
 

H20

New member
גם אתה ממהר לשפוט ונגוע בסטיגמות

נכון, הם די מוזרים. אני לא ממש מקנאה בהם. אבל ,למיטב ידיעתי, לחלק מהם יש\היתה חברה, מה שמעיד על כך שיש להם יכולות חברתיות מסוימות. אני כן מסכימה שמושיק עפייה לא כזה אידיוט והכרת לינוקס היא לא מדד טוב לאינטליגנציה.
 

ailag

New member
ועם זאת

עריכת מסיבות בנושאים שמעניינים את הבנאדם, גם אם הנושא הוא לינוקס ולא טראנסים, היא מדד טוב לדברים אחרים.
 

1234aaa

New member
איפה הוא נמצא היום?

שהוא עושה תוכנית כל המטרה שלה לעשות ממנו דביל\צחוק (הרי כל הפואנטה של זה שלקחו אותו לשם זה להראות את **הפרשי הרמה בינו לבין האנשים). שת'כלס יש לו 2 להיטים ("חלום מתוק" ,אני לא פנוי") שגם ככה מי ששומע אותם נוסע בהונדה סיוויק עם ספוילר ענק וחישוקי מגנזיום..(המבין יבין). **זה שהם יושבים ומדברים על לינוקס לא אומר שהם כאלה תותחים ויוציאו יותר ממך במתמטיקה.
 

maverick 42

New member
פספסת את הפואנטה

לא מדבר ספציפית על עפייה. מדבר באופן כללי על גישה שאני נתקל בה בקרב חבר'ה ריאליים, שחוכמה נמדדת רק ע"י כישורים ריאליים גרידא, וזה ממש לא נכון.
 
אני נתקלתי בגישה אחרת

הנפוצה בקרב אנשים המצליחים פחות בתחומים ריאליים. מדובר בשימוש נרחב במושגים "כישורים חברתיים" ו"הרגלי למידה" (בתוספת מוכשרים ריאלית, בתוספת שלילה), בלא ביסוס ובלא הבנה כלל של המונחים הללו.
 

Nausicaa

New member
נו, את זה המציאו אנשים

שחוששים שאין להם אינטליגנציה רגילה בכמות מספיקה בכדי להזכיר אותה בכלל.
 
למעלה