שאלה קצת אוֹפֿית

Nausicaa

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif

בכלל...איזה social skills? מה הקשר? קשה להתעסק עם אנשים שפחות חכמים ממך, כי הם מתחילים לחשוב שאתה מתנשא\לא מבינים על מה אתה בכלל מדבר. מכאן נובעות רוב הבעיות של אנשים מוכשרים מעל הממוצע בבי"ס. אין להם לרוב שום בעיות בהמשך, כשהם נמצאים בחברה של אנשים כמוהם.
 

ailag

New member
בקשר לכישורים חברתיים

בגלל שאותם אנשים שמתקשים במקצועות ריאליים במקרים רבים מנדים ומשפילים את אלו שכן (בגיל צעיר), אז כן, רואים הרבה מקרים בהם אנשים חכמים בתחום הריאלי לא פיתחו כישורים חברתיים שדומים לשל אחרים. אני במיוחד רואה את זה בקהילת הלינוקס. לא יודעת למה דוקא הם. אבל זה לא דבר רע, אנשי לינוקס הרבה פעמים מוזרים ולא יודעים מתי ואיך לדבר אבל הם עדיין נחמדים מאוד, רובם :) אז למי אכפת מכישורים חברתיים כאלו? יש אנשים שמפתחים כישורים חברתיים *אחרים*. כלומר מנהגים חברתיים שבין החנונים מקובלים (פחות או יותר..) ובין האחרים לא. יש אנשים שהכישורים החברתיים שלהם סתם דפוקים והם מטפחים אותם מאוחר מהאחרים. בכל מקרה : כן, לפחות ממה שראיתי יש יותר אנשים עם מעט כישורים חברתיים בין ה"חנונים" הריאליים מאשר בשאר האוכלוסיה. עם זאת, זה לא אומר כלום. ההגדרה שלנו לכישורים חברתיים מאוד צרה. חנונים כאלו עדיין יכולים להיות, ובהרבה מקרים הם באמת, אנשים מרתקים ונחמדים שכיף להיות איתם. ואני לא אומרת את זה רק בגלל שאני אחת מהם
נ.ב. המונח "חנונים" בהודעה הנ"ל כולל גם nerds וגם geeks נ.נ.ב. כישורים חברתיים - אני מתכוונת לאותה הגדרה שמושיק עפייה יגדיר. וגם להגדרה יותר רחבה. גפ ההגדרה שאומרת שכולם צריכים לאהוב מסיבות טראנס, וגם ההגדרה שאומרת מתי מנומס להכנס לדברי האחר, איך לא מדברים וכל זה. נ.נ.נ.ב. ועדיין בסרט הנ"ל לחנוני הלינוקס יש יותר חברים באזור מלמושיק עפיה או שלומי סרנגה. הממממממ.
 

megabob

New member
חוכמה?

נמדדת? מה? כמו Wisdom במבוכים ודרקונים (בניגוד ל-Intelligence)?
 

PooKiPsiT

New member
היותם בתולים (אם הם כאלה...?),

מההכרות שלי עם כמה אנשים בני מעל ל20 בסטטוס הזה, דוקא לא מעיד בהכרח על כלום. יש מקרים שבהם אתה צודק. יש מקרים שלא. זאת הכללה שלא כדאי לעשות.
 

maverick 42

New member
אויש נו

איך ידעתי שיתפסו לזה למרות ההסתייגות. אמרתי - סקס זה לא הכול. וכן, יש מקרים בהם זה לא אומר כלום. אבל יש גם הרבה מקרים שיש קשר ברור למה חובב ה RD&D בן ה 27 שגר עם אמא בבית, שמזניח את המראה שלו (לא עושה התעמלות בכלל למשל, ואוכל רק ג'אנק פוד) ומעדיף לבלות את ימי שישי ב lan parties במרתף של חברים בגילו, אין לו חברה ולפיכך הוא בתול. הוא בתול כי הוא לא מצליח להכנס לקשר עם בחורה - בגלל כל הדברים שציינתי.
 

Scarlight

New member
ואיך אתה מבלה את יום שישי?

אה, כן, בפורום סטודנטים בתפוז. ולא, אני לא מנסה לרדת עליך (כמו שאתה עשית אגב שימוש ב-social skills שלוש פעמים). אני אפילו חושב שאתה צודק בחלק (קטן) ממה שאמרת. אבל אתה מכליל ושופט וזה לא טוב אף פעם.
 
../images/Emo67.gif אני גם מבלה פה את יום שישי

ואני אפילו לא ריאלית/בתולה (
)/אינטליגנטית או בעלת כישורים חברתיים כלשהם.
 

maverick 42

New member
|סוגר את תיבת פנדורה|

עזבי, לא בא לי להכנס לנושא. מעייף מדי ולמען האמת חסר טעם.
 

C H 4

New member
מי אמר שמתמטיקה זה הכל?

מי אמר שכל מי שלומד מדמ"ח או חשמל הוא תותח בניגוד למי שלא גמר תיכון? בטוח שלא אני. בסך הכל ציינתי שאלו זוג תפוחי אדמה. אגב, לא מכירה את החברה ממסיבת לינוקס (ונורא בא לי לספר שהמסיבות של גוגל בטאוב תמיד נראות יותר מעניינות
אבל גם על זה אני לא בטוחה כי אני סתם עוברת, אף פעם לא ראיתי מה הם עושים שם) בנוגע לעניין הבתוליות אני בחצי ספק מכיוון שאם יש מקום למצוא חתנים זו הפקולטה של חשמל, חצי מהפקולטה שלי יוצאות עם אנשים משם.
 

locker7

New member
../images/Emo41.gifהבהרה חשובה../images/Emo41.gif

החבר'ה ממסיבת הלינוקס הם לא מהפקולטה להנדסת חשמל
(וכן, כל מי שלומד חשמל הוא תותח ורב-שגל.)
 

Nausicaa

New member
ומה הקשר בין לינוקס למתמטיקה?

אגב, אני לא יודעת מה הsocial skills של מושיק עפייה, אבל לי אישית היה פחות נוח לדבר איתו מאשר עם החבר'ה ממסיבת הלינוקס (אגב זה באמת חנוני משהו במובן הרע של המילה). אומנם גם החבר'ה מהמסיבה לא נראו משהו מושך מדי, אבל לפחות אנשים שאפשר לדבר איתם. בקשר למושיק , אני בספק (אולי אני טועה, זה איך שזה נראה בסרט).
 

Deep1

New member
social skills

כן, הסטודנטים שם פשוט נדהמו מכישוריו החברתיים ומשנינותו המתפרצת
 
למעלה