שאלה קצת גסה- כמה זה עולה??

שאלה קצת גסה- כמה זה עולה??../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

כיון שלא קראתי באף תשובה או שאלה התייחסות לנושא ומכיון שאני שומעת כל מיני שמועות לגבי העלות (עשרות אלפי דולרים???) ומכיון שאני סקרנית באופיי אשמח לקבל תשובה אפילו אם לא מדויקת ב100%.
 

מירבי*

New member
רונה, הערכה גסה...../images/Emo8.gif

אז ככה...אין מחיר אחיד שמומלץ ע"י הוועדה או ע"י משרד הבריאות ולדעתי חבל נורא, על הכל הם חשבו רק לא על זה.. עד כמה שאני יודעת נסגרים חוזים של בין 20000$ לבין 35000$. לפעמים הסכום כולל הכל ולפעמים זה סכום בסיסי שעליו מוסיפים סעיפים שונים כגון- תוספת עבור לידת תאומים, תוספת עבור ניתוח קיסרי וכו. בהתחשב בזה שאימוץ עולה משהו סביב ה-25000$, הפערים לא גדולים. שבת שלום ורק טוב מירבי*
 

raananh

New member
מדהים! העלות בארץ היא לא בהרבה יותר

מדהים! העלות בארץ היא לא בהרבה יותר מאשר ארה"ב - חשבתי שזה בהרבה יותר יקר בארץ! זה אולי 30% יותר יקר בארץ.
 

rona33

New member
היי לכולם - עוד שאלה

האם לכל הנשים בטיפולי הפריה חוץ גופית יש את האופציה לעבור לפונדקאות או ש"פריבלגיה" זו ניתנת רק למי שיש לה בעיה מוכחת ברחם או כל בעייה אחרת שבוודאות מפריעה להשתרשות העובר? האם נדרש מספר מסוים של הפריות חוץ גופיות על מנת לאשר פונדקאות ? בתודה, רונה.
 

מירבי*

New member
רונה, זה מאוד אינדיבידואלי

הרופא שיצטרך להחליט אם אתם מועמדים מתאימים לפונדקאות יקח בחשבון את ההיסטוריה הטיפולים שלכם, מה הביא אתכם להפריה? יש עוברים טובים להחזרה בכל מחזור טיפול? זרע של בעלך? ביצית שלך? היה הריון? כמה נסיונות עשיתם כבר? ההחלטה מאוד אינדיבידואלית וכוללת הרבה מאוד גורמים שצריכים להתחשב בהם. אנחנו היגענו לפונדקאות אחרי 25 מחזורי טיפול והריון אחד מוצלח שקרה בנסיון ה-9, הרופא שלי חשב שזה הרבה מדי נסיונות לא מוצלחים והפנה אותנו לפונדקאות, יש גם זוגות שהופנו אחרי 10 טיפולים. תני קצת יותר פרטים ואנסה להעריך יחד איתך את הסיכויים. יום נעים רונה מירבי*
 

rona33

New member
תודה מירבי

לגבינו זה לחלוטין לא רלבנטי, אנחנו "בסה"כ" לפני האי וי אף הראשון. אבל זה מחמם לדעת שישנה עוד דרך לכאלו שלא מצליחים באי וי אף.
 
למעלה