שאלה רכבתית לסר (מייקל אשבי)

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
שאלה רכבתית לסר (מייקל אשבי)
על מה ולמה סגרו בסופ"ש שעבר את קו תל-אביב - כפר-סבא? נסעתי אתמול לראות מה חדש במקטע בני-ברק - פתח-תקווה, ולאכזבתי המהולה בכעס קל הסתבר לי ששום כלום לא חדש. עדיין חסר קטע של כחצי ק"מ בין היציאה המזרחית של תחנת ב"ב עד למסילה המקבילה (כלומר מב"ב מזרחה חסר 0.5 ק"מ על מנת שיהיה קו כפול ב"ב - ק' אריה). הלאה, לקראת המחצבה או מה שזה לא יהיה (נו המפעל המוזר הזה עם מחסום רכבת בכניסה אליו כ-1.5 ק"מ לפני סגולה כשבאים ממערב למזרח) חסרה שוב מסילה כפולה. חסר לאורך 100 מ' אפילו סוללה ותשתית בסיסית, וכעבור אותם 100 מ' יש רק תשתית בלי המסילה עצמה. בפועל, בין תחנת ת"א האונ' לסוקולוב שבכפ"ס חסרים כ-1 ק"מ בלבד בלבדותיים של מסילה כפולה. מדוע ולמה, לכל השדים והרוחות, כבר לא מסיימים את הפקקטע קילומטר הזה, מדוע?
 

קובי לו

New member
שאלה רכבתית לסר (מייקל אשבי)
על מה ולמה סגרו בסופ"ש שעבר את קו תל-אביב - כפר-סבא? נסעתי אתמול לראות מה חדש במקטע בני-ברק - פתח-תקווה, ולאכזבתי המהולה בכעס קל הסתבר לי ששום כלום לא חדש. עדיין חסר קטע של כחצי ק"מ בין היציאה המזרחית של תחנת ב"ב עד למסילה המקבילה (כלומר מב"ב מזרחה חסר 0.5 ק"מ על מנת שיהיה קו כפול ב"ב - ק' אריה). הלאה, לקראת המחצבה או מה שזה לא יהיה (נו המפעל המוזר הזה עם מחסום רכבת בכניסה אליו כ-1.5 ק"מ לפני סגולה כשבאים ממערב למזרח) חסרה שוב מסילה כפולה. חסר לאורך 100 מ' אפילו סוללה ותשתית בסיסית, וכעבור אותם 100 מ' יש רק תשתית בלי המסילה עצמה. בפועל, בין תחנת ת"א האונ' לסוקולוב שבכפ"ס חסרים כ-1 ק"מ בלבד בלבדותיים של מסילה כפולה. מדוע ולמה, לכל השדים והרוחות, כבר לא מסיימים את הפקקטע קילומטר הזה, מדוע?
ותוספת תהייה כעוסה
מדוע לא מסדירים אחת ולתמיד את הרציף הרביעי בתחנת האוניברסיטה (מרכז הירידים)? מה שקורה בפועל הוא שיש שם רק את רציף 3 (וגם 1;2). אם רכבת מכפ"ס מגיעה בזמן לבני ברק אבל הרכבת לכפ"ס היא באיחור של פחות מ-12 דקות, הרי שהרכבת מכפ"ס לדרום תחכה לה כמו שפיוצית בב"ב, עד שההיא לכפ"ס תועיל בטובה להגיע. כי אי אפשר לבצע מפגש בתחנת האונ'. זה גורר איחורים מצטברים לכל שאר הרכבות בקו אל ומכפ"ס, במיוחד בשעות שיש 3 רכבות בשעה, ככה שאי אפשר לסגור איחורים אלו (שכן שוב זו שממול אחרי המאחרת תכנס לאונ' באיחור וכך הלאה וכך הלאה). אם האיחור הוא של מעל 12 או 13 דקות שמתי לב שהרכבת מכפ"ס לדרום תסע לאונ', ולעתים תכנס לאי רציפים 1;2, כן, כן.
 

בועז ל

New member
ותוספת תהייה כעוסה
מדוע לא מסדירים אחת ולתמיד את הרציף הרביעי בתחנת האוניברסיטה (מרכז הירידים)? מה שקורה בפועל הוא שיש שם רק את רציף 3 (וגם 1;2). אם רכבת מכפ"ס מגיעה בזמן לבני ברק אבל הרכבת לכפ"ס היא באיחור של פחות מ-12 דקות, הרי שהרכבת מכפ"ס לדרום תחכה לה כמו שפיוצית בב"ב, עד שההיא לכפ"ס תועיל בטובה להגיע. כי אי אפשר לבצע מפגש בתחנת האונ'. זה גורר איחורים מצטברים לכל שאר הרכבות בקו אל ומכפ"ס, במיוחד בשעות שיש 3 רכבות בשעה, ככה שאי אפשר לסגור איחורים אלו (שכן שוב זו שממול אחרי המאחרת תכנס לאונ' באיחור וכך הלאה וכך הלאה). אם האיחור הוא של מעל 12 או 13 דקות שמתי לב שהרכבת מכפ"ס לדרום תסע לאונ', ולעתים תכנס לאי רציפים 1;2, כן, כן.
קובי , סר אשבי טרם החליף בתפקידו את יריב
אגמון.
 

קובי לו

New member
יתכבד מר קובי ויפנה לגורם המתאים בר"י
לשם קבלת תשובה מוסמכת. אין בידי מענה לאדוני.
זה לא אמור להיות עניין אישי
אני משוכנע לגמרי שהתשובות יעניינו מאוד את כל (או את מרבית) חברי הפורום וגם חלק לא מבוטל מן הגולשים המזדמנים. אינך יודע מה עשו סוף שבוע שעבר, עבודות שבגינן השביתו את הקו לכפ"ס? מוזר.
 
זה לא אמור להיות עניין אישי
אני משוכנע לגמרי שהתשובות יעניינו מאוד את כל (או את מרבית) חברי הפורום וגם חלק לא מבוטל מן הגולשים המזדמנים. אינך יודע מה עשו סוף שבוע שעבר, עבודות שבגינן השביתו את הקו לכפ"ס? מוזר.
התנצלותי קובי, אין לי תשובה עבורך.
 

אורי404

New member
ותוספת תהייה כעוסה
מדוע לא מסדירים אחת ולתמיד את הרציף הרביעי בתחנת האוניברסיטה (מרכז הירידים)? מה שקורה בפועל הוא שיש שם רק את רציף 3 (וגם 1;2). אם רכבת מכפ"ס מגיעה בזמן לבני ברק אבל הרכבת לכפ"ס היא באיחור של פחות מ-12 דקות, הרי שהרכבת מכפ"ס לדרום תחכה לה כמו שפיוצית בב"ב, עד שההיא לכפ"ס תועיל בטובה להגיע. כי אי אפשר לבצע מפגש בתחנת האונ'. זה גורר איחורים מצטברים לכל שאר הרכבות בקו אל ומכפ"ס, במיוחד בשעות שיש 3 רכבות בשעה, ככה שאי אפשר לסגור איחורים אלו (שכן שוב זו שממול אחרי המאחרת תכנס לאונ' באיחור וכך הלאה וכך הלאה). אם האיחור הוא של מעל 12 או 13 דקות שמתי לב שהרכבת מכפ"ס לדרום תסע לאונ', ולעתים תכנס לאי רציפים 1;2, כן, כן.
מסכים לגמרי.
לא פעם ולא פעמים כתבתי, שזהו אבסורד. הבעיה העיקרית היא גם אי הפעלתה של המסילה הרביעית בין תל אביב אוניברסיטה לתל אביב מרכז. השערות שלי לכך, שאין עבודות הכפלה בקו כפר סבא-תל אביב: 1. סיבות תפעוליות הצוות ההנדסי והציוד הנייד עובדים על הקו לתחנת מודיעין מרכז. עליי לציןן, שאינני מעורה עם מודיעין וייתכן, שבכלל לא עובדים שם. עבודות נוספות, שייתכן שקיימות הן על ההכפלה בין קרית מוצקין לעכו. בקיצור, ייתכן שבעקבות עבודות התשתית, שנעשות במודיעין ו/או בצפון אין אפשרות מבחינת כוח אדם או ציוד הנדסי לעבוד על הכפלות קו כפר סבא-תל אביב. 2. סיבות של תקציב ייתכן, שבעקבות העבודות השונות על הפרדות מפלסיות, היה צריך לשים בצד את עבודות ההכפלה המעטות, שנותרו בקו כפר סבא-תל אביב.
 
שאלה רכבתית לסר (מייקל אשבי)
על מה ולמה סגרו בסופ"ש שעבר את קו תל-אביב - כפר-סבא? נסעתי אתמול לראות מה חדש במקטע בני-ברק - פתח-תקווה, ולאכזבתי המהולה בכעס קל הסתבר לי ששום כלום לא חדש. עדיין חסר קטע של כחצי ק"מ בין היציאה המזרחית של תחנת ב"ב עד למסילה המקבילה (כלומר מב"ב מזרחה חסר 0.5 ק"מ על מנת שיהיה קו כפול ב"ב - ק' אריה). הלאה, לקראת המחצבה או מה שזה לא יהיה (נו המפעל המוזר הזה עם מחסום רכבת בכניסה אליו כ-1.5 ק"מ לפני סגולה כשבאים ממערב למזרח) חסרה שוב מסילה כפולה. חסר לאורך 100 מ' אפילו סוללה ותשתית בסיסית, וכעבור אותם 100 מ' יש רק תשתית בלי המסילה עצמה. בפועל, בין תחנת ת"א האונ' לסוקולוב שבכפ"ס חסרים כ-1 ק"מ בלבד בלבדותיים של מסילה כפולה. מדוע ולמה, לכל השדים והרוחות, כבר לא מסיימים את הפקקטע קילומטר הזה, מדוע?
מצטרף לשאלה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה