שאלה רכבתית לסר (מייקל אשבי)
על מה ולמה סגרו בסופ"ש שעבר את קו תל-אביב - כפר-סבא? נסעתי אתמול לראות מה חדש במקטע בני-ברק - פתח-תקווה, ולאכזבתי המהולה בכעס קל הסתבר לי ששום כלום לא חדש. עדיין חסר קטע של כחצי ק"מ בין היציאה המזרחית של תחנת ב"ב עד למסילה המקבילה (כלומר מב"ב מזרחה חסר 0.5 ק"מ על מנת שיהיה קו כפול ב"ב - ק' אריה). הלאה, לקראת המחצבה או מה שזה לא יהיה (נו המפעל המוזר הזה עם מחסום רכבת בכניסה אליו כ-1.5 ק"מ לפני סגולה כשבאים ממערב למזרח) חסרה שוב מסילה כפולה. חסר לאורך 100 מ' אפילו סוללה ותשתית בסיסית, וכעבור אותם 100 מ' יש רק תשתית בלי המסילה עצמה. בפועל, בין תחנת ת"א האונ' לסוקולוב שבכפ"ס חסרים כ-1 ק"מ בלבד בלבדותיים של מסילה כפולה. מדוע ולמה, לכל השדים והרוחות, כבר לא מסיימים את הפקקטע קילומטר הזה, מדוע?
על מה ולמה סגרו בסופ"ש שעבר את קו תל-אביב - כפר-סבא? נסעתי אתמול לראות מה חדש במקטע בני-ברק - פתח-תקווה, ולאכזבתי המהולה בכעס קל הסתבר לי ששום כלום לא חדש. עדיין חסר קטע של כחצי ק"מ בין היציאה המזרחית של תחנת ב"ב עד למסילה המקבילה (כלומר מב"ב מזרחה חסר 0.5 ק"מ על מנת שיהיה קו כפול ב"ב - ק' אריה). הלאה, לקראת המחצבה או מה שזה לא יהיה (נו המפעל המוזר הזה עם מחסום רכבת בכניסה אליו כ-1.5 ק"מ לפני סגולה כשבאים ממערב למזרח) חסרה שוב מסילה כפולה. חסר לאורך 100 מ' אפילו סוללה ותשתית בסיסית, וכעבור אותם 100 מ' יש רק תשתית בלי המסילה עצמה. בפועל, בין תחנת ת"א האונ' לסוקולוב שבכפ"ס חסרים כ-1 ק"מ בלבד בלבדותיים של מסילה כפולה. מדוע ולמה, לכל השדים והרוחות, כבר לא מסיימים את הפקקטע קילומטר הזה, מדוע?