שאלה שהייתה לי בתרמית ושהגעתי לתשובה לא נכונה

AnarchistPhilosopher

Well-known member
שאלה שהייתה לי בתרמית ושהגעתי לתשובה לא נכונה

שלום אודה לכם אם תוכלו להגיד לי איך מקבלים את התשובה הנכונה לשאלה מספר אחד, ממה שהבנתי מאנשים התשובה היא סעיף ג', אני בזמן המבחן ניסיתי להשתמש בנוסחת סטפן-בולצמן כדי לראות איך אני מתקרב לתשובה הנכונה, אבל הסתבכתי עם החישובים, אז איך מגיעים לכך שזו התשובה הנכונה, כלומר מה הדרך? אם תשימו לב גם כן, בשאלה האחרונה הבודק רשם לי X ועדיין נתן לי את מלוא הנקודות, כנראה בגלל ההערה שלי בצד. (-:
 

מרחף1

New member
חוק Wien

אומר שיש יחס הפוך בין אורך הגל בו יש פליטה מקסימלית לבין הטמפ. T=b*lambda b=2.899e6 nm*K
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
תגיד במקרה היית גם בודק מבחנים של מעבדה א'?

פשוט אני מביט בבדוקות של מבחנים שלי שהבודק בכלל לא רושם על מה הוא מוריד נקודות, איך אפשר ללמוד מטעויות ככה? אם אתה מכיר את הבודקים דבר איתם בשבילי טוב, תודה מראש.
 

מרחף1

New member
בדקתי מעבדה א' בסמסטר א'

לא סמסטר ב'. אני בדרך כלל השתדלתי לרשום הערות ואני חושב שרוב הבודקים רושמים הערות אלא עם כן זה ממש ברור על מה הורידו נקודות (ואם לא רשמו אתה תמיד יכול לגשת לשאול).
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
את מי אני יכול לשאול?

לא רשום במחברת הבחינה מי הבודק של הבחינה ובשאלות שעירערתי עליהן בטענה שלא רשמו לי מה הטעויות שלי, יכול להיות שאתה היית הבודק? אני מדבר על מועד א' בסמסטר א'. רשמו לי ערעור לא מוצדק, למרות שלא רשמו לי במחברת הבחינה מהן הטעויות שלי. אבל אתה יודע כדי להצליח באוניברסיטה צריך לדעת כיצד ללקק למישהו, ככה ישראלים עובדים.
 

מרחף1

New member
לא סביר שאני הייתי הבודק

פשוטא מכיוון שיש סדר גודל של 20 בודקים. אבל אתה מוזמן לקפוץ ולשאול אותי יכול להיות שאני אוכל לתת לך תשובה סבירה או לפחות להגיד לך אם נראה לי שיש סיכוי לערעור.
 

DarkDiamonD

New member
חוק ההזזה של וין

התשובה היא ד'. אורך הגל המקסימלי של קרינת גוף שחור הינו ביחס הפוך לטמפ'. זו נוסחה ששווה לזכור: Lambda * T = 3*10^6 כאשר Lambda בננומטר ו-T בקלוין. (בקירוב כמובן) לדוגמה: אנחנו רואים באזור ה-500 ננומטר, מה שנותן לנו אבחנה מקסימלית בקרינת גוף שחור בטמפ' 6000 קלוין. ונחש מה, זה בקירוב טמפ' השמש שלנו. גוף האדם שלנו פשוט מדהים :) מקווה שעזרתי.
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
ד"א מה אתם חושבים על ה-X שהוא סימן בשאלה

האחרונה? אם אני מחשב נכון, 3+3+4=10 אבל ממה שרשום שם יש לי שני Xים, אתם חושבים שאני צריך לערער שיורידו לי נקודות על השאלה הזו?
 
למעלה