שאלה שחשבתי עליה היום בלוד

מצב
הנושא נעול.

Shark Alarm

New member
שאלה שחשבתי עליה היום בלוד ../images/Emo26.gif

שאלה שחשבתי עליה היום בלוד

אחרי שנסעתי בקו 6 של אגד לכיוון התחנה המרכזית שם
.. בכל מקרה, שמתי לב ש(אם אני לא טועה) רק הקו הזה בלוד הוא של אגד וכל השאר הם של סופר בוס.. עכשיו, למה זה ככה
אם סופרבוס קיבלו זיכיון על איזור לוד, למה הם לא עושים את כל הקווים הפנימיים שם (אני לא מדבר על הקווים הבינעירוניים..) למרות שמעניין אותי עוד משהו בקווים הבין עירוניים של באר שבע. לפי מה שהבנתי מהפורום, אז הקווים לבאר שבע (380 ו- 370) נעשים ע"י אגד ומטרופולין. האם המחיר ששתי החברות לוקחות זהה בקווים אלו
 

fireman

New member
לגבי החלק השני של השאלה

שאלה שחשבתי עליה היום בלוד

אחרי שנסעתי בקו 6 של אגד לכיוון התחנה המרכזית שם
.. בכל מקרה, שמתי לב ש(אם אני לא טועה) רק הקו הזה בלוד הוא של אגד וכל השאר הם של סופר בוס.. עכשיו, למה זה ככה
אם סופרבוס קיבלו זיכיון על איזור לוד, למה הם לא עושים את כל הקווים הפנימיים שם (אני לא מדבר על הקווים הבינעירוניים..) למרות שמעניין אותי עוד משהו בקווים הבין עירוניים של באר שבע. לפי מה שהבנתי מהפורום, אז הקווים לבאר שבע (380 ו- 370) נעשים ע"י אגד ומטרופולין. האם המחיר ששתי החברות לוקחות זהה בקווים אלו
לגבי החלק השני של השאלה
מחיר הנסיעה במטרופולין ובאגד בקווים 370 ו380 זהים לחלוטין... 13.70 ש"ח אם זכרוני אינו מטעני.
 

connex

Active member
נצל"ש

לגבי החלק השני של השאלה
מחיר הנסיעה במטרופולין ובאגד בקווים 370 ו380 זהים לחלוטין... 13.70 ש"ח אם זכרוני אינו מטעני.
נצל"ש
שמתי לב שהמחיר של הקווים האחרים מב"ש לת"א (351,353,371,369) גבוה יותר מהמחיר של 370,380 מדוע?
 

846

Active member
לפנ המון שנים שעוד עודדו את אזרחי

נצל"ש
שמתי לב שהמחיר של הקווים האחרים מב"ש לת"א (351,353,371,369) גבוה יותר מהמחיר של 370,380 מדוע?
לפנ המון שנים שעוד עודדו את אזרחי
ישראל להשתמש בתח"צ, הורידו את המחירים בכל הקווים הישירים, ב"ש,אשקלון,חיפה,י"ם.
 

846

Active member
אגד מבצע גם את קו 1 בלוד וחוץ מזה

שאלה שחשבתי עליה היום בלוד

אחרי שנסעתי בקו 6 של אגד לכיוון התחנה המרכזית שם
.. בכל מקרה, שמתי לב ש(אם אני לא טועה) רק הקו הזה בלוד הוא של אגד וכל השאר הם של סופר בוס.. עכשיו, למה זה ככה
אם סופרבוס קיבלו זיכיון על איזור לוד, למה הם לא עושים את כל הקווים הפנימיים שם (אני לא מדבר על הקווים הבינעירוניים..) למרות שמעניין אותי עוד משהו בקווים הבין עירוניים של באר שבע. לפי מה שהבנתי מהפורום, אז הקווים לבאר שבע (380 ו- 370) נעשים ע"י אגד ומטרופולין. האם המחיר ששתי החברות לוקחות זהה בקווים אלו
אגד מבצע גם את קו 1 בלוד וחוץ מזה
ל 461 יש איסוף והורדה בתוך לוד כך שהוא משמש גם לפנימי.
 

Shark Alarm

New member
אז מה הקטע של ההפרטה ../images/Emo26.gif

אגד מבצע גם את קו 1 בלוד וחוץ מזה
ל 461 יש איסוף והורדה בתוך לוד כך שהוא משמש גם לפנימי.
אז מה הקטע של ההפרטה

אם עדיין יש שם תחרות בין החברות בתחבורה פנימית
 

amirv

New member
תשכחו מכל הגיון

אז מה הקטע של ההפרטה

אם עדיין יש שם תחרות בין החברות בתחבורה פנימית
תשכחו מכל הגיון
קוים 370 ו-380 הם חלק מאשכול "באר שבע-תל אביב", אגד הסכים שכל הקוים באשכול זה יופרטו בתנאי שלא יאבד לגמרי את הישירים הרווחיים ובגלל זה הם פועלים בשתי החברות לסירוגין. בתמורה לעצם משרד התחבורה כפה עליו ועל מטרופולין הורדת מחירים דרסטית יותר בקוים הישירים. הסיבה שהקווים האחרים לא זולים היא שוב אגד. אגד הסכים להוזלת תעריפים בהפרטה רק בקטע הקו הקרוב לב"ש אבל בקטעים שמובילים נגיד מרחובות לת"א (קו 369 אם אני לא טועה) הוא לא הסכים שלמטרופולין יהיה מחיר זול יותרמקו מתחרה של אגד (נגיד 274), כי אז היתה נוצרת חס וחלילה תחרות אמיתית על מחיר. ומשרד התחבורה? לפעמים כדי לשחרר את הילדה משיני הרוטווילר צריך להקריב איזה חתול.
 

nitsansh

New member
369 נוסע דרך כביש החוף

תשכחו מכל הגיון
קוים 370 ו-380 הם חלק מאשכול "באר שבע-תל אביב", אגד הסכים שכל הקוים באשכול זה יופרטו בתנאי שלא יאבד לגמרי את הישירים הרווחיים ובגלל זה הם פועלים בשתי החברות לסירוגין. בתמורה לעצם משרד התחבורה כפה עליו ועל מטרופולין הורדת מחירים דרסטית יותר בקוים הישירים. הסיבה שהקווים האחרים לא זולים היא שוב אגד. אגד הסכים להוזלת תעריפים בהפרטה רק בקטע הקו הקרוב לב"ש אבל בקטעים שמובילים נגיד מרחובות לת"א (קו 369 אם אני לא טועה) הוא לא הסכים שלמטרופולין יהיה מחיר זול יותרמקו מתחרה של אגד (נגיד 274), כי אז היתה נוצרת חס וחלילה תחרות אמיתית על מחיר. ומשרד התחבורה? לפעמים כדי לשחרר את הילדה משיני הרוטווילר צריך להקריב איזה חתול.
369 נוסע דרך כביש החוף
המחיר של 369 בקטע מצומת כנות לת"א הוא יותר זול מ-371 שנוסע דרך רחובות...
 

Shark Alarm

New member
ומה לגבי לוד../images/Emo35.gif ../images/Emo26.gif

תשכחו מכל הגיון
קוים 370 ו-380 הם חלק מאשכול "באר שבע-תל אביב", אגד הסכים שכל הקוים באשכול זה יופרטו בתנאי שלא יאבד לגמרי את הישירים הרווחיים ובגלל זה הם פועלים בשתי החברות לסירוגין. בתמורה לעצם משרד התחבורה כפה עליו ועל מטרופולין הורדת מחירים דרסטית יותר בקוים הישירים. הסיבה שהקווים האחרים לא זולים היא שוב אגד. אגד הסכים להוזלת תעריפים בהפרטה רק בקטע הקו הקרוב לב"ש אבל בקטעים שמובילים נגיד מרחובות לת"א (קו 369 אם אני לא טועה) הוא לא הסכים שלמטרופולין יהיה מחיר זול יותרמקו מתחרה של אגד (נגיד 274), כי אז היתה נוצרת חס וחלילה תחרות אמיתית על מחיר. ומשרד התחבורה? לפעמים כדי לשחרר את הילדה משיני הרוטווילר צריך להקריב איזה חתול.
ומה לגבי לוד
 
הקווים העירוניים בלוד נשארו באגד

ומה לגבי לוד
הקווים העירוניים בלוד נשארו באגד
קו 11 הוא קו שמשותף לרמלה וללוד, ולכן הופרט כקו של רמלה. הקווים הפרבריים מלוד עברו ל"סופרבוס". הבינעירוניים נשארו גם כן ב"אגד", חוץ מקווים ליעדים ש"אגד" כבר לא נוסע אליהם (באר שבע ומודיעין).
 
תיקון: חוץ מקו 2

הקווים העירוניים בלוד נשארו באגד
קו 11 הוא קו שמשותף לרמלה וללוד, ולכן הופרט כקו של רמלה. הקווים הפרבריים מלוד עברו ל"סופרבוס". הבינעירוניים נשארו גם כן ב"אגד", חוץ מקווים ליעדים ש"אגד" כבר לא נוסע אליהם (באר שבע ומודיעין).
תיקון: חוץ מקו 2
 

846

Active member
תיסלח לי אבל אתה קצת מתבלבל....

תשכחו מכל הגיון
קוים 370 ו-380 הם חלק מאשכול "באר שבע-תל אביב", אגד הסכים שכל הקוים באשכול זה יופרטו בתנאי שלא יאבד לגמרי את הישירים הרווחיים ובגלל זה הם פועלים בשתי החברות לסירוגין. בתמורה לעצם משרד התחבורה כפה עליו ועל מטרופולין הורדת מחירים דרסטית יותר בקוים הישירים. הסיבה שהקווים האחרים לא זולים היא שוב אגד. אגד הסכים להוזלת תעריפים בהפרטה רק בקטע הקו הקרוב לב"ש אבל בקטעים שמובילים נגיד מרחובות לת"א (קו 369 אם אני לא טועה) הוא לא הסכים שלמטרופולין יהיה מחיר זול יותרמקו מתחרה של אגד (נגיד 274), כי אז היתה נוצרת חס וחלילה תחרות אמיתית על מחיר. ומשרד התחבורה? לפעמים כדי לשחרר את הילדה משיני הרוטווילר צריך להקריב איזה חתול.
תיסלח לי אבל אתה קצת מתבלבל....
מי שקובע את המחירים לאגד זה משרד התחבורה ולא אגד, ומשרד התחבורה הוא זה שמיתנגד להוריד מחירים בקוי אגד המקבילים לקווים של חברות אחרות ולכן המחירים שלהן זולים יותר ולא שווים לאגד.
 
../images/Emo45.gif

תיסלח לי אבל אתה קצת מתבלבל....
מי שקובע את המחירים לאגד זה משרד התחבורה ולא אגד, ומשרד התחבורה הוא זה שמיתנגד להוריד מחירים בקוי אגד המקבילים לקווים של חברות אחרות ולכן המחירים שלהן זולים יותר ולא שווים לאגד.
 
זו מדיניות ידועה

תיסלח לי אבל אתה קצת מתבלבל....
מי שקובע את המחירים לאגד זה משרד התחבורה ולא אגד, ומשרד התחבורה הוא זה שמיתנגד להוריד מחירים בקוי אגד המקבילים לקווים של חברות אחרות ולכן המחירים שלהן זולים יותר ולא שווים לאגד.
זו מדיניות ידועה
של הממשלה, ולא רק בתח"צ. כדי לפתוח את השוק לתחרות, הממשלה מאלצת את המונופולים לשעבר להפסיד. אותו דבר קורה למשל גם בקבוצת בזק (פלאפון, יס, בזק בינלאומי וכו'). משרד התקשורת מערים עליהם קשיים מיותרים בכל מבצע או מהלך של הורדת מחירים. להם יש את התירוץ שבזק היא חברה ממשלתית. משרד התחבורה, עם כל הכוח שלו, עושה אותו דבר עם הקואופרטיבים הישנים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה