שאלה של אשה אחרי לידה

אורora

New member
שאלה של אשה אחרי לידה

מישהי פה עשתה פיזוטרפיה של ריצפת האגן? היו לי בעיות בזמן ההריון השני ומכיוון שאני שוקלת שלישי בשיא הרצינות (נושא לשרשור ניפרד שיהיה לי כוח) ניראה לי שצריך לטפל בנושא. אשמח לטיפים.
 
כבר בהריון

התחלתי עם עבודת שרירים כך שלא סבלתי מזה בכלל
כשאת מפשתנת
, תעצרי. תספרי עד 10 ותמשיכי. שוב תעצרי, שוב תספרי ותמשיכי. ככה כמה פעמים ולמשך תקופה ואני מאמינה שזה יעזור. בכל אופן, זה מה שאני עשיתי. אין לי מושג איזה תרגילים אחרים יש.
 

אורora

New member
אני מעבר לזה

את זה עשיתי ולא עזר. בהריון הראשון היו בריחות קלות, בשני כבר הרבה יותר ( פרנסתי היטב את חברות הפדים למינהן). ברור לי שצריך לעשות משהו יותר "דרסטי" לקראת הריון נוסף.
 

דש1דש

New member
כהכנה ללידה הראשונה

יש לי שם של מישהי שמתמחה בזה - אם הטלפון שלה נשאר מלפני הלידה של הגדולה - בשמחה אתן לך. היא בתל אביב (די קרוב ללונדון מיניסטור) או לפחות היתה אז
 

אורora

New member
ללידה ראשונה?

היייי זו אני....מה לידה ראשונה? לא ניראה לך שכדאי ללכת קודם לקופת חולים. שמעת על מישהי שניסתה אותם?
 

דש1דש

New member
זה היה כקורס הכנה ללידה שלי

ההתמחות שלה זה בשיקום רצפת אגן אחרי לידה - אבל כקורס היא נותנת את הטיפים והכלים למנוע את הבעיות.... לא ניסיתי את קופת חולים - גם אין לי בכלל בעיה (בזכותה או בזכות הגנטיקה או בזכות הקיסרי - לא יודעת - עובדה. תודה לאל - זה נחסך ממני)
 

gezers

New member
אם את במכבי..

אז הם איומים בכל הנוגע לפזיוטרפיה, מאשרים רק איזה רבע טיפול וגם בשבילו את צריכה להמתין חודשים.. אמנם לא בדקתי לגבי הנושא שהעלית אבל הייתי צריכה בזמנו בשביל הידיים וזה היה פשוט מגוחך.. ויתרתי והלכתי לפרטי.. אגב, לא עזר..
 

Tin Tinn

New member
לא עשיתי

אבל שמעתי על זה. הכי כדאי לך לפנות לקופה לברר על פיזיותרפיסטית מומחית לשרירי רצפת האגן, ושלא ימכרו לך לוקשים כאילו כל פזיותרפיסטית טובה להכל. יש תרגילים מיוחדים ואפילו מכשיר מיוחד שאת מחדירה ולוחצת ויש צג שמראה לך את עוצמת הלחיצה (ולמעשה את חוזק השרירים) וכך את מוודאת שאת לוחצת נכון. כטיפול אחרי כל הלידות (אם תחליטי שאת לא רוצה הריון רביעי...) יש שיטת ניתוח שקושרת את רצפת האגן ומוודאת אי בריחת שתן. זה לאח"כ.
 

catנוע

New member
המכשיר המיוחד הוא

האפי-נו... כן, כן, זה מההריון...הוא משמש פיזיותרפיסטיות גם לחיזוק שרירי האגן אחרי הריון.
 

Tin Tinn

New member
מעולה, וגם הגיוני

שותפתי לחדר במחלקת יולדות נשבעה שרק בגלל שהתאמנה עם האפי-נו, עברה לידה מהירה יחסית (לידה ראשונה) וללא תפרים.
 

אורora

New member
ואני מכירה

כאלה שעברו איתו לידה ראשונה בקושי רב ועם הרבה תפרים. יש ויש
 

Tin Tinn

New member
טוב, ברור שלא כל מי שמשתמשת

תעבור לידה קלילה בלי תפרים, כי אחרת כולנו היינו משתמשות... תמיד יש כאלה שזה עוזר להן ויש כאלה שלא - ולכי תדעי, אולי גם בלי המכשיר היתה עוברת לידה קלה נטולת תפרים...
 

אורora

New member
אולייי

אני לא השתמשתי והיו לי לידות נוראיות. איך שהוא ניראה לי שהשימוש לא היה עוזר במיוחד.
 

catנוע

New member
אני בזמנו התייעצתי עם כמה מיילדות

ואחרי שהן כולן אמרו שרואים הבדל בלידות של נשים שכן השתמשו באפי-נו לעומת אלה שלא השתמשו, החלטתי להתאמן. באמת לא היו לי תפרים שם
(ילדתי בקיסרי)
 
למעלה