כן, יש בעיניי חשיבות רבה מבחינת פיתוח הרגלי הלמידה-
כל יום חוזרים מבית הספר, אוכלים, יש הפסקת טלויזיה, ולאחר מכן- יושבים ליד השולחן ופותחים את החומר הלימודי. אם יש שיעורים- מכינים, אם אין- אז זו הזדמנות טובה לחצי שעה של למידה- חזרה על חומר, קריאת טקטסים, בדיקת המשימות שהיו בכיתה, תרגול נוסף בחשבון/כתיבה/קריאה, קריאת ספר, או כל מלאכה אחרת שקשורה בלמידה.
הבת הגדולה נכנסה לבית הספר קוראת, כותבת, ויודעת חשבון- הכל ברמה של סוף א', וכך נהגתי- פשוט בשביל הרגלי הלמידה.
הבן עכשיו בגן חובה, וגם הוא ייכנס עם אותו ידע כמו הבת הגדולה, וגם איתו אעבוד על הרגלי הלמידה בדיוק באותה הצורה.
הבת הקטנה בת שנה, אז יש עוד זמן, אבל אנהג באותה דרך, כי אני מאמינה בזה.
זו השקעת מאמץ שמשתלמת- לכל הצדדים
שירה.
שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028