שאלה

big2small

New member
שאלה

קיבלתי זימון למבחנים של חיל המודעין וזה המקום האחרון שאני אלך לשרת בו מרצון ! עכשיו אני חייב ללכת למבחנים האלה ? ואם אני במקרה עובר אותם אז אין מצב שאני יוכל לשרת במערך הטכני של חיל האוויר ? אני אישית רוצה להישאר במערך הטכני של חיל האוויר לא בראש שלי ללכת למודיעין... תפקיד משעמם תחת (בטחון מידע) לפי העלון שקיבלתי זה ללוות עיתונאים בבסיס ולתחקר חיילים. אני מעדיף לקרוע את התחת על איזה F-16 כי זה יותר מעניין אחרת לא הייתי הולך להולץ בכלל.
 

אלכס ד

New member
מבחנים של חמ"ן

אם אני מבין נכון- אתה עדיין תלמיד של הולץ ומיועד לחיל האוויר. אם כך- ההזמנה למבחנים של חיל המודיעין הגיעה אליך לא בכוונה (החילות האחרים לא בדיוק מנהלים מאגר של מי שייך לאן, כשאתה עדיין בבית ספר, כנראה). אישית, אני לא חושב שיש לך בכלל האפשרות להגיע למבחנים האלה- היות ורשמית אתה שוחר של חיל האוויר- אלא אם חיל האוויר ישחרר אותך מרצונו. בזמנו, כשהייתי תלמיד בהולץ, כשהגיעו לחלק מאיתנו מכתבים מחיל המודיעין לכל מיני פרויקטים- אמרו לנו פשוט לזרוק אותם.
 

big2small

New member
אוקיי טוב לדעת

אבל את מי אני יכול לשאול בבית ספר בשביל להיות בטוח ? את המפקד של השלוחה ?
 

אלכס ד

New member
את מי לשאול

לדעתי, אין צורך לחפש את מפקד השלוחה. אפשר להסתפק גם במ"ע- ואם אי אפשר להשיג אותו- לשאול את אחד המדריכים שיברר את זה אצל מי שיודע.
 
למעלה