שאלה?

מצב
הנושא נעול.

H A G I T 909

New member
שאלה?
היום נסעתי בקו 92 באוטובוס מיוחד, עם פנים חדשות
נראה חבל"ז האוטובוס היה דומה לזה שdaf6 צילם (את התמונה לקחתי מהעמוד הראשון בפורום) זה האוטובוס שבתקן "יורו" שהבטיחו לנו כבר שנים???
 

gsx750f

New member
שאלה?
היום נסעתי בקו 92 באוטובוס מיוחד, עם פנים חדשות
נראה חבל"ז האוטובוס היה דומה לזה שdaf6 צילם (את התמונה לקחתי מהעמוד הראשון בפורום) זה האוטובוס שבתקן "יורו" שהבטיחו לנו כבר שנים???
בטח !
 

eggedan777

New member
הבית שימוש היה באגד קודם קו 100
כן.יפה
אני מאמין שלאט לאט יהפכו את אטובסים ללימזונות עם שירותים לנוחות נוסעים . כמו שכך יש ברכבות ובמטוסים פעם מה שאהבתי ברכבות זה קרון קיוסק ובאטובוס אהבתי את גשיה אחרוית (כרטיסנית) ובמטוס .לצערי הרב עדיין לא זכיתי בקונקרד _המהירה ביותר)
 
שאלה?
היום נסעתי בקו 92 באוטובוס מיוחד, עם פנים חדשות
נראה חבל"ז האוטובוס היה דומה לזה שdaf6 צילם (את התמונה לקחתי מהעמוד הראשון בפורום) זה האוטובוס שבתקן "יורו" שהבטיחו לנו כבר שנים???
כבר שנים יש אוטובוסים בתקן "יורו"
יש יורו 1, יורו 2, יורו 3 ולאחרונה גם יורו 4. ככל שהמס' גבוה יותר, הפליטה נקייה יותר.
 

Deanb

New member
כבר שנים יש אוטובוסים בתקן "יורו"
יש יורו 1, יורו 2, יורו 3 ולאחרונה גם יורו 4. ככל שהמס' גבוה יותר, הפליטה נקייה יותר.
מה הכי גבוה שמשתמשים בירושלים ות"א
והאם ממשיכים להכניס כאלה למאגר? אני יודע על קו 26 בת"א שאוטובוסיו הוחלפו בכאלה... האם כולם יוחלפו לכאלה בקרוב?
 
מה הכי גבוה שמשתמשים בירושלים ות"א
והאם ממשיכים להכניס כאלה למאגר? אני יודע על קו 26 בת"א שאוטובוסיו הוחלפו בכאלה... האם כולם יוחלפו לכאלה בקרוב?
יורו 4 הכי גבוה וכרגע מי שמפעילה את הצי הגדול
ביותר של יורו 4 היא דן שממשיכה להכניס כל יום כמה מכונות חדשות. לאגד אין בי-ם אוטובוסי יורו 4 ולמטרופולין יש שניים.
 

Deanb

New member
יורו 4 הכי גבוה וכרגע מי שמפעילה את הצי הגדול
ביותר של יורו 4 היא דן שממשיכה להכניס כל יום כמה מכונות חדשות. לאגד אין בי-ם אוטובוסי יורו 4 ולמטרופולין יש שניים.
האם המטרה של דן היא
שבסוף כל המערכת תיסע על יורו 4?
 

JayZed

New member
האם המטרה של דן היא
שבסוף כל המערכת תיסע על יורו 4?
מה פתאום?
הכוונה היא לחדש את צי האוטובוסים, כמו תמיד. אין שום כוונה לזרוק את צי היורו 1, 2 ו-3 עד שיגיע זמנו של כל אוטובוס ספציפי מהם. חוץ מזה, יורו 4 זה כבר לא כזה שוס, באירופה עוד שנתיים נכנסת לכח התקנה המחייבת יורו 5.
 

jan777

New member
יורו 4 הכי גבוה וכרגע מי שמפעילה את הצי הגדול
ביותר של יורו 4 היא דן שממשיכה להכניס כל יום כמה מכונות חדשות. לאגד אין בי-ם אוטובוסי יורו 4 ולמטרופולין יש שניים.
איפה יש לאגד אוטובוסי יורו 4 חוץ מת"א?
ולמה הירושלים אגד משתמשת באוטובוסים יותר מזהמים? כמו המיפרקיות הישנות...
 

JayZed

New member
איפה יש לאגד אוטובוסי יורו 4 חוץ מת"א?
ולמה הירושלים אגד משתמשת באוטובוסים יותר מזהמים? כמו המיפרקיות הישנות...
דווקא בת"א האוטובוסים יותר מזהמים מי-ם
לאגד אין יורו 4 בירושלים כי אין להם בינתיים עירוניות יורו 4, הן בהזמנה. ודן, עם כל הכבוד להם על היורו 4 החדשים, עדיין מפעילים אוטובוסים מדגמי SL ומפרקיות SG, שהם בכלל לא עומדים בתקני יורו. כל המפרקיות הישנות בירושלים עומדות בתקן יורו 1.
 
דווקא בת"א האוטובוסים יותר מזהמים מי-ם
לאגד אין יורו 4 בירושלים כי אין להם בינתיים עירוניות יורו 4, הן בהזמנה. ודן, עם כל הכבוד להם על היורו 4 החדשים, עדיין מפעילים אוטובוסים מדגמי SL ומפרקיות SG, שהם בכלל לא עומדים בתקני יורו. כל המפרקיות הישנות בירושלים עומדות בתקן יורו 1.
כנראה שלא היית בתל-אביב הרבה זמן
כמות ה-SL וה-SG שנותרה בדן מזערית. בשני הדגמים גם יחד נותרו עשרות בודדות של אוטובוסים שהולכים ונגרטים מדי יום.
 

jan777

New member
כנראה שלא היית בתל-אביב הרבה זמן
כמות ה-SL וה-SG שנותרה בדן מזערית. בשני הדגמים גם יחד נותרו עשרות בודדות של אוטובוסים שהולכים ונגרטים מדי יום.
וחבל האמת

איך אני אוהב את המיפרקיות הישנות. כשנוסעים בזה תמיד אתה מרגיש נסיעה אותנטית באוטובוס כי הן מרעישות ו...אין על המזגן שלהן...!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה