שאלה?

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member

חבל...אני רמגיש שלא ניצלתי אותם מספיק חחח
הם עדיין נמצאים. אתה עדיין יכול לנצל אותם.
 

JayZed

New member
כנראה שלא היית בתל-אביב הרבה זמן
כמות ה-SL וה-SG שנותרה בדן מזערית. בשני הדגמים גם יחד נותרו עשרות בודדות של אוטובוסים שהולכים ונגרטים מדי יום.
אני בת"א בערך כל יומיים-שלושה, ויש המון SG
בשימוש, רק היום ראיתי 6 מכונות נפרדות - וזה כולה מעמידה של 10 דק' בעזריאלי.
 

jan777

New member
אני בת"א בערך כל יומיים-שלושה, ויש המון SG
בשימוש, רק היום ראיתי 6 מכונות נפרדות - וזה כולה מעמידה של 10 דק' בעזריאלי.
אני אגיד משהו אבל זו דעתי
אני מרגיש שיש ימים שרק SG פועלות ורואים רק אותן ויש ימים שניראה שהן פשוט ניכחדות- אין זכר.
 
יש בערך 55-65 SG ובערך 20 SL אם אני לא טועה
שזה עדיין מיעוט שבמיעוט
מהאוטובוסים של דן. ואם נזכור כי ה-SG וה-SU משמשות על פי רוב כאוטובוסים רזרבים או כתגבורים בשעות העומס, יהיה נכון לומר כי נדיר יותר ויותר לראות אותם ברחובותנו. (ואוסיף למרות הזכרונות היפים: וטוב שכך).
 

ynon40

New member
יש בערך 55-65 SG ובערך 20 SL אם אני לא טועה
אם אתה אומר שיש 55-65 אוטבוסים
מהסוג הזה, ולאט לאט הם נעלמים מהרחובות, וגם ין את אותם גדמים במוזיאון, לא עדיף שככל אחד מאיתנו יתרום סכום סמלי של כסף, תקנו את אחת מהמפרקיות ההלו, ותשימו אותה במוזיאון האוטובוסים של אגד (כמובן באישור מראש) שיהיה מה להראות לילדים שלנו?? ואותו הדבר להראות לעשות לsl??
 

Yaron Cr

New member
אם אתה אומר שיש 55-65 אוטבוסים
מהסוג הזה, ולאט לאט הם נעלמים מהרחובות, וגם ין את אותם גדמים במוזיאון, לא עדיף שככל אחד מאיתנו יתרום סכום סמלי של כסף, תקנו את אחת מהמפרקיות ההלו, ותשימו אותה במוזיאון האוטובוסים של אגד (כמובן באישור מראש) שיהיה מה להראות לילדים שלנו?? ואותו הדבר להראות לעשות לsl??
הנה ה-SL של המוזיאון

בנוגע ל-SG, לי אין בעיה להרים תרומה, ואני מאמין שגם לחברים אחרים בפורום. העניין הוא שאין כל כך הרבה מקום במוזיאון אם בכלל, מה גם שיש אוטובוסים ברחבי המדינה שכרגע זקוקים יותר לשיקום ושימור.
 

jan777

New member
אם אתה אומר שיש 55-65 אוטבוסים
מהסוג הזה, ולאט לאט הם נעלמים מהרחובות, וגם ין את אותם גדמים במוזיאון, לא עדיף שככל אחד מאיתנו יתרום סכום סמלי של כסף, תקנו את אחת מהמפרקיות ההלו, ותשימו אותה במוזיאון האוטובוסים של אגד (כמובן באישור מראש) שיהיה מה להראות לילדים שלנו?? ואותו הדבר להראות לעשות לsl??
אתה ממש רציני?
 

JayZed

New member
שאלה?
היום נסעתי בקו 92 באוטובוס מיוחד, עם פנים חדשות
נראה חבל"ז האוטובוס היה דומה לזה שdaf6 צילם (את התמונה לקחתי מהעמוד הראשון בפורום) זה האוטובוס שבתקן "יורו" שהבטיחו לנו כבר שנים???
כל האוטובוסים באגד, כולל הישנים, עומדים בתקן
יורו (הישנים בתקן יורו 1, החדשים יותר בתקני יורו 2 או 3). יש גם מספר אוטובוסים נסיוניים בתקן יורו 4. הזמנה של של עירוניות יורו 4 נמצאת, ע"פ השמועות, בהרכבה. כרגע, אין שום הבדל בין הנמוכי רצפה הישנים יותר לבין אלה עם החזית החדשה לצעט העיצוב, מתחת לחזית זה אותו האוטובוס.
 

jan777

New member
כל האוטובוסים באגד, כולל הישנים, עומדים בתקן
יורו (הישנים בתקן יורו 1, החדשים יותר בתקני יורו 2 או 3). יש גם מספר אוטובוסים נסיוניים בתקן יורו 4. הזמנה של של עירוניות יורו 4 נמצאת, ע"פ השמועות, בהרכבה. כרגע, אין שום הבדל בין הנמוכי רצפה הישנים יותר לבין אלה עם החזית החדשה לצעט העיצוב, מתחת לחזית זה אותו האוטובוס.
והעיצוב החדש החזיתי של דן זה יורו 4?
 

jan777

New member
אכן כן
דווקא העיצוב החדש של אגד הוא לא יורו 4. שלא נדבר על זה שזה לא מתקרב בכלל ל-Lion's City.
בואנה אבל הם ממש דומים
חוץ מהווישרים ואיפה שכתוב הקו הם ממש ממש אותו דבר. איך זה ככה?
 

Yaron Cr

New member
בואנה אבל הם ממש דומים
חוץ מהווישרים ואיפה שכתוב הקו הם ממש ממש אותו דבר. איך זה ככה?
לא רק
דבר ראשון בדן העיצוב הפנימי שונה לגמרי, השלדה מדגם אחר והמנוע מדגם D-20 יורו 4. באגד ,לא רק שהמנוע לא עומד בתקן יורו 4 (3) אלא גם העיצוב הפנימי נשאר אותו דבר. הכסאות עדיין בגדר קרשים, פתחי המיזוג עדיין מכוערים ומבנה שלט העצור פשוט מכוער. יש כאלו שקוראים למרכב "אותה גברת בשינוי אדרת" - אני טוען שהרסו אותו. מוטב היה שלא היו בונים את המרכב החדש עד שלא היו מתאימים את השלדות לתקן יורו 4 ובונים את המרכב כמו שצריך, כמו בדן.
 

jan777

New member
לא רק
דבר ראשון בדן העיצוב הפנימי שונה לגמרי, השלדה מדגם אחר והמנוע מדגם D-20 יורו 4. באגד ,לא רק שהמנוע לא עומד בתקן יורו 4 (3) אלא גם העיצוב הפנימי נשאר אותו דבר. הכסאות עדיין בגדר קרשים, פתחי המיזוג עדיין מכוערים ומבנה שלט העצור פשוט מכוער. יש כאלו שקוראים למרכב "אותה גברת בשינוי אדרת" - אני טוען שהרסו אותו. מוטב היה שלא היו בונים את המרכב החדש עד שלא היו מתאימים את השלדות לתקן יורו 4 ובונים את המרכב כמו שצריך, כמו בדן.
אתה צודק בהחלט!
זה טיפשי לעשות דבר כזה כמו שהם עשו.
 

JayZed

New member
לא רק
דבר ראשון בדן העיצוב הפנימי שונה לגמרי, השלדה מדגם אחר והמנוע מדגם D-20 יורו 4. באגד ,לא רק שהמנוע לא עומד בתקן יורו 4 (3) אלא גם העיצוב הפנימי נשאר אותו דבר. הכסאות עדיין בגדר קרשים, פתחי המיזוג עדיין מכוערים ומבנה שלט העצור פשוט מכוער. יש כאלו שקוראים למרכב "אותה גברת בשינוי אדרת" - אני טוען שהרסו אותו. מוטב היה שלא היו בונים את המרכב החדש עד שלא היו מתאימים את השלדות לתקן יורו 4 ובונים את המרכב כמו שצריך, כמו בדן.
זו לא הייתה בחירה שלהם. MAN הפסיקו לייצר את
כיסויי הפלסטיק של החזית הקודמת, כך שמפעלי ההרכבה היו חייבים לעבור לחזית החדשה. מכייוון שזה קרה באמצע הזמנה שוטפת של אגד, האוטובוסים המאוחרים יותר מההזמנה הזו נבנו כך - לא לכאן ולא לכאן.
 

jan777

New member
זו לא הייתה בחירה שלהם. MAN הפסיקו לייצר את
כיסויי הפלסטיק של החזית הקודמת, כך שמפעלי ההרכבה היו חייבים לעבור לחזית החדשה. מכייוון שזה קרה באמצע הזמנה שוטפת של אגד, האוטובוסים המאוחרים יותר מההזמנה הזו נבנו כך - לא לכאן ולא לכאן.
זה לא פייר בשביל אגד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה