שאלה ...

שאלה ...

שלום רב . יש לי שאלה קטנה שמעניינת אותי . כמובן שהננו שומעים על מקרי פרקינסון לרוב רק אצל מבוגרים וקשישים . השאלה שלי היא האם צעירים גם יכולים לחלות בה ? בני נוער ? ילדים ? תודה מראש
 
תודה ...

השאלה שלי נובעת מהעניין הפרטי שלי . כבר תקופה של כמה שנים שיש בי פחד שאני מתחיל לפתח את המחלה . רעידות (לפעמים דרסטיות בידיים), מצבי רוח רעים(ניסו לקשר את זה לבלוטת התריס , ללא הצלחה) , קפיאות מדיי פעם , כבד , אי יציבות (עד נפילה פעם אחת והתעלפות) , זיכרון לקוי ביותר וכדומה . הרבה רופאים ניסו לעלות על הבעייה אבל ללא הצלחה . הבנתי שרוב הרופאים לא ממש מצליחים להבין שזאת מחלת הפרקינסון עד שלב מאוחר יחסית , לכן חי בי הפחד שאולי זה סימפטומים של תחילת המחלה .
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo79.gif אני לא רופא ../images/Emo15.gif../images/Emo18.gif

אבל זה כבר נשמע שלב מתקדם, אתה בטוח שאתה לא מדביק לעצמך את התסמינים האלה ?
 

Southparking

New member
../images/Emo175.gifממתי זה התחיל לך?

כי פרקינסון לפי מה שידוע לי נהיה בזמן שכמיליון תאי מוח מתים בו זמנית ואצל אנשים צעירים יחסית זה יכול לקרות בגלל מצב רוח ממש אבל ממש רע, הרבה יותר רע מאשר לב שבור או מוות. אגב לפי מה שידוע לי מחלת הפרקינסון לא מתחילה מקטן והולכת לגדול, אם כבר אז היא מתחילה ישר ואז אחרי כמה שנים יכולה אחרי יום להיות יותר קשה בבת אחת.
 
במקום לפחד לך להבדק

לפחד לא עוזר כי בנתיים המחלה מתקדמת. דווקא אם תאובחן תוכל לקבל תרופות שעשויות לעצור את התקדמות המחלה. יש מרפאות חוץ להפרעות בתנועה בבתי החולים -אפשר לבקש מרופא המשפחה הפניה למרפאות -ושם יש רופאים שזו ההתמחות שלהם.
 
עוד לא ...

כשאני אחזור ארצה בעוד שבועיים , אני יתחיל להזיז דברים בצורה יותר רצינית . תודה על העזרה .
 

דש1דש

New member
אתה מעט צעיר - אבל בסך הכל

הכל יכול ליהיות - שווה ללכת למומחה (אם אתה רוצה אפשר להמליץ לך במסר) ולבדוק - ולו כדי לנקות את הראש
האם יש לך במשפחה מישהו שחולה? האם היתה לך חשיפה לחומרים שחשודים כמעוררי פרקינסון?
 

דש1דש

New member
יש רעלנים

לדוגמא - חמרי ריסוס שאם הם באים במגע עם העור הם חודרים לגוף. פעם ריססו איתם בלי הגנה..... ויש עוד
 

mic26

New member
חומרים מעוררי פרקינסון

תרופות פסיכיאטריות מעוררות פרקינסון - תרופות שמסייעות למצבים של סכיזופרניה, הזיות ועוד. מצד שני, התרופות שניתנות לחולי פרקינסון עלולות לגרום להזיות. גם הרעלת מתכות, בעיקר אלומיניום, עלולה לגרום לפרקינסון. האלומיניום פשוט "מתיישב" במוח. לכן מומלץ להימנע מבישול בסירי אלומיניום.
 
למעלה