שאלה?

geni82

New member
שאלה?

שלום, אני ג'ני. סטודנטית לחינוך מיוחד במכללת אחווה. בחינוך לילדים עם לקות שמיעה מוכרות ארבע שיטות תקשורת עיקריות, (הגישה האוראלית, הגישה המנואלית, הגישה הכוללנית, הגישה הדו-לשונית) המתבצעות בשני ערוצי תקשורת: הידני, והמדובר. לכל שיטה ישנם יתרונות וחסרונות. אני מעוניינת לדעת מהם שיקולי הדעת המופעלים בבחירת הדרך ומי הארגון שעוזר ומנגיש מידע על השיטות הקיימות לחינוך ילדיכם כבדי השמיעה.עד כמה דעתכם כהורים קובעת בבחירה זו? האם היו קשיים שנתקלתם בהם בשימוש של הגישה? אם כן, מהם? תודה מראש על התייחסותכם ג'ני
 

SummerSpirit

New member
אולי תרגעי?

גם ככה אף אחד כמעט לא כותב כאן. אם אין לך תשובה בשבילה, פשוט אל תעני.
 
אולי אל תגידי לי מה לעשות??

הרי יש אותם אנשים ששואלים אותם שאלות אז קצת לדפדף למטה וימצאו תשובות..ררר...
 

SummerSpirit

New member
בואנה קרן הפעם באמת תרגיעי

אין לך שום זכות להתנפל על בנאדם ששואל שאלות פה. אולי היא חדשה והיא לא דפדפה למטה? אולי היא בכלל לא ידעה שיש כאן שאלה כזאת כבר. תירגעי!
 

המרחפת

New member
ג'ני שלום

כאן גולשים (בערך) הילדים לקויי השמיעה ולא הוריהם. הפורום היחיד שאני מכירה להורים לילדים לקויי שמיעה הינו פורום סגור ואינני מכירה מקום אחר שאפשר להפנות אותך אליו. השאלה היחידה שאני יודעת לענות עליה היא "מי הארגון שעוזר ומנגיש מידע על השיטות הקיימות לחינוך ילדיכם כבדי השמיעה", והתשובה היא ארגון שמע. שיהיה לך בהצלחה בלימודים.
 
למעלה