שאלה

Shadow22

New member
שאלה

ביום חמישי יש לי טיול שמתחיל בשעה 7:00 ומסתיים ב- 24:00. איני מעוניין ללכת לטיול הזה אבל המורה איימה שמי שלא יגיעה ייאלץ להביא את הוריו לבית הספר. השאלה שלי היא כזאת: האם למורה מותר לעשות דבר כזה? ובמידה שלא, האם היא תוכל לתת לי עונש יותר חמור אם אני לא אביא את הורי לבית הספר? (אני בכיתה י"ב, אם זה משנה.
 

מיכל שב

New member
אני מניחה שהטיול מאורגן ע"י בית הספר

ולכן הוא טיול חובה. ככזה, אתה מחוייב להשתתף בו. מדוע אתה לא מעוניין לצאת לטיול? לגבי העונש - אני מניחה שאתה יכול להסתכן גם בהשעייה.
 

Shadow22

New member
הממ

זה טיול שכל בתי הספר ברמת-גן יוצאים אליו באותו היום (זה נעשה רק ברמת-גן), זה יום שמסביר על החיליות וזה ממש לא מעניין אותי מכיוון שאני כבר בטוח ב-100% לגביי איפה אני רוצה לשרת, חוץ מזה תיכננתי כבר דברים ליום חמישי ואני לא רוצה לבזבז את כל היום שלי בטיול הזה. האם את בטוחה שהם יכולים להכריח אותי לבוא? (או לתת עונש?). תודה מראש.
 
בנוגע לשאלתך....

כמדומני שלמורה שלך, מותר לעשות כל מה שהיא חפצה בו ובנוגע למצבך להשעות אותך/ או לזמן את הורייך לשיחה, תקני אותי אם אני טועה מיכל אבל אני חושב שילד זה אינו מרבה ביציאות חוץ ביתספריות ולכן אנא הכריחי אותו לצאת. יחזקאל!
 
בנוגע לתשובתי...

מיכל, אנא אל תתייחסי לתשובתי ברצינות, פשוט בני כרגע בגיל הטיפשעשרה ומרבה לעשות בדיחות על חשבוני
 
שוב אני מצטער על התשובה(הקודמת)

אנא אל תתיחסי אליה ולפי דעתי, יציאה שכוללת כל כך הרבה שעות אינה צריכה ליהיות מחויבת לילדים ואני לא חושב שיקרה משהו אם הוא יבריז, אני אישית הברזתי רבות שהייתי בבית ספר, אוך אלו היו זמנים
 

מיכל שב

New member
אני לא מסכימה עם הדברים

אני מניחה שיש סיבה על פיה אותו יום חיילות נפרש על פני יום שלם. אני בטוחה שלמרות ש"הצל" יודע איפה הוא הולך לשרת, כדאי לו לשמוע מה יש לחיילות האחרים להציע לו. החיים שלנו מזמנים לנו לא מעט הפתעות ותמיד כדאי להיות מוכנים. (כשהייתי בת 18 בן זוגי דאז היה אמור להתגייס לצנחנים וערב לפני הגיוס הוא עבר ניתוח אפנדיציט. לצנחנים הוא כבר לא הגיע, אבל התותחנים הרוויחו בחור איכותי). גם אתה בטח יודע שגם אם לא מצטרפים לטיולים - אז התלמידים מחוייבים להגיע למוסד החינוכי והם לא מקבלים יום חופשי במקום.
 

זהבה נ

New member
טיול הוא חלק מתוכנית הלימודים

ורק אם אתה חולה ולא תגיע לבית הספר ויש אתך אישור רופא אזי באותו שיקול לא תוכלו להגיע לטיות שהוא (לצערך) חלק מתוכנית הלומודים של בית הספר והכיתה. צר לי לבשר לך אבל כפי שחובה עליך להגיע ללימודים כך גם להגיע לטיולים.
 
למעלה