שאלון סופ"ש

  • פותח הנושא m757
  • פורסם בתאריך

m757

New member
שאלון סופ"ש ../images/Emo73.gif

שם:
גיל:
מגורים:
אלבום השבוע:
שיר השבוע של קורין:
שיר השבוע לא של קורין:
שיר לפתוח איתו את השבוע הקרוב:
מצב הרוח שלי עכשיו:
הרגע הטוב בשבוע:
הרגע הפחות טוב בשבוע:
סיכום השבוע במשפט אחד:
תכניות לשבוע הבא:
ציטוט השבוע (מתוך שיר\ספר\טלויזיה\כל דבר אחר) :
תמונה:
 

tomerldt

New member
:)

שם: תומר גיל:18 וחצי מגורים: ירושלים (אפשר גם להגיד חיפה, לא?) אלבום השבוע: אני נשאר על פירות אסורים! עד שיהיה לי אותו! שיר השבוע של קורין: החיים בורוד שיר השבוע לא של קורין: הכעס - בביצוע של טל גורדון שיר לפתוח איתו את השבוע הקרוב: עוף גוזל, סתם כי אני בחיל האוויר מצב הרוח שלי עכשיו: מצוין!!! הרגע הטוב בשבוע: כל השבוע הזה בעיקרון, קשה להחליט על חלק אחד מתוכו! הרגע הפחות טוב בשבוע: ממ... שגיליתי שאני לא אוכל להגיע לכמה הופעות שממש רציתי להיות בהן! סיכום השבוע במשפט אחד: אני אוהב את הבסיס שלי! אני אוהב את הצבא! אני אוהב את השירות שלי! תכניות לשבוע הבא: מתחיל קורס, כנראה טכנאי F16 דרג א', ספק אם זה אומר משהו למישהו אבל אני בעצם מעביר ביקורות ובדיקות למטוסי F16 לפני כל המראה ואחרי כל נחיתה ונותן אישור להמראת המטוס. (אני לא מתקן אותם, סתם לידע כללי :) ) ציטוט השבוע (מתוך שיר\ספר\טלויזיה\כל דבר אחר) : "פוחד לעלות ותמיד מחדש נופל..." תמונה: בהזדמנות אחרת אני מבטיח
 

m757

New member
../images/Emo202.gif

שם: מיכל גיל: 16 מגורים: ירושלים אלבום השבוע: שירים ליואל - רונה קינן
שיר השבוע של קורין: לחיות שיר השבוע לא של קורין: נמס בגשם
שיר לפתוח איתו את השבוע הקרוב: שיר הנוצות - רונה קינן מצב הרוח שלי עכשיו: טוב הרגע הטוב בשבוע: היה שבוע נחמד, לא היה משהו מיוחד. הרגע הפחות טוב בשבוע: שגיליתי שתומר לא יבוא איתי לכמה הופעות שרצינו להיות בהן !
תכניות לשבוע הבא: מתכונת במתמטיקה, בגרות באנגלית ויום הסטודנט - הופעות של שלום חנוך, יהודית רביץ וכאלה.. ציטוט השבוע (מתוך שיר\ספר\טלויזיה\כל דבר אחר) : "קווולוות חלבבב מחפשים.. נה נה נה נה? "
 
../images/Emo168.gif

שם:דנה גיל:25 וחצי מגורים: י אלבום השבוע:אין משהו מסויים שיר השבוע של קורין: מדרגות שיר השבוע לא של קורין:אהבה שיר לפתוח איתו את השבוע הקרוב: מצב הרוח שלי עכשיו:בסדר גמור הרגע הטוב בשבוע:המממ לג בעומר הרגע הפחות טוב בשבוע:היום-ניכנסה לי לטאה לחדר סיכום השבוע במשפט אחד:היה טוב תכניות לשבוע הבא: הממ אין הרבה ציטוט השבוע (מתוך שיר\ספר\טלויזיה\כל דבר אחר) : תמונה:
 
למעלה