שאלות במסגרת טיפולי פוריות לילד שני

journe y

New member
דווקא עושה רושם מקריאה אותן

שהביוקרטיה כן הייתה מורכבת. מדובר בהליך מורכב ומסורבל אם עושים אותו עצמונית, צריך לקבל אישורים מכל מיני גופים והכל צריך לעשות בעצמך, צריך להבין בו ולגלות בקיאות, נדרשת עבודה מאומצת ובלבול שכל לא קטן. חושבת שזה מתאים לנשים בודדות, אם בכלל. הטיפולים גם ככה מורכבים, ולכן מיותר לסבך גם אם חוסכים כסף. הזמן והאנרגיה שלנו גם שווים כסף ולא תמיד אנחנו לוקחים זאת בחשבון. כשמישהו עושה את כל הסידורים עבורנו ודואג לניירת ומתקשר עם חו״ל ועם כל הגופים הרלוונטיים עבורנו הרי שזה שווה שקט נפשי ועליו אין תג מחיר.
 

אורנה1611

New member
שאלות במסגרת טיפולי פוריות לילד שני

היי,

אני בת 40.5 (נוטה ל-41), אם לילד מתוק בן שנה ו-4 חודשים שנולד מתרומת זרע.
בתקופה האחרונה אני בתהליך של טיפולי פוריות לילד השני, אחרי שאיבה אחת ושלוש החזרות שלא צלחו (החזרה אחת, אחרונה, הביאה להריון שהסתיים לצערי אתמול בהפלה טבעית, בשבוע 5).
שאלות לי אליכן:
1. מכיוון שנותרה לי רק מנת זרע אחת בבנק הזרע , ואני סקפטית אם המנה הזו תניב הריון, אני כבר חושבת על צעדיי הבאים. הילד שלי הוא ממנת זרע שייבאתי מחו"ל, דרך הבנק הפרטי קריובנק, אבל החלטתי שלא אייבא יותר דרכם בשל העלות הגבוהה. כבר הוצאתי די והותר כסף על זה... מצד שני, אני החלטית לגבי זה שאני מעוניינת בייבוא מחו"ל בלבד. לבעלות הניסיון מביניכן, מאיזה בנק זרע ציבורי כדאי לייבא מחו"ל (וספציפית דנמרק)? תל השומר? איכילוב? אסף הרופא? אני לא הכי מתמצאת בזה, אשמח להכוונה!
הבנתי שעלויות הייבוא מבנק זרע ציבורי נמוכות משמעותית...בכל מקרה, מקווה שמנת הזרע שנותרה לי תספיק, ושאני לא אזדקק לרכישת מנות נוספות.

2. יש פה בנות שהצליחו להרות בסביבות הגיל שלי? אני אשמח לשאוב קצת עידוד, כי אני מאוד מאוד רוצה ילד נוסף וקצת מאוכזבת מהתוצאות העגומות של הסבבים האחרונים.

תודה מראש
 

אמאנחל

Member
מנהל
שיהיה בהצלחה


יש הרבה שהצליחו בגיל שלך.
&nbsp
לא מתמצאת בבנקים מחו"ל, אז רק אאחל שיצליח במהרה.
 

nhrc3

New member
אני ייבאתי דרך איכילוב מקריוס דנמרק

היה מאוד נוח ומהיר. עלה לפני שנתיים 3000 שח ואכן היה זול משמעותית מהבנקים הפרטיים על אותו השירות בדיוק
 

journe y

New member
המלצתי החמה: בשום אופן לא לחלק מנה

בייחוד אם מדובר במנה מחו״ל שהינה יקרה. לא מזמן נדרשתי לעניין זה וזוהי המסקנה החד משמעית שהתקבלה. משיחות עם אמבריולוגים (גם אלו שעובדים במעבדה שבה אני מטופלת וגם כאלה שאין להם שום קשר אליי בשום צורה שהיא ושלא מטפלים במנות שלי) זהו ההסבר שקיבלתי: כדי לחלק מנה אחת/לגרד חצי מנה יש להפשיר את כל המנה (גם אם הפשרה חלקית), את החלק הנותר שהופשר חלקית ובו לא משתמשים צריך כמובן להקפיא שוב ואז בטיפול הבא מפשירים שוב. ההפשרות וההקפאות החוזרות פוגעות מאוד בתאי הזרע. יוצא שניסינו לקצץ בהוצאות אבל בסוף פגענו במנה עצמה וכמובן גם בסיכויי הצלחת הטיפול ולמעשה הפסדנו כפול גם כסף וגם את איכות המנה שפגעה בטיפול. לסיכום לא מומלץ בכלל לגרד מנה. אנחנו משקיעות כ״כ הרבה כספים והקיצוצים אסור שיהיו על חשבון איכות והצלחת הטיפול, אחרת מה יצא לנו מזה?! זה בכלל לא המקום לקצץ בהוצאות. מנה אחת לטיפול אחד. הזמנתי מחו״ל דרך ציבורי ובתקופה האחרונה, מוזמנת לפנות במסרים.
 

אורנה1611

New member
תודה על תשובותיכן. משום מה יש לי הרגשה...

מקריאת ההודעות בפורום זה, שרוב הבנות כאן ייבאו מהבנק הדני (כולל אני, אגב), ובכלל הרגשתי היא שיש פה רוב לייבוא מחו"ל, למרות העלות היקרה. בסוף עוד נגלה שהילדים שלנו אחאים
 
למעלה