שאלות בנוגע לטריאתלון ראשון

odr87

New member
שאלות בנוגע לטריאתלון ראשון

אהלן לכולם וחג שמח, אז ככה אני מעוניין להיכנס לעולם הטריאתלון בשנה הקרובה ואני מתלבט בכמה כסף להשקיע בסיפור הזה לטריאתלון ראשון.. מבחינה כספית אין כל כך בעיה האם לרכוש אופניים חדשים או יד שנייה האם לקנות טריינר ואיירובר ? האם להשקיע בחליפת טריאתלון טובה? האם התוכנית לתריאטלון ספרינט באתר טובה מספיק כהכנה ? וכמובן האם לקחת כמה שעורים בשיטת TI...? המון קושיות .. :) בתודה מראש אוהד.
 

foggy1

New member
ניסיון להסבר

יש המון מה לכתוב. בגדול הדבר הנכון הוא להצטרף לקבוצת טריאתלון, המאמן ינחה אותך מה השלבים הנכונים לבצע.
 

yossic007

New member
התחלה של תשובות להתחלה

1. כמה כסף? כמה שפחות. 2. אופניים? אפשר אופני כניסה חדשות (הנחות בסוף השנה...). אני עשיתי את הראשון עם אופניים של חבר. 3. טריינר? לא. 4. אירובר? לא. 5. חליפה? לא - קנה מכנסי טריאתלון. 6. TI? לאו דווקא, אבל התאמן בשחיה. זו דעתי בלבד, וכמוה (אך שונות) יש כמספר המשתתפים בפורום הזה. תתאמן בזהירות, אל תקפוץ מעל לפופיק. בהצלחה.
 

statler

New member
מחזק ומוסיף

אין גבול לכסף שאפשר להוציא -> תציב לעצמך גבול ותראה אם אתה עומד בו. אני את הטרי הראשון עשיתי בפחות מ5000 שקל - מתוך זה 4000 על אופניים חדשות (+קסדה, בקבוק,...) שהיו במבצע כי היו מלפני שנתיים. הם מאלומיניום, לא קרבון, ולא קניתי נעליים עם קליטים. שחיתי חזה, לא השתמשתי במאמן אבל כן התאמנתי חצי שנה במתינות וכל פעם שהיה קשה ויתרתי לעצמי. בננות ותמרים שמשו לי אחלה ג'לים. אמנם הגעתי אחרון אבל לפחות לא נפצעתי בדרך וסיימתי את הריצה בהרגשה סבבה. בשנה השנייה זה כבר סיפור אחר - הלכתי על הכל (TI, קליטים, ועוד ועוד) - אבל חוץ ההרגשה המגניבה של לקנות דברים ולהשוויץ בארוחת הערב זה לא באמת מוסיף (אלא אם כן אתה באמת מעלה את כמות ואינטנסיביות האימונים במקביל). לסיכום: TI, נעליים עם קליטים, חליפות למיניהם זה הכל מותרות וסבבה אבל לא חובה כדי לעשות טריאתלון ראשון. דרור
 

Gooli32

New member
כמה שפחות בהתחלה

אם לא עשית אפילו טריאתלון אחד, אני לא ממליץ לקנות שום דבר. המטרה הראשונית צריכה להיות לסיים טריאתלון ראשון עם כמה שפחות הוצאות - השאלת אופניים מחבר או שימוש באופני הרים בראש ובראשונה. (את הטריאתלון הראשון שלי עשיתי עם אופניים משנות השמונים). טריינר? גם בעוד 5 שנים לא הייתי ממליץ לך, זה דבר משעמם מאוד. ארובר? ברור שלא בשלב זה. חליפת טריאתלון? מה פתאום, תשחה עם ספידו ותחליף לבגדי ריצה אחרי שלב השחייה, התכנית באתר בהחלט תספיק לטריאתלון ראשון ושווה לך לנסות אותה בהתחלה בכל מקרה, ואחר כך אולי לבחור במאמן להמשך הדרך בהנחה והחלטת להמשיך כמובן.. אחרי שתעשה אחד ותחליט שאתה רוצה להמשיך, אשמח לתת לך את דעתי איך ועם איזה ציוד כדאי להתחיל. בהצלחה!
 
למעלה